ServiceNow şirketler için bir anahtar merkezi olmak istiyor

Adanali

Member
2025 yılında bu yılın evinin konferansında platformunun stratejik bir şekilde yeniden düzenlenmesini sundu: “ServiceNow Platformu” şu ana kadar şimdi “ServiceNow AI” platformu. Şirket genelinde yapay zekayı, veri ve iş akışlarını birleştirmeyi amaçlamaktadır. Amaç, üretim ve ölçeklenebilir uygulamalar için merkezi bir platform oluşturmaktır. Yani AI şirketi için yarışmada önemli bir pozisyon garanti etmek istiyorsunuz.



Dergi platformunun çekirdeğinde çok “işe hazır” ajanlar var. Bu operasyonel yazılım acenteleri özerk bir şekilde geleneksel sanal asistanların ötesine geçer: Bağımsız ekiplerin üyeleri gibi görevleri almalı, süreçleri hazırlamalı ve hızlandırmalı ve tüm sistemler, işlevler ve departmanlar üzerindeki süreçleri hızlandırmalıdır.



ServiceNow, sürekli entegrasyonun öneminin altını çizmektedir. Yapay zeka ajanları tek başına çalışmaz, ancak Visa, Google ve Microsoft ile canlı gösterilerde gösterilen tek tip bir platforma dayanır.

AI için Kontrol Kulesi


Otonom ajanların artmasıyla, hem üçüncü taraf tedarikçiye ajan çalışmaları yoluyla, yönetim ve merkezi kontrol ihtiyacı da artmaktadır. ServiceNow'un kontrol kulesi ile yeni sunulanlara geldiği yer burasıdır. Bu merkezi idari organ, kullanılan tüm yapay zeka ajanlarını izlemeyi ve faaliyetlerini ve sonuçlarını belgelemeyi amaçlamaktadır. Bu, güvenlik ve uyumluluk standartlarının gözlemlenmesini ve insanların kontrolü sürdürmesini sağlamalıdır.

Buna ek olarak, ajanın kumaşıyla başka bir anahtar bileşen sunulmuştur. Bu iletişim düzeyi, karmaşık BT ortamlarında yapay zeka ajanları arasında işbirliğine izin verir. Ajan-AI, Ajan-Taol ve hatta çapraz sistemin iletişimi desteklenir. ServiceNow, Antropic tarafından geliştirilen modelin bağlam protokolü (MCP) ve Google tarafından tanıtılan Agent2Agent Protokolü (A2A) gibi açık protokollere dayanmaktadır.



Şirketler için Nemotron-15b




Servidia patronu Jensen Huang tarafından sunulan NVIDIA ile ServiNov House: Nvidia ile daha derin bir işbirliği konferansında bile önemli bir konu. İki şirket birlikte, şirketlerde kullanılmak üzere özel olarak optimize edilen açık kaynak kaynaklarına (LLM) dayanan Nemotron-15b-A büyük dil modeli vokal modelini (LLM) geliştirdi. İki ortak, Nemotron-15b için düşük gecikme, çıkarım maliyetlerindeki azalma ve hızlı yanıt süreleri vaat ediyor. Model, sektördeki belirli hizmet verileri ve hizmetleri ile NVIDIA NEMO üzerinde eğitildi. Üretken kullanımda, NVIDIA (NIM) çıkarımının mikro hizmetleri yoluyla Nemotron-15b, GPU tarafından optimize edilen bulut ortamlarında sunulur ve azaltılır.

ServiceNow platformuna dönüşüm ile, başlangıçta BT hizmetinin klasik yönetimi ile bilinen tedarikçi net bir geri dönüş alır: ServiceNow, şirketlere ağdaki yapay zeka sistemlerinin tüm ekosistemini sağlamak için yapay zekanın mevcut momentumuna bağlıdır. Bu, iş akışının otomasyonu ve yönetimi için önceki portföyün çok ötesine geçer. Önümüzdeki aylarda, önümüzdeki aylarda ServiceNow'un kuruluş alanında yeni standartlar oluşturması gösterilecek. Her halükarda, AI geleceği yönündeki kurs açıkça görülür.




(AXK)
 
Üst