Meclis'ten Daha Fazlası: Bölgeye uyarlanmış inovasyon
Amerika Birleşik Devletleri televizyon endüstrisindeki öncü ülkelerden biri olmasına rağmen, şu anda doğrudan bu cihazları üreten üreticileri yok.
RCA, Polaroid veya Magnavox gibi tarihi markalar hala piyasada mevcuttur, ancak televizyonları Lisans Anlaşmaları altında Asya şirketleri tarafından üretilmektedir. Tek kısmi istisna, televizyonlarını tasarlayan ve yerel pazarda bir miktar alaka düzeyini sürdüren Amerikalı bir şirket olan Vizio'dur; Bununla birlikte, üretimi Çin ve Meksika'daki fabrikalarda da tamamen dış kaynaklıdır.
Gerçek anlamda, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki televizyon üretimi, Asya tedarik zincirlerinin verimliliği ile yer değiştirerek neredeyse ortadan kayboldu.
Küresel düzeyde, televizyon pazarına Güney Kore ve Çin markaları hakimdir. Omdia ve TrendForce verilerine göre Samsung, yaklaşık% 20 katılımla sektöre liderlik ediyor, bunu LG, TCL, Hisense ve Sony izliyor.
Bu beş marka, büyük ölçekli üretim, teknolojik entegrasyon ve maliyet rekabet gücünden kaynaklanan dünya pazarının% 50'sinden fazlasını yoğunlaştırmaktadır. Bu segmentteki Amerikan markalarının üretimi, Asya'nın ekran teknolojilerinde hem üretim hem de yeniliği yoğunlaştırdığı tüketici elektroniği değer zincirindeki yapısal bir değişikliği yansıtmaktadır.
Aslında, Hisense'nin Meksika'daki bahsi üretimle sınırlı değildir. Şirket ayrıca, ürünlerini Latin Amerika ve Amerika Birleşik Devletleri'ndeki tüketicilerin ihtiyaç ve tercihlerine uyarlamak amacıyla yerel araştırma ve geliştirme ekiplerine (Ar -Ge) yatırım yaptı.
Fire TV ve Alexa'nın entegrasyonu olan televizyonlardan, aşırı iklimler için özel modlara sahip klimalara kadar, strateji, Samsung ve LG gibi devlerin önünde rekabet gücünü kaybetmeden işlevsel ve erişilebilir teknoloji sunmayı amaçlamaktadır.
Meksika'daki yeni ULED 2025 hattının hemen yanında, Hins Fabrikası üretim kapasitesini artırmaya hazırlanıyor. Şirket, özellikle ABD ve Çin arasındaki ticari gerilimlerin tekrar tırmanma olasılığı göz önüne alındığında, talep talebini sürdürüyor.
Hisense için bu strateji zaten sonuç veriyor. Amerika Birleşik Devletleri'ndeki üçüncü televizyon satıcısı ve Latin Amerika'daki cihaz pazarındaki ilerlemeleri, büyük ölçüde, Meksika'da bölgedeki işletim merkezi olarak yapılanlara bahse girmenin bir sonucudur.
Belirsiz bir ticari ortamda, Çin markası bir engelin bir fırsata dönüştürülmesini, üretim modelini yeniden yapılandırmayı ve teklifini giderek daha zorlu bir pazara uyarlamayı başardı.
Amerika Birleşik Devletleri televizyon endüstrisindeki öncü ülkelerden biri olmasına rağmen, şu anda doğrudan bu cihazları üreten üreticileri yok.
RCA, Polaroid veya Magnavox gibi tarihi markalar hala piyasada mevcuttur, ancak televizyonları Lisans Anlaşmaları altında Asya şirketleri tarafından üretilmektedir. Tek kısmi istisna, televizyonlarını tasarlayan ve yerel pazarda bir miktar alaka düzeyini sürdüren Amerikalı bir şirket olan Vizio'dur; Bununla birlikte, üretimi Çin ve Meksika'daki fabrikalarda da tamamen dış kaynaklıdır.
Gerçek anlamda, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki televizyon üretimi, Asya tedarik zincirlerinin verimliliği ile yer değiştirerek neredeyse ortadan kayboldu.
Küresel düzeyde, televizyon pazarına Güney Kore ve Çin markaları hakimdir. Omdia ve TrendForce verilerine göre Samsung, yaklaşık% 20 katılımla sektöre liderlik ediyor, bunu LG, TCL, Hisense ve Sony izliyor.
Bu beş marka, büyük ölçekli üretim, teknolojik entegrasyon ve maliyet rekabet gücünden kaynaklanan dünya pazarının% 50'sinden fazlasını yoğunlaştırmaktadır. Bu segmentteki Amerikan markalarının üretimi, Asya'nın ekran teknolojilerinde hem üretim hem de yeniliği yoğunlaştırdığı tüketici elektroniği değer zincirindeki yapısal bir değişikliği yansıtmaktadır.
Aslında, Hisense'nin Meksika'daki bahsi üretimle sınırlı değildir. Şirket ayrıca, ürünlerini Latin Amerika ve Amerika Birleşik Devletleri'ndeki tüketicilerin ihtiyaç ve tercihlerine uyarlamak amacıyla yerel araştırma ve geliştirme ekiplerine (Ar -Ge) yatırım yaptı.
Fire TV ve Alexa'nın entegrasyonu olan televizyonlardan, aşırı iklimler için özel modlara sahip klimalara kadar, strateji, Samsung ve LG gibi devlerin önünde rekabet gücünü kaybetmeden işlevsel ve erişilebilir teknoloji sunmayı amaçlamaktadır.
Meksika'daki yeni ULED 2025 hattının hemen yanında, Hins Fabrikası üretim kapasitesini artırmaya hazırlanıyor. Şirket, özellikle ABD ve Çin arasındaki ticari gerilimlerin tekrar tırmanma olasılığı göz önüne alındığında, talep talebini sürdürüyor.
Hisense için bu strateji zaten sonuç veriyor. Amerika Birleşik Devletleri'ndeki üçüncü televizyon satıcısı ve Latin Amerika'daki cihaz pazarındaki ilerlemeleri, büyük ölçüde, Meksika'da bölgedeki işletim merkezi olarak yapılanlara bahse girmenin bir sonucudur.
Belirsiz bir ticari ortamda, Çin markası bir engelin bir fırsata dönüştürülmesini, üretim modelini yeniden yapılandırmayı ve teklifini giderek daha zorlu bir pazara uyarlamayı başardı.