Örneğin, América Móvil'in Latin Amerika'da bağlantı hizmetleri sattığı marka olan Claro, yalnızca bu yılın temmuz ayından eylül ayına kadar Brezilya'da 59.000 internet müşterisine abone olurken, Arjantin'de 44.000, Kolombiya'da 61.000 ve Ekvador, diğer ülkelerin yanı sıra 31.000 geniş bant erişimi ekledi.
Telmex'in América Móvil bölgesindeki diğer operasyonlarla karşılaştırıldığında performansı, şirketin geçen yıldan bu yana benimsediği ticari ve operasyonel stratejiden kaynaklanıyor: aboneler için daha yüksek bir masraf anlamına gelmeden bakırı geride bırakmak ve megabayt sayısını artırmak için fiber optik ağı artırmak.
América Móvil'in sabit hat operasyonları yöneticisi ve başkanı Oscar Von Hauske, Meksika'nın sabit internet segmentinde daha büyük bir rekabet ortamıyla karşı karşıya olduğunu kabul etti ancak “Telmex, ağın modernizasyonuna yönelik yatırımlara tepki gösterdi ve şu anda %83,7'lik bir paya sahip. İnternetin tamamı zaten fibere bağlı.” Şirketin, müşterilerini genişletmek ve elde tutmak için olumlu sonuçlar almayı umduğu bu stratejiye, altı ay boyunca ücretsiz Netflix yayını da eklendi.
América Móvil CEO'su Daniel Hajj, şirketin ekonomik sorunlar nedeniyle hala hafif rotasyonlar kaydetmesine rağmen ticari stratejinin Telmex'in üç ayda bir 100.000 müşteri ekleyebileceğini gösterdiğine dair güvence verdi.
“Meksika'da sabit segmentte hâlâ rotasyon sorunu var ama bunun ekonomiden kaynaklandığı söylenebilir. Ancak ticari stratejiyle, kaybettiğimiz pazar payının bir kısmını geri kazanmaya hazır olduğumuzu düşünüyorum” dedi şirketin genel müdürü, bu yılın üçüncü çeyreğine ilişkin mali sonuçlar vesilesiyle analistlerle yaptığı bir konferansta.
Federal Telekomünikasyon Enstitüsü'nden (IFT) elde edilen veriler, 2023'ün üçüncü çeyreği itibarıyla Telmex'in sabit internet segmentindeki pazar payının %39,4'üne sahip olduğunu, Izzi gibi şirketleriyle Televisa'nın %23,7'ye ve Totalplay'in %18,2'ye sahip olduğunu gösteriyor. .
Piyasa analistleri daha önce Expansión'a, Telmex'in fiyat 'dondurma' stratejisinin, América Móvil yan kuruluşunun aksine, fiber optik sermaye enjeksiyonunu biraz geri getirmek için hizmetlerinin maliyetlerini artıran Izzi, Totalplay ve Megacable gibi rakipler arasında bir etki yaratabileceği yorumunu yapmıştı. dağıtım.
Sabit internet pazarının aldığı tepkilerden bazıları Telmex'in stratejisini taklit ederek tüketicilere fayda sağlamak oldu. Izzi ve Totalplay, América Móvil yan kuruluşunun planını megabayt artışları ve hatta bir yıl boyunca Apple TV gibi ücretsiz yayınların dahil edilmesi yoluyla kopyalamaya başlayan şirketlerden bazıları.
Telmex'in América Móvil bölgesindeki diğer operasyonlarla karşılaştırıldığında performansı, şirketin geçen yıldan bu yana benimsediği ticari ve operasyonel stratejiden kaynaklanıyor: aboneler için daha yüksek bir masraf anlamına gelmeden bakırı geride bırakmak ve megabayt sayısını artırmak için fiber optik ağı artırmak.
América Móvil'in sabit hat operasyonları yöneticisi ve başkanı Oscar Von Hauske, Meksika'nın sabit internet segmentinde daha büyük bir rekabet ortamıyla karşı karşıya olduğunu kabul etti ancak “Telmex, ağın modernizasyonuna yönelik yatırımlara tepki gösterdi ve şu anda %83,7'lik bir paya sahip. İnternetin tamamı zaten fibere bağlı.” Şirketin, müşterilerini genişletmek ve elde tutmak için olumlu sonuçlar almayı umduğu bu stratejiye, altı ay boyunca ücretsiz Netflix yayını da eklendi.
América Móvil CEO'su Daniel Hajj, şirketin ekonomik sorunlar nedeniyle hala hafif rotasyonlar kaydetmesine rağmen ticari stratejinin Telmex'in üç ayda bir 100.000 müşteri ekleyebileceğini gösterdiğine dair güvence verdi.
“Meksika'da sabit segmentte hâlâ rotasyon sorunu var ama bunun ekonomiden kaynaklandığı söylenebilir. Ancak ticari stratejiyle, kaybettiğimiz pazar payının bir kısmını geri kazanmaya hazır olduğumuzu düşünüyorum” dedi şirketin genel müdürü, bu yılın üçüncü çeyreğine ilişkin mali sonuçlar vesilesiyle analistlerle yaptığı bir konferansta.
Federal Telekomünikasyon Enstitüsü'nden (IFT) elde edilen veriler, 2023'ün üçüncü çeyreği itibarıyla Telmex'in sabit internet segmentindeki pazar payının %39,4'üne sahip olduğunu, Izzi gibi şirketleriyle Televisa'nın %23,7'ye ve Totalplay'in %18,2'ye sahip olduğunu gösteriyor. .
Piyasa analistleri daha önce Expansión'a, Telmex'in fiyat 'dondurma' stratejisinin, América Móvil yan kuruluşunun aksine, fiber optik sermaye enjeksiyonunu biraz geri getirmek için hizmetlerinin maliyetlerini artıran Izzi, Totalplay ve Megacable gibi rakipler arasında bir etki yaratabileceği yorumunu yapmıştı. dağıtım.
Sabit internet pazarının aldığı tepkilerden bazıları Telmex'in stratejisini taklit ederek tüketicilere fayda sağlamak oldu. Izzi ve Totalplay, América Móvil yan kuruluşunun planını megabayt artışları ve hatta bir yıl boyunca Apple TV gibi ücretsiz yayınların dahil edilmesi yoluyla kopyalamaya başlayan şirketlerden bazıları.