Telcel, Bait'in stratejisini Claro Pay ile kopyalıyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Bu programla ilgili Claro Pay. Tüm telefon kullanıcılarına temel hizmetleri veya Telcel faturalarını ödemek için sunulan ve bunun karşılığında abonelere hediye olarak 500 megabayta kadar hediyenin yanı sıra, her ikisi de işadamı Carlos Slim'in işletmesi olan Sanborns ve Sears'ta indirimler alan bir uygulama içeren kart.

Benzer şekilde, ön ödemeli müşteriler tarafından 'Amigo Paguitos' planı aracılığıyla telefonları için ödeme yapmak ve yeniden yükleme yapmak için kullanılabilir; yalnızca aynı adı taşıyan uygulamanın indirilmesini gerektirir ve her yükleme veya ödeme için şirket daha fazla megabayt ekleyecektir.

Telcel kayıp müşterilerini arıyor


América Móvil'in yan kuruluşu, bu stratejiyle faturalı kullanıcıların yavaş yavaş eklenmesini ve MVNO'ların agresif telefon teklifleriyle ilerleyişi nedeniyle şarj segmentinde yaşanan kopukluğu tersine çevirmeyi amaçlıyor.

2024 yılının ikinci çeyreğinde şirket, 15,2 milyon faturalı müşteri bildirdi; bu, bu segmentte bir çeyrekten diğerine 405.000 hat eklenmesi ve bir çeyrekten diğerine 550.000 kontör yüklemesi anlamına gelen toplam 68,9 milyon müşteri anlamına geliyor. Walmart'ın MVNO'su Bait ise bu yılın nisan ayına kadar 13,3 milyon abone kaydetti ve bir çeyrekten diğerine 1,5 milyon satır eklemeyi başardı.

Telcel, Walmart's Bait'in, Walmart ve Bodega Aurrera ekosistemini ekleme stratejisi sayesinde, kendisini pazardaki en büyük abone kazanımına sahip en başarılı telefon şirketlerinden biri olarak konumlandırmayı başardığının bilincindedir; Yem hattı bedava megabayt alır. Şimdi Telcel, müşteri ekleme oranlarını sürdürmek için benzer bir şey yapacak.

Danışmanlık firması The Ciu'nun pazar araştırması direktörü Fernando Esquivel, Telcel'in kullanıcı tabanını güçlendirmek ve korumak ve hatta Kullanıcı Başına Ortalama Geliri (ARPU) artırmak için Bait'in planlarına benzer planlar uygulamasının olumlu olduğuna dair güvence verdi. 177 Peso'da bulunan ve net satışlarını artırmalarına olanak tanıdığı için metriği telefon şirketleri için en önemli olanıdır.

“América Móvil'in bu stratejiyi uygulaması biraz zaman aldı ancak şüphesiz işe yarayacak çünkü Inbursa bankası ile finansal olan, Sanborns gibi iş bölümü ve Telcel ile bağlantı bölümü gibi gerekli ekosisteme sahip ve bu da kullanıcıların ilgisini çekmesine yardımcı olacak. daha fazla masraf,” dedi uzman.

Son dört yılda Telcel, kullanıcıları bir telefon tarifesine katılmaya veya telefon satın almaya teşvik etmek için yeni seçenekler aradı çünkü pandemi, giderek yeni ticaret kanallarını veya yeni markaları tercih eden tüketicilerin tüketim alışkanlıklarını değiştirdi.
 
Üst