“Buradaki fikir, bu hikayelerin topluluğa ulaşması, böylece kendilerini yalnız hissetmemeleri, kendileri gibi benzer şeyleri yaşamış çok daha fazla insan olduğunu görmeleri. Global programın müdür yardımcısı Alex Orué, “Başlangıçtan beri kampanyaların sosyal ağlar aracılığıyla ulaşması planlanmıştı, başladığımızda bu çok yeniydi ve internetle büyüyen bizler siber zorbalığın etkilerini anlamaya başlıyorduk” dedi. , dedi Expansión, Daha İyi Olur.
Orué, önce Meta gibi platformlarda bir topluluk oluşturduklarını, ardından Instagram gibi diğer dijital alanları ele geçirdiklerini, şimdi ise çalışmalarını WhatsApp üzerinde yoğunlaştırdıklarını anlatıyor.
The Trevor Project'e göre LGBTQ+ gençlerin %42'si, LGBTQ+ olmayan akranlarının %14'üne kıyasla geçtiğimiz yıl ciddi şekilde intiharı düşündü. GLSEN (Gay, Lezbiyen ve Heteroseksüel Eğitim Ağı) araştırması, toplumdaki öğrencilerin %59'unun cinsel yönelimleri nedeniyle okulda kendilerini güvende hissetmediklerini gösteriyor. LGBTQ+ öğrencilerinin %34'ü cinsel yönelimleri nedeniyle fiziksel tacize uğradığını bildirdi.
“Bu yüzden hikaye anlatmak kontrol altına almaya ve desteğe yardımcı oluyor. Ayrıca kriz durumunda psikolojik desteğin sağlandığı 'Güvenli Saat' gibi özel programlarımız da var.” dedi Orué.
Her ne kadar sosyal ağların tüketimi her nesilde değişse de, bu organizasyonun amacı gençlerin yanı sıra bu gençlerin katıldığı okullar gibi ortamlara veya çoğu zaman nasıl kontrol altına alınacağını bilmeyen ebeveynler aracılığıyla ulaşmaya devam etmektir. sevdiğiniz birini destekleyin.
“10 yıldır Meksika'dayız ve bu bizi, hedef kitlemizin ne kadarının hedefimiz olduğunu düşünmeye yöneltiyor, değil mi? Ve normalde 13 ila 25 yaş arası olan, odaklandığımız yaşlardaki daha fazla LGBT genci yeniden keşfetmeye devam etmek için hangi stratejileri uygulamamız gerekiyor? Yani, Instagram'da, Facebook'ta sahip olduğumuz bu hedef kitlelerin çoğu zaten büyümüş kitleler, belki de bize ihtiyaç duydukları anlarda onlara zaten eşlik etmişizdir ve şimdi bu genç izleyici kitlesini yeniden keşfetmemiz gerekiyor, WhatsApp'ın onlara yardım edebileceği bir yer. yardım et ”, dedi Orué.
Statista'nın verilerine göre Meksika'da Facebook, Instagram, WhatsApp ve TikTok gibi sosyal ağlar dijital sahneye hakim durumda ve Facebook %93 milyondan fazla kullanıcıyla lider durumda. Ancak en gençler TikTok veya mesajlaşma uygulamaları gibi alanlarda bulunuyor. Ve bu göz önüne alındığında, Orué'nin belirttiği gibi kuruluşların yeni iletişim stratejileri hakkında düşünmesi gerekiyor.
Orué, önce Meta gibi platformlarda bir topluluk oluşturduklarını, ardından Instagram gibi diğer dijital alanları ele geçirdiklerini, şimdi ise çalışmalarını WhatsApp üzerinde yoğunlaştırdıklarını anlatıyor.
The Trevor Project'e göre LGBTQ+ gençlerin %42'si, LGBTQ+ olmayan akranlarının %14'üne kıyasla geçtiğimiz yıl ciddi şekilde intiharı düşündü. GLSEN (Gay, Lezbiyen ve Heteroseksüel Eğitim Ağı) araştırması, toplumdaki öğrencilerin %59'unun cinsel yönelimleri nedeniyle okulda kendilerini güvende hissetmediklerini gösteriyor. LGBTQ+ öğrencilerinin %34'ü cinsel yönelimleri nedeniyle fiziksel tacize uğradığını bildirdi.
“Bu yüzden hikaye anlatmak kontrol altına almaya ve desteğe yardımcı oluyor. Ayrıca kriz durumunda psikolojik desteğin sağlandığı 'Güvenli Saat' gibi özel programlarımız da var.” dedi Orué.
Her ne kadar sosyal ağların tüketimi her nesilde değişse de, bu organizasyonun amacı gençlerin yanı sıra bu gençlerin katıldığı okullar gibi ortamlara veya çoğu zaman nasıl kontrol altına alınacağını bilmeyen ebeveynler aracılığıyla ulaşmaya devam etmektir. sevdiğiniz birini destekleyin.
“10 yıldır Meksika'dayız ve bu bizi, hedef kitlemizin ne kadarının hedefimiz olduğunu düşünmeye yöneltiyor, değil mi? Ve normalde 13 ila 25 yaş arası olan, odaklandığımız yaşlardaki daha fazla LGBT genci yeniden keşfetmeye devam etmek için hangi stratejileri uygulamamız gerekiyor? Yani, Instagram'da, Facebook'ta sahip olduğumuz bu hedef kitlelerin çoğu zaten büyümüş kitleler, belki de bize ihtiyaç duydukları anlarda onlara zaten eşlik etmişizdir ve şimdi bu genç izleyici kitlesini yeniden keşfetmemiz gerekiyor, WhatsApp'ın onlara yardım edebileceği bir yer. yardım et ”, dedi Orué.
Statista'nın verilerine göre Meksika'da Facebook, Instagram, WhatsApp ve TikTok gibi sosyal ağlar dijital sahneye hakim durumda ve Facebook %93 milyondan fazla kullanıcıyla lider durumda. Ancak en gençler TikTok veya mesajlaşma uygulamaları gibi alanlarda bulunuyor. Ve bu göz önüne alındığında, Orué'nin belirttiği gibi kuruluşların yeni iletişim stratejileri hakkında düşünmesi gerekiyor.