Máynez iki ayda sosyal ağlarda Sheinbaum ve Xóchitl'den daha fazla büyüyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Bu aynı zamanda 2,8 milyon etkileşim ve 7,76 milyar erişim anlamına da geliyor; Máynez'in olumlu etkileşimlerde zirveye ulaştığı ve aynı zamanda genç izleyicilerle bağlantı kurduğu ikinci başkanlık tartışmasının hemen ertesi günü olan 29 Nisan'ı vurguluyor.

Takipçiler arasında ilk sırada 18-24 yaş arası erkeklerin %74,3'ü bulunurken, bu ortalama yaştaki kadınların %25,7'si MC adayının ikinci takipçisidir.

Álvarez Máynez'in, ikinci tartışma sırasında Google aramalarının %38'iyle Google'da en çok aranan aday olduğunu da belirtmek gerekir. Claudia Sheinbaum Pardo %35 ile en çok aranan ikinci sırada yer alırken, Xóchitl Gálvez Ruiz ilginin %27'sini elde etti.

İlk başkanlık tartışmasında ilgi sırası aynıydı ancak Jorge %37, Claudia %32 ve Xóchitl %31 oy aldı.

İlk tartışmadan bu yana Jorge Álvarez Máynez'in Google'daki popülaritesi rakiplerininkine yakın. Daha az aramaya rağmen, Xóchitl'de %110 ve Claudia'da +%50'ye karşılık 8 Nisan'dan bu yana en yüksek büyümeyi (+%600) elde etti.

Adayların performansına bakıldığında, sosyal ağlarda en iyi sonuçları alan ikinci kişi, son iki ayda %162,08'lik bir büyüme elde eden ve ayrıca bahsedilme sayısını 747.897'den 6,1 milyona çıkaran Xóchitl Gálvez oldu. Sosyal ağlardaki etkileşiminin erişimi ise 84,79 milyar gösterime ulaştı.

En popüler olduğu gün, Gálvez'in Veracruz eyaletinde hem işadamları hem de bir grup gençle birlikte sahneye çıktığı 1 Nisan oldu. PRI-PAN-PRD koalisyonu adayının takipçi profiline bakıldığında, 25-34 yaş arasındaki erkeklerin %75,04'ü öne çıkarken, bunu aynı yaş grubundaki kadınların %24,96'sı takip ediyor.

Öte yandan Claudia Sheibaum ortalama 775.735 bahsedilme seviyesinden 5,7 milyona çıkarak %155,34 oranında büyüme kaydetti. Emplifi'nin analiz ettiği sosyal ağlarda 110,82 milyar kez bahsedilmeyi başardığı için erişimi de oldukça yüksek.

En iyi günü, Morena adayının katıldığı ilk eğitim kurumu olan Ulusal Politeknik Enstitüsü'nün kampüsünü ziyaret ettiği ve kazanması durumunda bir uydu gönderme olasılığından bahsettiği 8 Nisan'dı.

Sheinbaum'un izleyici kitlesine gelince, popülerliği 25 ila 34 yaş arası erkekler arasında %72,13 oranında daha fazlayken, aynı yaş aralığındaki kadınların %27,87'si onun ikinci en yaygın takipçileridir.
 
Üst