Zuckerberg, reklam sistemini Metas'a tamamen koymak istiyor

Adanali

Member
Şirketler bir şey talep etmek istiyorlarsa gelecekte Meta ile iletişime geçmelidir. Bununla birlikte, artık bir reklam hazırlamak ve bunu bir arabaya sahip bir hedef gruba göstermek istemezlerdi. Bunun yerine, Meta tüm bunları tek başına yapmak istiyor. Tabii ki, IA yardımcı olmalı.



Stratechery'den Ben Thomson ile yaptığı röportajda Zuckerberg, “Bir şirketin bize geldiği bir noktaya geliyoruz, bize ürünün ne olduğunu söyleyelim ve bize banka detaylarını bırakalım” diyor. Şirket artık yaratıcı insanlara, analize, hedef grubun demografik verilerine ihtiyaç duymaz, ancak yalnızca Meta tarafından oluşturulan verileri değerlendirebilen birine ihtiyaç duymaz. Zuckerberg ayrıca “reklamcılık işinin dilinin tanımı” ndan bahsediyor.

Yapay zekaya dayanan tam reklam etkinliği


Yapay zeka, şirketlerin reklamları kimin daha iyi görüntülendiğini görmesi için fotoğraf ve videolar oluşturmalı ve seçmelidir. Reklamlar yapay zeka ile dikkatlice düşünülmelidir, yani iyi etkilenen konular geliştirmek, diğerleri kaldı, yenileri yaratılır.



Tüm reklam sistemi Metas'ın elinden gelecekti. Reklam, yaratıcı, fotoğrafçılar, kameraman – hepsi gereksiz veya Meta'da istihdam ediliyor. İfade, insanların yaratıcı görevlere odaklanabilmesi için IA'nın can sıkıcı görevler alacağı tekrarlayan ifadeyi ısırıyor. Buna ek olarak, fikir henüz çok şeffaf olmamıştır. Zuckerberg, neyi anladıkları ve ne için ödediğinizin değerlendirmelerini sağlamaktan bahsediyor, muhtemelen gösterilmelidir.

Bu fikrin aşkı buluşacağı için de tartışmalıdır. Ajanslar ve şirketler genellikle ürünleri, hedef grupları ve neyi temsil etmek istedikleri fikri hakkında özel fikirlere sahiptir. Kolay, belki de başarı olabilir, ancak sürdürülebilir bir strateji olmayabilir. Meta çok güven anlamalıdır.


Ayrıca oku

Daha Fazla Göster



Daha az belirti






(EMW)
 
Üst