Yayın reklamcılığı dönemi başlıyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Türünün ilk örneği olan bu ortaklık, Expedia Group'un dünya çapında aylık 23 milyondan fazla kullanıcıya ulaşan Netflix'in reklamverenlere ve üyelere yönelik çok uluslu reklam teklifini desteklerken küresel genişlemeyi hızlandırma hedefinde önemli bir adıma işaret ediyor.

İşbirliği Japonya'da başlıyor ancak Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Meksika, Birleşik Krallık, Fransa, Almanya, Avustralya ve Brezilya dahil olmak üzere birçok pazarı kapsayacak.

Expedia, tüm ülkelerde 15, 30 ve 60 reklam dahil olmak üzere çeşitli reklam uzunluğu formatları sunacak ve her reklam, dile ve kültüre göre yerelleştirilecek.

Netflix'in reklamcılıktan sorumlu başkanı Amy Reinhard, ortaklığın abonelere reklamları video formatlarından farklı şekilde tüketmeleri için bir yol sunacağını ancak reklamların uygulanmasının ne kadar farklı olacağının tam olarak belli olmadığını söyledi. Japon kampanyasında diğer anlatılara benzer bir reklam görebilirsiniz.

Expedia grup başkanı Jon Gieselman ise şunları kaydetti: “Yıllarca süren marka ve teknoloji dönüşümünü geride bıraktık ve artık küresel çapta atağa geçmek için yeni yeteneklerden yararlanıyoruz: AI tabanlı ürünler, yeniden keşfedilen markalar ve One Key Müşterilere tüm ihtiyaçları için bir seyahat ekosistemi sunan sadakat oluşturma.”

Açıklamalara bakıldığında, kampanyaların yapay zeka tarafından analiz edilecek verilere dayandırılmasıyla her ülkede deneyimin farklı olması mümkün.

Netflix, 2022'de bazı pazarlara ulaşması yalnızca altı ay süren reklamları içeren bir abonelik başlatacağını açıklamıştı. Yayın şirketi, o sırada bu yeni hizmetin yaratacağı deneyimin, kullanıcıların televizyonda gördüğü reklamlardan farklı olacağını belirtmişti.

Markanın küresel medyayla yaptığı bir oturum sırasında verdiği örneklerden biri, bir kozmetik markasına ve Paris'teki Emily'ye odaklandı; burada orijinal seride ele alınan konuları bile tamamlayabilecek küçük reklamların gösteride nasıl tanıtılacağı gösterildi. Netflix.

Ancak şimdi görülebilen reklam, country müzik eşliğinde dans etmek için Japonya'dan ABD'ye seyahat etme deneyimine odaklanıyor.
 
Üst