Ülkedeki hareketliliği ve lojistiği geliştirebilecek şirket

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
2025'in ilk yarısına doğru faaliyete geçmeyi planlayan Flix, fikrinin mobilite sektöründeki şirketlerle çalışarak kullanıcı deneyimini geliştirirken maliyetleri düşürerek operasyonlarını ve gelirlerini daha verimli hale getirmek olduğunu açıkladı. benzin ve seyahat süreleri.

Şirket, ADO, Uber veya Mercado Libre gibi şirketlerin kullanıcılarının ve sürücülerinin, belirli bir saatte ve belirli bir günde bir rotayı izlemenin ne kadar zaman ve maliyete sahip olacağını görmelerine olanak tanıyan bir platform kullanıyor. Bu, biletlerin veya seyahatin her iki taraf için de daha ucuz ve daha verimli olabileceği anlamına gelir.

Şirket, platformunu müttefikleri tarafından kullanılan rotalara ilişkin verilerle besliyor ve bu sayede Flix, şehirler veya cumhuriyetin farklı eyaletleri için farklı seyahat rotalarının ne kadar süreceği hakkında tahminler sunabiliyor.

“Meksika'nın otobüs yolculuğu konusunda güçlü bir tarihi ve kültürü var ve biz de buna katkıda bulunmak istiyoruz. Meksika'da mobilitenin ne kadar karmaşık olduğunu biliyoruz. Bir şehirden diğerine çok fazla yolcu trafiği var ve bu nedenle şirket, ülkeyi kullanıcıların mobilite deneyimini geliştirmeye yardımcı olacak platformumuzu tanıtma konusunda büyük bir potansiyele sahip olarak görüyor” dedi. Meksika otobüs pazarının 8 milyar euro arasında değiştiğinin altını çizen Meksika.

TomTom Traffic Index platformu, Mexico City'nin 56 ülkedeki 390 şehrin yer aldığı listede en kalabalık on üçüncü şehir olduğunu vurguluyor. Örneğin bir Meksikalı için 'yoğun saatlerde' sadece 10 kilometre yol kat etmek, toplu taşıma biriminde veya özel araçta 25 dakika 40 saniye harcamak anlamına geliyor.

Ayrıca Finerio'dan elde edilen veriler, Meksikalıların çoğunluğunun Uber gibi mobilite platformlarında yıllık ortalama 5.376 pesoya kadar harcadığını ortaya koyuyor.

Meksika'ya varış


Şirket, şu anda 25 üyeden oluşan yerel bir ekip oluşturma sürecine başladı ancak şirketin kuruluş süreci ilerledikçe çalışan sayısı da artacak. Şirket yatırım miktarını açıklamasa da Flix, şirketin iş modeli aracılığıyla yolcu taşımacılığı pazarını büyütmeyi, önemli sayıda istihdam yaratmayı ve tüm ülkenin ekonomik büyümesine katkıda bulunmayı hedefliyor.

Flix CEO'su, “Meksika, pazarın büyüklüğü nedeniyle her zaman ilgi çekici olmuştur çünkü yolcu hacmi ve gelir açısından dünyanın en büyük üç pazarından biridir” diyor.

Şirketin halihazırda ulusal pazarda deneyimi var. Flix, 2021 yılında Amerika Birleşik Devletleri otobüs taşımacılığı sağlayıcısı Greyhound Lines'ı satın alarak ülkenin kuzeyinde faaliyet gösterdi ve onlara ulusal mobilite pazarı hakkında daha fazla perspektif kazandırdı ve bu da şirketin ulusal çapta faaliyet göstermesine yardımcı olacak.
 
Üst