Sadece 2024'ün üçüncü çeyreğinde, 1.304 milyon dolar gelir elde etti, bu da interannual bir şekilde% 2 hafif bir artış anlamına gelirken, amortisman ve amortisman öncesi operasyonel kazancı (OIBDA) – bir şirketin finansal performansının göstergesi – 427 milyon dolar, 2023'ün aynı dönemine kıyasla% 4 daha fazla.
Ancak bu durum değişebilir. Uzmanlar, televizyonun Donald Trump ile yaklaşımının, şirketin akış işi için ekonomik faydalara ulaşmasına ve hatta ABD yatırımcılarının sermaye enjeksiyonlarını artırmasına izin vereceğini düşünüyor.
Rankia Latin Amerika'daki ekonomist ve baş analist Humberto Calzada Díaz, ana faydalardan birinin, Latin topluluğuna ulaşan ana platformlardan biri olan VIX akışı için hükümet reklam sözleşmeleri olacağını düşündü, Amerika Birleşik Devletleri.
TelevisaUnivision için, Amerika Birleşik Devletleri Hükümeti reklamcılığı, işletmenizi artırmak için ilgili bir rol aldı. Sadece 2024'ün üçüncü çeyreğinde, şirket bu kavram için 483 milyon dolar bildirdi ve bunlar arası bir şekilde% 5'lik bir artış anlamına geliyordu ve bu da esas olarak siyasi reklamlar tarafından yönlendirildi.
Calzada Díaz, “ABD hükümeti Univisión ve Televisa'nın Latin topluluğundaki siyasi gündemini yaymanın öneminin farkındadır ve şirket, reklam sözleşmeleri oluşturmak için siyasi ilişkiyi pekiştirmesi gerektiğini biliyor.” Dedi.
Danışman Nielsen'in metriklerinden sağlanan şirket verilerine göre, sadece 20.5 milyon kişi televizyon sinyalleri aracılığıyla etkinliği takip etti.
Trump ayrıca VIX'e de uyuyor
Cumhuriyetçi, televizyonun ABD'de sahip olduğu medya liderliğinin farkındadır. Bu nedenle, 2023'te bu medyaya, televizyonla olan ilişkisinin bir parçası olarak siyasi gündemini Latin topluluğuna yaymak için özel bir röportaj verecekti.
Amerika Birleşik Devletleri politikacıları için, Latin topluluğu, seçilmiş ve belirlenmiş Latin yetkilileri (Naleo) Ulusal Derneği eğitim fonundan elde edilen verilere göre, yaklaşık 17.5 milyonun eklendiği dikkate alınırsa alakalı.
Buna ek olarak, Latin topluluğu onlarca yıldır cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Demokratik adayları tercih ederek ilgili seçmenler haline geldi. Ama şimdi Trump Cumhuriyetçi pozisyona bakmaya çalıştı. Ve bu işe yarayacaktı.
Danışman Edison Research'e göre, ABD'nin Latin nüfusunun% 45'i Donald Trump'a oy verdi ve 2020 seçimlerinde elde ettiği oylara kıyasla yüzde 10 puan artış gösterdi.
Bu optikler altında, Mar Capital Ticaret Yatırımları Stratejisti Julián Fernández, Trump hükümetinin VIX'i tekrar reklam yoluyla Latin nüfusuna yaymak için Müttefik bir iletişim aracı olarak görebileceğini düşünüyor.
“Televisa'nın Trump ile olan ilişkisi, cumhurbaşkanına, göçmen meselesi, tarifeler, esas olarak Meksika ve diğer ülkeleri etkileyen her şey gibi tüm siyasi vizyonunu yaymanın aracı olarak görmesine yardımcı olacaktır, ancak bir vizyondan olumlu veya sahip olmak Meksika ve Latin Amerika'da yapmayı amaçladığından daha az olumsuz bir resepsiyon ”dedi.
La Salle Üniversitesi'ndeki kısıtlı televizyon sorunları ve dijital platformlar ve araştırmacı konusunda uzman olan Claudia Benassini, VIX'in Trump'ın siyasi yayılmasında önemli bir rol alabileceğini kabul ediyor, ancak aynı şekilde, şu anda şu an başkanının kararlarını destekleyen bir kapsamdan Amerika Birleşik Devletleri.
“Bir iletişim aracı olarak VIX'in varlığı sadece geleneksel pencerelerde değil, aynı zamanda Tiktok gibi sosyal ağlarda da çok önemlidir. Ve sınır dışı edilme kapsamı var ”diyor uzman.
Televizyon Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Wave Davis, analistlerle yapılan konferansta çeşitli vesilelerle, VIX'in içerik tedavisi nedeniyle kendisini Amerika Birleşik Devletleri'ndeki Latin topluluğu için en alakalı platformlardan biri olarak konumlandırdığını belirtti. İspanyolca ve Latin Amerika teması ile. Bu durum, yöneticiye, platformunun ABD hükümetinin politikalarını yayması için ilgili bir pencere haline gelmesine yol açtı.
Davis, analistlerle yapılan konferansta, “İlk Super Bowl'umuzu televizyonda yayınladığımızda ve oyun tarihinde İspanyolca en büyük kitleyi elde ettiğimizde, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki İspanyol halkıyla rezonans yapma yeteneğimiz gösterildi.” Dedi.
Genişleme, televizyonda bu konuda bir duruş istedi, ancak mevcut değildi.
Ancak bu durum değişebilir. Uzmanlar, televizyonun Donald Trump ile yaklaşımının, şirketin akış işi için ekonomik faydalara ulaşmasına ve hatta ABD yatırımcılarının sermaye enjeksiyonlarını artırmasına izin vereceğini düşünüyor.
Rankia Latin Amerika'daki ekonomist ve baş analist Humberto Calzada Díaz, ana faydalardan birinin, Latin topluluğuna ulaşan ana platformlardan biri olan VIX akışı için hükümet reklam sözleşmeleri olacağını düşündü, Amerika Birleşik Devletleri.
TelevisaUnivision için, Amerika Birleşik Devletleri Hükümeti reklamcılığı, işletmenizi artırmak için ilgili bir rol aldı. Sadece 2024'ün üçüncü çeyreğinde, şirket bu kavram için 483 milyon dolar bildirdi ve bunlar arası bir şekilde% 5'lik bir artış anlamına geliyordu ve bu da esas olarak siyasi reklamlar tarafından yönlendirildi.
Calzada Díaz, “ABD hükümeti Univisión ve Televisa'nın Latin topluluğundaki siyasi gündemini yaymanın öneminin farkındadır ve şirket, reklam sözleşmeleri oluşturmak için siyasi ilişkiyi pekiştirmesi gerektiğini biliyor.” Dedi.
Danışman Nielsen'in metriklerinden sağlanan şirket verilerine göre, sadece 20.5 milyon kişi televizyon sinyalleri aracılığıyla etkinliği takip etti.
Trump ayrıca VIX'e de uyuyor
Cumhuriyetçi, televizyonun ABD'de sahip olduğu medya liderliğinin farkındadır. Bu nedenle, 2023'te bu medyaya, televizyonla olan ilişkisinin bir parçası olarak siyasi gündemini Latin topluluğuna yaymak için özel bir röportaj verecekti.
Amerika Birleşik Devletleri politikacıları için, Latin topluluğu, seçilmiş ve belirlenmiş Latin yetkilileri (Naleo) Ulusal Derneği eğitim fonundan elde edilen verilere göre, yaklaşık 17.5 milyonun eklendiği dikkate alınırsa alakalı.
Buna ek olarak, Latin topluluğu onlarca yıldır cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Demokratik adayları tercih ederek ilgili seçmenler haline geldi. Ama şimdi Trump Cumhuriyetçi pozisyona bakmaya çalıştı. Ve bu işe yarayacaktı.
Danışman Edison Research'e göre, ABD'nin Latin nüfusunun% 45'i Donald Trump'a oy verdi ve 2020 seçimlerinde elde ettiği oylara kıyasla yüzde 10 puan artış gösterdi.
Bu optikler altında, Mar Capital Ticaret Yatırımları Stratejisti Julián Fernández, Trump hükümetinin VIX'i tekrar reklam yoluyla Latin nüfusuna yaymak için Müttefik bir iletişim aracı olarak görebileceğini düşünüyor.
“Televisa'nın Trump ile olan ilişkisi, cumhurbaşkanına, göçmen meselesi, tarifeler, esas olarak Meksika ve diğer ülkeleri etkileyen her şey gibi tüm siyasi vizyonunu yaymanın aracı olarak görmesine yardımcı olacaktır, ancak bir vizyondan olumlu veya sahip olmak Meksika ve Latin Amerika'da yapmayı amaçladığından daha az olumsuz bir resepsiyon ”dedi.
La Salle Üniversitesi'ndeki kısıtlı televizyon sorunları ve dijital platformlar ve araştırmacı konusunda uzman olan Claudia Benassini, VIX'in Trump'ın siyasi yayılmasında önemli bir rol alabileceğini kabul ediyor, ancak aynı şekilde, şu anda şu an başkanının kararlarını destekleyen bir kapsamdan Amerika Birleşik Devletleri.
“Bir iletişim aracı olarak VIX'in varlığı sadece geleneksel pencerelerde değil, aynı zamanda Tiktok gibi sosyal ağlarda da çok önemlidir. Ve sınır dışı edilme kapsamı var ”diyor uzman.
Televizyon Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Wave Davis, analistlerle yapılan konferansta çeşitli vesilelerle, VIX'in içerik tedavisi nedeniyle kendisini Amerika Birleşik Devletleri'ndeki Latin topluluğu için en alakalı platformlardan biri olarak konumlandırdığını belirtti. İspanyolca ve Latin Amerika teması ile. Bu durum, yöneticiye, platformunun ABD hükümetinin politikalarını yayması için ilgili bir pencere haline gelmesine yol açtı.
Davis, analistlerle yapılan konferansta, “İlk Super Bowl'umuzu televizyonda yayınladığımızda ve oyun tarihinde İspanyolca en büyük kitleyi elde ettiğimizde, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki İspanyol halkıyla rezonans yapma yeteneğimiz gösterildi.” Dedi.
Genişleme, televizyonda bu konuda bir duruş istedi, ancak mevcut değildi.