Salesforce, Einstein Copilot CRM Sohbet Asistanını Yayınladı

Adanali

Member


  1. Salesforce, Einstein Copilot CRM Sohbet Asistanını Yayınladı

Salesforce, büyük Einstein Copilot dil modelini içeren yapay zekasını 2023'te beta olarak kullanıma sundu. Son sürüm artık Salesforce yazılım ortamında mevcut. Şirket bunu Münih'teki Salesforce Dünya Turu'nda duyurdu.

Duyuru



CRM üreticisi, Müşteri 360 bulut platformunu, son müşteri verilerini yönetmek için kullanan kurumsal müşteriler için “tek gerçek kaynak” olarak tanıtıyor. Diğerlerinin yanı sıra Satış Bulutu, Hizmet Bulutu, Pazarlama Bulutu ve Ticaret Bulutunu içerir.

Müşteri verileri için diyalog sistemi “Einstein Copilot”


Gelecekte “Einstein Copilot” diyalog sistemi, son müşteri verileri için bir arayüz görevi görecek. Büyük Dil Modeli (LLM) sohbetteki doğal dil sorularını yanıtlar. Arkasındaki yapay zeka “Einstein 1” (Einstein One), yardımcı pilotun örneğin müşterinin önceki davranışına dayalı olarak uygun satın alma önerileri yapabilmesi için son müşterinin verilerini analiz eder ve bu öneriler, kurumsal bir açılış sayfasında öneriler olarak hayata geçirilebilir. .

Einstein Copilot, diğer şeylerin yanı sıra, takip e-postaları ve görsel analizler için önceden tanımlanmış eylemleri içerir. Yapay zeka, özetler oluşturur ve eylem önerileri üretir; bunlardan bir şeyler öğrenir ve daha sonra diğer çalışanlara yardımcı olabilir.







Einstein Copilot, müşteri şirketi verilerini analiz etmek ve bunu analiz panosunda görüntülemek için eylemlerinden birini kullanıyor.


(Resim: Salesforce)



Müşteri verilerini toplayın ve uyumlu hale getirin


Einstein Copilot'un anlamlı tahminlerde bulunabilmesi için bir veritabanına ihtiyacı var: şirketin müşteri verileri. Salesforce'a göre bu veriler genellikle farklı sistemlere yayılıyor ve CRM yazılımında birleştirilmesi gerekiyor.

Her şey kişisel verilerin karşılaştırılmasıyla başlar ve bu veriler daha sonra Salesforce veri bulutunda “uyumlu hale getirilir” ve destek, pazarlama ve satış için kullanılabilir. Salesforce'a göre şu anda ayda 2,4 trilyon kayıt işliyor.

Salesforce'ta müşteri veri yönetimi


Müşteri verileriyle eğitilmesi gereken yapay zeka söz konusu olduğunda Salesforce güven ile ilgilidir. Açılış konuşmasının arka plan görselinde Salesforce'un dost canlısı maskotu Einstein'ın taşıdığı tabelada “Verileriniz bizim ürünümüz değil” yazıyor.

Yapay zekayı yönetmeye yönelik beş ilke güvenin temelini oluşturur. Einstein Shield'a göre kişisel veriler Salesforce'a gitmek yerine müşteri şirkette kalıyor. Bu aynı zamanda kişisel verileri ve müşteri verilerini Salesforce'a aktarmayan ancak Salesforce tarafından barındırılıyorsa maskeleyen “Einstein 1” yapay zekası için de geçerlidir.


(akr)



Haberin Sonu
 
Üst