Telcel ve AT&T şarjlarının sonu mu geldi? Bait'in aksine daha az kullanıcısı var

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Hikaye MVNO'lar arasında çok farklı. Walmart'ın telefon şirketi ve ana oyuncusu Bait, bu yılın ilk aylarında 7,1 milyon müşteri ekleyerek toplam 13,3 milyon aboneye ulaştı. Şirketin ana tüketicileri ön ödemeli hizmetlere aittir.

Ön ödemeli hizmet, telekomünikasyon şirketleri için büyük bir gelir marjını temsil etmese de, onların faaliyetleriyle alakalı bir hizmettir. Bu tür müşteriler firmalar için bir vaattir, çünkü bir noktada faturalı dünyaya geçebilirler ve bu da bağlantı hizmetlerine yönelik harcamalarını artırmalarına olanak tanır ve bu da operatörler için daha fazla satış anlamına gelir.

Ancak son iki yılda, üç ana telekomünikasyon operatörü, ön ödemeli operasyonlarının, daha düşük bir fiyata büyük megabayt paketleri sunan MVNO'ların başlattığı agresif fiyatlar nedeniyle zorlandığını gördü. Selectra'nın verilerine göre MVNO'lar tarafından sunulan bağlantı hizmetleri, Telcel gibi geleneksel operatörlerin sunduklarına kıyasla %30'a kadar daha ucuz.

América Móvil'in CEO'su Daniel Hajj, Bait ve MVNO'ların, Telcel'in bile “uyanmadığı” kullanıcılara ulaşmalarına olanak tanıyan agresif teklifler sunarak temsil ettiği mücadeleyi kabul etti, ancak yönetici, bu anlaşmanın uygulanabilirliğini sorguladı. bu tür oranlar.

“Promosyonları [de Bait] Çok agresifler. Oranlarının ne kadar karlı olacağını bilmiyorum, ancak şüphesiz çok rekabetçi bir pazar görüyoruz” dedi yönetici, 2024 yılının ilk çeyreğine ilişkin mali sonuçlarıyla ilgili olarak analistlerle yaptığı bir konferansta.

Daha önce danışılan analistler, AT&T ve Telcel tarafından kaydedilen kullanıcı kaybının kısmen, MVNO'lar tarafından çok uygun bir maliyetle sınırsız veri içeren ve tekliflerinin kopyalanması zor olan mobil şarj planlarından kaynaklandığını açıklamıştı. geleneksel bir operatör.

Ancak Telcel ve AT&T'nin ön ödemeli hatlarındaki düşüş de kullanıcı tabanlarını tasfiye etme stratejisi olarak anlaşılabilir. Şirketler, satın alma gücü daha yüksek olan ve faturalı abone olan müşterilere bahis yapacaktır.

Ancak her iki operatörün de Bait gibi MVNO'ların hızlı büyümesi ve bunun mobil işleri, özellikle de şarjlar için temsil ettiği risk konusunda endişelenmeye başladığı bir gerçek.
 
Üst