Rappi, Cornershop pazarını aramak için 110 milyon dolar yatırım yapıyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
“Ülkede 110 milyon dolarlık yatırım yapmayı hedefliyoruz, şubat ayında başlayan yatırımlarımız üç şeye yoğunlaşıyor: kalite, hız ve daha fazla bölge ve şehre para yatırımı ve hedefin 115 şehre ulaşması, ” Borrero dikkat çekti.

Ancak şirket yöneticisi, iş gücünü gözden geçirmeleri ve şirketin önceliklerini değerlendirmeleri gerektiğini belirtti. Yaptıkları değişikliklerden biri personeli azaltmak ve Turbo'nun planlarındaki hedefleri yeniden düzenlemekti.

“Kullanıcıların yapacak çok işi var ama sahip olmadıkları şey zaman. Daha sonra bu uygulamada rappi yaparak zamanınızı boşaltın. Bahis süpermarketi, eczaneyi, yemeği yapmak ve bunları mümkün olan en kısa sürede yapmaktır. Borrero, “Bu deneyleri zaten Arjantin veya Peru'da yürüttük, şimdi bunları Meksika'ya getireceğiz, burada 18 dakikadan kısa bir sürede edinilmesi birkaç saatinizi alacak ürünleri satın alabilmenizi istiyoruz” dedi.

Ekim 2023'te Cornershop Meksika pazarından ayrıldı ve Uber hâlâ Eats'te süpermarket sipariş seçeneğini sürdürse de Borrero, bu tür siparişleri ve lojistiği güçlendirme stratejisinin bir kısmının halihazırda var olan bu pazarı korumak olduğunu savunuyor.

“Bu tür hizmetlerde en yüksek büyüme oranları Brezilya, Arjantin, Kolombiya ve Meksika'da görülüyor. Turbo'da olan şu ki, insanlar onu kullandığında sadece kullanmaya devam etmekle kalmıyor, aynı zamanda diğer sektörlerde de daha fazla Rappi kullanıyorlar,” dedi şirketin CEO'su.

Uygulamanın amacı, belirli ürünlerin teslimat süresini kısaltmanın yanı sıra, bazı gıdaların yalnızca 8,3 dakikada teslim edilebilmesidir; bu da lojistik merkezlerinin konuşlandırılmasını ve marketler gibi yeni ortakların oluşturulmasını gerektirecektir.

Borrero ayrıca turbo siparişi ile normal bir süpermarketten verilen sipariş arasındaki farkın, normal bir süpermarkette teslimatçının dışarı çıkması, arabayı park etmesi, toplamaya gitmesi, ürünleri seçmesi ve bazı durumlarda bu Teslimat işlemlerinin yapılması gerektiğini söyledi. sürücüler ürün seçiminde pek uzman değiller.

“Turbo karanlık mağazalarında, paketleri toplama ve birleştirme konusunda uzman toplayıcılarımız var, böylece teslimatçının yalnızca ürünü alıp teslim etmesi yeterli oluyor.”

Yiyecek dağıtımında da benzer bir şey oluyor, çünkü fikir, katılan restoranların benzer bir stratejiye sahip olmaları, yalnızca paketi almaları gerektiği ve hantal bir süreçten geçmek zorunda olmadıkları yönünde.

Hizmet birçok şehirde mevcuttur, ancak tüm bölgelerde mevcut değildir ve bu tür mağazaların coğrafi konumuyla ilgilidir; Ancak işletme olarak başvuruda bulunmak istiyorsanız bekleme listesi yaklaşık 800 işletmedir.
 
Üst