Bu iletim ortamının tanınması, siteyi diğer cihazlar için var olan araçları entegre etmeye yönlendirmiştir. Örneğin, YouTube TV uygulamasından bir içerik görülüyorsa, kullanıcılar videoların yorumlarını ve açıklamalarını zaten görebilir.
Danışmanlık firması Nielsen'in verilerine göre, Ocak -Ağustos 2024 arasında, Meksika'daki nüfusun% 18.4'ü bir ekran aracılığıyla akış içeriğini tüketti, yarısı YouTube'da yaptı, Netflix, Prime Video Amazon veya Disney gibi başkalarını geride bıraktı. ödemeniz gereken malzemeye erişim.
Ancak bir aboneliğin ödenmemesi gerektiği gerçeği, en azından reklam açısından bir ücretin gerekli olmadığı anlamına gelmez. Google'ın reklam kaynakları, YouTube'un 2024'ün başlarında Meksika'da 83.10 milyon kullanıcıya sahip olduğunu gösterirken, platformdaki reklamlar Meksika'daki internet kullanıcılarının toplam tabanının% 77,5'ine ulaştı.
Buna ek olarak, Google'ın kendi reklam planlama araçlarında yayınlanan veriler, Meksika'daki YouTube potansiyel reklam kapsamının 2023'ün başları ile 2024 başı arasında 1.3 milyon (+%1.6) arttığını göstermektedir.
Bu anlamda, bağlı televizyon (CTV), Latin Amerika'da dijital içerik ve reklam stratejilerinin tüketimi için en etkili platformlardan biri olarak konumlandırılmıştır.
Son comScore verilerine göre, bölgedeki yetişkinlerin% 59'u zaten bu ekosistemin bir parçasıdır ve içeriği görselleştirmek için günde ortalama dört saat ayırır, bu eğilim CTV potansiyelini vurgular. Stratejik zamanlarda izleyicilerle bağlantı kurmak ve aynı zamanda daha kişiselleştirilmiş ve etkili bir etkileşim arayan markalar için fırsatları güçlendirmek.
“Latin Amerika'daki bağlı TV, reklamverenler için dönüştürücü bir fırsatı temsil ediyor. Bu kanal sadece izleyicilere daha bütünsel olarak ulaşmaya değil, aynı zamanda alıcı tüketicilerle etkileşime girmeye ve harekete geçmeye hazırdır. CTV'nin kişiselleştirilmiş reklamlarla birlikte çekici içerik sunma yeteneği, markaların yararlanması gereken kilit bir farklılaştırıcıdır ”dedi.
Danışmanlık firması Nielsen'in verilerine göre, Ocak -Ağustos 2024 arasında, Meksika'daki nüfusun% 18.4'ü bir ekran aracılığıyla akış içeriğini tüketti, yarısı YouTube'da yaptı, Netflix, Prime Video Amazon veya Disney gibi başkalarını geride bıraktı. ödemeniz gereken malzemeye erişim.
Ancak bir aboneliğin ödenmemesi gerektiği gerçeği, en azından reklam açısından bir ücretin gerekli olmadığı anlamına gelmez. Google'ın reklam kaynakları, YouTube'un 2024'ün başlarında Meksika'da 83.10 milyon kullanıcıya sahip olduğunu gösterirken, platformdaki reklamlar Meksika'daki internet kullanıcılarının toplam tabanının% 77,5'ine ulaştı.
Buna ek olarak, Google'ın kendi reklam planlama araçlarında yayınlanan veriler, Meksika'daki YouTube potansiyel reklam kapsamının 2023'ün başları ile 2024 başı arasında 1.3 milyon (+%1.6) arttığını göstermektedir.
Bu anlamda, bağlı televizyon (CTV), Latin Amerika'da dijital içerik ve reklam stratejilerinin tüketimi için en etkili platformlardan biri olarak konumlandırılmıştır.
Son comScore verilerine göre, bölgedeki yetişkinlerin% 59'u zaten bu ekosistemin bir parçasıdır ve içeriği görselleştirmek için günde ortalama dört saat ayırır, bu eğilim CTV potansiyelini vurgular. Stratejik zamanlarda izleyicilerle bağlantı kurmak ve aynı zamanda daha kişiselleştirilmiş ve etkili bir etkileşim arayan markalar için fırsatları güçlendirmek.
“Latin Amerika'daki bağlı TV, reklamverenler için dönüştürücü bir fırsatı temsil ediyor. Bu kanal sadece izleyicilere daha bütünsel olarak ulaşmaya değil, aynı zamanda alıcı tüketicilerle etkileşime girmeye ve harekete geçmeye hazırdır. CTV'nin kişiselleştirilmiş reklamlarla birlikte çekici içerik sunma yeteneği, markaların yararlanması gereken kilit bir farklılaştırıcıdır ”dedi.