Uzaktan Bakım: Ödeme işlemcisi değişikliği nedeniyle Anydesk sorunları

Adanali

Member
Uzak masaüstü yazılım satıcısı Anydesk kısa süre önce ödeme işleme sağlayıcılarını değiştirdi ve bu arada lisans uzatmalarında sorunlara neden oldu. Şirket bunu Haberler Online’ın talebi üzerine duyurdu.


Talep, örneğin, olağan otomatik uzantıların gerçekleşmediği ve destek ve satışın mevcut olmadığı şeklindeki okuyucu uyarıları tarafından tetiklendi. İnternette uygun incelemeler de birikiyor. Örneğin, Trustpilot’ta tatmin olmayan talepler artıyor.

Anydesk: Güçlü büyüme sorunu


Bir şirket sözcüsünün açıkladığı gibi, Anydesk 2020’den beri “aşırı büyüme aşamasında”. Şirketin şu anda dünya çapında 150.000’den fazla müşterisi var. Anydesk, “sistemlerimizi hızla artan gereksinimlere uyarlamak” için çalışıyor.

Şirket bu nedenle netteki yorumlardan haberdardır. Genel olarak tüm iletişim kanalları – telefon, müşteri portalı, canlı sohbet, sosyal medya ve web sitesi – yüzde yüz çalışır durumdadır. Hem destek hem de satın alma soruları için gelen sorular mümkün olan en kısa sürede yanıtlanacaktır.

Anydesk, Nisan ayında “daha güçlü bir telekomünikasyon sistemine” geçecek. Üretici zaten ilgili taraflarca aktif olarak kullanılan canlı bir sohbet sunuyor.

Ödeme hizmeti sağlayıcı değişikliği



Ödeme işleme şirketlerindeki değişiklik nedeniyle, son haftalarda “isteklerde geçici birikme” yaşandı. Bazı müşteri grupları öngörülemeyen engellerle karşılaştı. Ancak Anydesk, etkilenen tüm müşterilere yazmak ve Anydesk lisanslarını sonuna kadar kullanmaya devam edebilmelerini sağlamak istiyor.


(dmk)



Haberin Sonu
 
Üst