Threads, yeni özellikleri ve 175 milyon kullanıcısıyla ilk yılını kutluyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Bölgedeki kullanıcı sayısına ilişkin kesin rakamlar olmasa da Threads'in aylık 175 milyon aktif kullanıcıya ulaştığını, önceki rakamın nisan ayı sonunda 150 milyon olduğunu açıkladı.

Velez, “Olmak istediğimiz yere ulaşmak için kat etmemiz gereken uzun bir yol var ama doğru yoldayız” dedi.

Threads'in yıldönümü için yeni özellikler


Kullanıcıların platformda görebileceği bazı yeni özellikler şunlardır:

Konular simgesini değiştirme yeteneği: Beş gün boyunca yeni bir Konular simgesinin kilidini açmak mümkün olacak. Tasarım, Threads topluluğumuzun bir parçası olan konuklar tarafından oluşturulacak ve uygulama simgesinin yaratıcısını belirten bir açılır pencereye ve insanlar uygulama simgesini günceller güncellemez ana ekranın ekran görüntüsünü paylaşma komutunu sunacağız. .

Yıldönümü ile ilgili etiketler kullanıldığında ekranda parti şapkası + konfeti efektleri (yalnızca 5 Temmuz'da geçerlidir). Etiket örnekleri: “Konuların Bir Yılı”, “Doğum Günün Kutlu Olsun Konuları”, “Konuların Doğum Günü Haftası” ve “Konuların Doğum Günü”.

Gönderim yapıldığında etiket üzerinde gradyan etkisi ve beğeni alındığında konfeti etkisi.

Threads daha fazla içerik oluşturucunun ilgisini çekmek istiyor


Gerardo Velez'in bakış açısına göre içerik oluşturucuların şu anda sosyal ağların farklı hedef kitlelerine ve formatlarına uyum sağlaması gerekiyor. Threads'in fikrinin topluluklar oluşturmak ve “bu yeni yaratıcılık modellerine bahis oynayarak” katkıda bulunarak takipçileriyle paylaşabilecekleri farklı bir alana sahip olmak olduğunu söyledi.

Stratejinin bir kısmı da uygulamanın Instagram'a olan yakınlığından yararlanmaktır; Velez, onları bağımsız kılmanın planları arasında olmadığını söyledi.

İçerikten para kazanma konusunda ise henüz uygulamaya koymamış olsalar da gelecekte de bunu göz ardı etmediklerine dikkat çekti.

Artık “platformun kendi başına çalıştığını, reklam modelleri eklemeye başlamadan önce iyi bir organik konumlandırmaya sahip olduğunu vb. görmek çok fazla. Ancak geniş kitlelere sahip ve iyi sonuçlar üreten yeni platformlara sahip yaratıcılar, markalarla birlikte her zaman ayrıntılı içerik modelleri oluşturabilirler” diye sözlerini tamamladı.
 
Üst