"Arkadaşlar"Trigno ve Rebecca meydan okumaya gidiyor

celikci

New member
Şarkı söyleme ve dans etme zorlukları İlk performans Alessia'nın pas de deux'sudur. Sonra “Desperate Love” şarkısını söyleme sırası Frigno'ya gelir. Rudi Zerbo bunu “saç” olarak tanımlıyor ama Anna Pettinella bunu savunuyor. Brescia için “biraz frene basan” Chiara dans ediyor. Bevesse “Kendini Sev” versiyonunu sunuyor. Daha sonra Alessio dans ederken, şarkıcı Nicolò “Rossetto e caffè” şarkısında şansını deniyor. Sonra Daniele dans ediyor ve yalnızlığından bahsediyor. Giocamifaro'nun öğrencisi olarak ilk performansı, piyano ve “A mano a mano” notalarının seslendirilmesi. Diego “Offeso”yu söylüyor. Sonra sıra Alessandra tarafından ezilen dansçı Rebecca'ya gelir. Öğrenci, eserini artık sahip olmadığı ve onu her zaman Amici'de görmek isteyen büyükannesine adadığı için duygulanıyor. Ilan, Paolo Nutini'nin “Iron Sky” şarkısını söylüyor ve Luk3, Massimo Ranieri'nin “Se burned the city” şarkısını seslendiriyor.



Sıralama Şarkı söyleme sıralamasında Diego'yu birinci, Trigno'yu ise son sırada görüyor; kendisi de mücadeleye giriyor. Dans sıralamasında Daniele birinci, Rebecca ise son sırada yer alıyor.



Sienna elenme tehlikesiyle karşı karşıya Bu haftadan itibaren herhangi bir öğretmen başka bir öğretmenin öğrencisinin elenmesini önerebilir ve o da yeteneğini korumaya mı yoksa vazgeçmeye mi karar verecek. Öğretmenler Deborah Lettieri ve Alessandra Celentano, Sienna'nın ortadan kaldırılmasını önerdiler. Onu “fazla aynı” ve “tekniksiz” buldular, bu yüzden öğretmen Emanuel Lo onu teste tabi tuttu. Bu iki meslektaşı ikna etmese de Emanuel onu tutuyor: “Şimdilik burada benimle kal, gömleğini al”.



Senza Cri ve Bosa arasındaki mücadele Şarkıcı-söz yazarı Federica Abbate, yayınlanmamış “Madrid” şarkısını söyleyen Senza Cri ile “Çikolatanın en iyisi” şarkısını söyleyen Bosa arasındaki mücadeleyi değerlendiriyor. Abbate, “Bu bir yetenek seçimi değil çünkü ikinizde de bu yetenek var” diye açıklıyor. Bu da evin Senza Cri'ye ait olduğunu doğruluyor.



Teodora ve Giorgia arasındaki mücadele Francesca Bernabini, (son bölümde son sırada yer alan) Teodora ile Giorgia arasındaki dans mücadelesini değerlendiriyor. Teodora masayı tutuyor, yeniden atanıyor ve bir mektup okuyor: “Bir şeyler yazmak istedim çünkü hâlâ kendimi kendime ait olmayan bir dilde ifade etmekte zorlanıyorum. Bu harika deneyim için teşekkür ederim. Hayalimi gerçekleştirdiğin için programa teşekkürler.” Sevdiğim şeyle yaşamama izin vererek bunu gerçekleştiren profesyonellere ve geçen haftaki gibi zor bir dönemde benimle ilgilenen herkese teşekkür ediyorum. Burada büyük bir profesyonellik, empati ve insanlık var.”



Maria De Filippi'nin iğnelemesi Maria De Filippi araya giriyor ve Teodora'ya iltifat ediyor: “Teodora'yı tanıyorsun, sana bir şey söylemek istiyorum. Bu programın kaç yıldır yayında olduğunu bilmiyorum ama birçok yıldır yayında. Hiç kimse olmadı. Bunu kim yaptı ve bunu yapmak için İspanya'dan gelmeliydin.” Rudy Zerbi şunları söylüyor: “Maria, bunun altını çizmen çok güzel, çünkü minnettarlığın ve takdirin ne yazık ki çok kısa bir süresi var, nedenini kim bilir. Özellikle de buradan gittiğimde.” De Filippi şu sonuca varıyor: “Aynen, ama her şeyden önce başarılı olduklarında minnettarlık vardır. Başarılı olmadıklarında… Başarılıysan buradaydın, başarılı değilsen değildin.” Rudy şöyle devam etti: “Başarılı olamadıklarında bu her zaman başkalarının hatasıdır. Burada başarılı değillerse belki orada olmuşlardır, ama uzaktan.” Ve Maria son bir hamleyle kapattı: “Başarı olmazsa hepimiz kötüyüz, çünkü anlamadık.”



Diego gömleğini saklıyor Anna Pettinelli'ye saldıran Rudy Zerbi ile bir tartışma daha: “Müziğin Celentano'su olmak istiyorsun ama yapamıyorsun”. Ve cevabın gelmesi uzun sürmez: “Sen bir tavşansın.” Diego “Hayır – Memnuniyet Alamıyorum” şarkısını söylüyor ve gömleğini geri alıyor.



Rebecca görüntülü görüşmede annesi için dans ediyor Maria De Filippi, Rebecca'dan büyükannesine ithaf edilen parçanın güzel bir anısını ona bırakmak ve artık meydan okumayı düşünmemek için meydan okuma gömleğini çıkarmasını istiyor. Ve sonra dansçının hatırlamadığı annesinin veya aile üyelerinden birinin telefon numarası. Sonra numara geliyor: “Ona onu görüntülü aramayla aradığınızı ve televizyonda olduğunuzu söyleyin.” Maria telefonu tutuyor ve Rebecca, Fiorella Mannoia'nın melodisiyle dans ediyor.
 
Üst