Z kuşağı ve Boomers, Pinterest'teki benzer zevklerden ilham alıyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Küresel ölçekte 193 milyon kullanıcı, platformun toplam izleyici tabanının %40'ından fazlasını temsil eden ve yöneticiye göre daha fazla kısa video izlemeye, keşiflerinin çoğunu kaydetmeye ve ardından satın almaya başlayan Z kuşağına aittir. ürünler.

“Kullanıcılar içeriği düzenlemenin bir yolu olarak Pinterest'i kullanıyor. Dolayısıyla, Instagram'da sevdiğim bir şey görürsem, onu panoma kaydediyorum, aynı şekilde TikTok'ta bir web sitesinde beğendiklerimi de kaydediyorum” dedi Loureiro.

Platformun sunduğu Pinterest Tahminleri adlı raporda, Boomer ve Z kuşağı kuşaklarının aramalarında Tropikal Nostalji veya Büyükbaba Bakışı gibi bazı benzerlikler de bulundu. Ayrıca dünya çapındaki kullanıcılar tarafından toplamda 475 milyardan fazla fikir (Pin) kaydedildi.

Pinterest satış direktörü Laura Corral ise uygulama içinde yapılan aramaların %96'sının markasız olduğunu ancak kullanıcıların bu ilhamla satın alma yapmasının mümkün olduğunu belirtti. Bu nedenle 2024'te hangi trendlerin ortaya çıktığını bilmek önemlidir.

Önümüzdeki birkaç ay içinde giyim, ayakkabı ve makyajda görülebilecek bir renk trendi olan Blue Beauty ve yeni başlayan kullanıcıların endişelerine yanıt veren bir kategori olan “Stilde tasarruf” kategorisi en dikkat çekenler arasında yer alıyor. Geleceğiniz ve kredi veya tasarruf kartlarının kullanımı hakkında düşünmek için.

Loureiro, “Sizin için en önemli içeriği bulmanın inanılmaz bir değer olduğunu düşünüyorum, özellikle de giderek devasalaşan ve içerik çeşitliliği artan, her şeyin çok çabuk kaybolduğu bir web sitesi için” diye belirtti Loureiro.

Sosyal ağlardaki alışveriş deneyimi (sosyal ticaret), Meksikalıların çevrimiçi dinamiklerinde zemin kazanıyor. Fintech Rapyd'in ülkede gerçekleştirdiği araştırmaya göre ankete katılanların yüzde 57'si bu uygulamalardan ayrılmadan alışveriş yaptığını söyledi. Bu gelişen ekosistem, Pinterest'in platformunu ilham ve e-ticaretin bir karışımına izin verecek şekilde değiştirmesinin nedenidir.

Kullanıcıların platformdaki navigasyondan yararlanarak ürünlere daha kolay atlayıp satın alabilmesi için bu değişiklik yaklaşık iki yıldır geliştiriliyor.
 
Üst