Cólin Ávila, verilerin yiyecek, ulaşım, eğlence ve paranın nerede harcanacağı diğer seçenekler de dahil olmak üzere “turist kararlarının %85'inin varış noktasına ulaşmadan önce verildiğini” gösterdiğini açıkladı.
Nayarit'te düzenlenen ikinci Ticaret, Hizmet ve Turizm Liderleri İş Zirvesi sırasında işbirlikçi ekonomi platformlarının amacının “turist başına harcamanın giderek daha fazla elde dağıtılması” olduğunu söyledi.
Bu şekilde küçük ve orta ölçekli şirketler, hizmetlerinin teşhiri açısından halihazırda konsolide edilmiş büyük şirketlerle rekabet edebilir.
Buna ek olarak, daha merkezi geleneksel olanların dışında, turistik destinasyonlar giderek daha çeşitli hale geliyor. Örneğin CDMX'te “F1, Day of the Dead ve Corona Capital ile (doluluk açısından) en yüksek zirveleri yaşadık.” Ve sadece Roma veya La Condesa gibi geleneksel turistik mahalleler değil, aynı zamanda Iztacalco gibi daha az geleneksel olan mahalleler de dolu. Bu da onların önemli bir gelir elde etmelerine ve yerel işletmelerin harcamalarını artırmalarına olanak tanıyor” dedi.
Uber davasında daha uygun bir reform bekleniyor KOBİ'leri teşvik etmeye yönelik dijital platformlara ilişkin konferansta, Uber Eats gibi platformlarda teslimat sürücülerine sosyal koruma sağlamaya yönelik reform girişimi konusu da ele alındı.
Bu bağlamda Uber México Devlet İşleri ve Politikalar Direktörü Nicolás Sánchez Sepúlveda, yetkililerden reformu, işçilerin katı programların “ast”ı olarak görüldüğü geleneksel ve katı çalışma modelleri dışında yeniden düşünmelerini istedi.
Verilerin, “Kullanıcıların %60'ının (Uber Eats gibi platformların çalışanları) günde ortalama iki saat veya haftada 10 saat bağlantı kurduğunu” ortaya çıkardığını açıkladı.
Bu da platformda var olan esneklik koşullarından ödün vermeden geleneksel modeller için tasarlanmış sosyal koruma yasalarının uygulanmasını imkansız hale getiriyor.
“Bu girişimler şirketleri düzenlemeyi değil, öğrencilerden annelere ve ek gelir elde etmek isteyen bakıcılara kadar çok çeşitli olan bu platformlardan yararlanan kişileri düzenlemeyi amaçlıyor.”
Yönetici, bu haklara erişimin dijital platformların sunduğu esneklikle birleştirilebildiği Şili gibi ülkelerde uygulanan sosyal koruma modellerini dikkate alarak reformun yeniden düşünülmesini savundu.
Son olarak hem Uber Eats hem de Airbnb, Dünya Kupası'nın zorluklarıyla yüzleşmeye hazır olduklarını söyledi. Bunu yapmak için, yalnızca insanların konaklaması ve taşınmasında değil, aynı zamanda farklı iş türleri üzerindeki etkide de çeşitli büyüme fırsatları görüyorlar.
Örneğin Airbnb, yenileyici turizm, yerel düzeyde turistik destinasyonların çeşitlendirilmesi ve yaratıcı endüstrideki zanaatkârların ve işletmelerin desteklenmesi konularına daha fazla yönelecektir.
Uber Eats ise gastronomik teklifin büyümesinin hala büyük bir potansiyele sahip olduğunu açıkladı çünkü “KOBİ'lerin yalnızca %61'i teknolojik platformları kullanıyor (…) ve restoran dünyasında %90'ı henüz kullanmıyor. teknolojiyle aynı taraftayız,” diye açıkladı Sánchez Sepúlveda.
Nayarit'te düzenlenen ikinci Ticaret, Hizmet ve Turizm Liderleri İş Zirvesi sırasında işbirlikçi ekonomi platformlarının amacının “turist başına harcamanın giderek daha fazla elde dağıtılması” olduğunu söyledi.
Bu şekilde küçük ve orta ölçekli şirketler, hizmetlerinin teşhiri açısından halihazırda konsolide edilmiş büyük şirketlerle rekabet edebilir.
Buna ek olarak, daha merkezi geleneksel olanların dışında, turistik destinasyonlar giderek daha çeşitli hale geliyor. Örneğin CDMX'te “F1, Day of the Dead ve Corona Capital ile (doluluk açısından) en yüksek zirveleri yaşadık.” Ve sadece Roma veya La Condesa gibi geleneksel turistik mahalleler değil, aynı zamanda Iztacalco gibi daha az geleneksel olan mahalleler de dolu. Bu da onların önemli bir gelir elde etmelerine ve yerel işletmelerin harcamalarını artırmalarına olanak tanıyor” dedi.
Uber davasında daha uygun bir reform bekleniyor KOBİ'leri teşvik etmeye yönelik dijital platformlara ilişkin konferansta, Uber Eats gibi platformlarda teslimat sürücülerine sosyal koruma sağlamaya yönelik reform girişimi konusu da ele alındı.
Bu bağlamda Uber México Devlet İşleri ve Politikalar Direktörü Nicolás Sánchez Sepúlveda, yetkililerden reformu, işçilerin katı programların “ast”ı olarak görüldüğü geleneksel ve katı çalışma modelleri dışında yeniden düşünmelerini istedi.
Verilerin, “Kullanıcıların %60'ının (Uber Eats gibi platformların çalışanları) günde ortalama iki saat veya haftada 10 saat bağlantı kurduğunu” ortaya çıkardığını açıkladı.
Bu da platformda var olan esneklik koşullarından ödün vermeden geleneksel modeller için tasarlanmış sosyal koruma yasalarının uygulanmasını imkansız hale getiriyor.
“Bu girişimler şirketleri düzenlemeyi değil, öğrencilerden annelere ve ek gelir elde etmek isteyen bakıcılara kadar çok çeşitli olan bu platformlardan yararlanan kişileri düzenlemeyi amaçlıyor.”
Yönetici, bu haklara erişimin dijital platformların sunduğu esneklikle birleştirilebildiği Şili gibi ülkelerde uygulanan sosyal koruma modellerini dikkate alarak reformun yeniden düşünülmesini savundu.
Son olarak hem Uber Eats hem de Airbnb, Dünya Kupası'nın zorluklarıyla yüzleşmeye hazır olduklarını söyledi. Bunu yapmak için, yalnızca insanların konaklaması ve taşınmasında değil, aynı zamanda farklı iş türleri üzerindeki etkide de çeşitli büyüme fırsatları görüyorlar.
Örneğin Airbnb, yenileyici turizm, yerel düzeyde turistik destinasyonların çeşitlendirilmesi ve yaratıcı endüstrideki zanaatkârların ve işletmelerin desteklenmesi konularına daha fazla yönelecektir.
Uber Eats ise gastronomik teklifin büyümesinin hala büyük bir potansiyele sahip olduğunu açıkladı çünkü “KOBİ'lerin yalnızca %61'i teknolojik platformları kullanıyor (…) ve restoran dünyasında %90'ı henüz kullanmıyor. teknolojiyle aynı taraftayız,” diye açıkladı Sánchez Sepúlveda.