Ancak yapay zeka, meta veri tabanı ve dijital ikizler çağında, geleceğin başarısı klasik bir prensibe bağlı kalıyor: müşterinizin en temel ihtiyaçlarını karşılamak.
Balooch, “Şirketler gerçek tüketici tercihlerine ve sorunlarına odaklanırsa, yaptıkları her işte lider olacaklardır” diyor. “En çok takdir edilen gerçek yenilik, onu kullananların hayatını kolaylaştırandır.”
Yönetici bu röportaja, gezegenin en önemli teknoloji fuarı olan CES 2024'ün ikinci gününde, sabahın çok erken saatlerinde katılıyor. Yoğun günler yaşadık ve devasa sahnenin koridorlarında yapılan turlar, sonsuz gibi görünen sorunlara basit çözümlere olan bağlılığın teknoloji endüstrisi için ilerlemenin yolu olduğunu bir kez daha doğruladı.
“Kulağa basit geliyor ama yakın zamana kadar saç boyama gibi sorunları gerçekten çözemedik” diyor. “Bu yıl bunu göstermeye geldik.”
L'Oréal, CES'te saç boyası kartuşları kullanan ve hareketli bir başlık aracılığıyla ürünü giysilere leke bırakmadan eşit şekilde dağıtan bir cihaz olan Colorsonic'in de aralarında bulunduğu bazı yenilikleri tanıttı.
AirLight Pro adı verilen, havayı ve kızılötesi ışık tarafından üretilen ısıyı kullanan bir kurutucu, tüketici teknolojisi hayranları arasında alkış toplayan cihazlardan bir diğeridir.
Her iki durumda da Balooch, geleneksel problem çözmeye odaklanmanın başarıya giden yol olduğunu garanti ediyor.
“CES'te ve sektördeki tüm harika ilerlemelere rağmen insanlar hâlâ hayatlarını iyileştirecek hizmetler bekliyor” diyor. “İnsanlar için teknoloji geliştirdiğinizi hatırladığınızda, bu çok daha kolay oluyor.”
L'Oréal gibi bir şirket yalnızca basit yeniliklere odaklanmıyor; aslında bahsedilen iki cihazın gün ışığına çıkması için yıllar süren geliştirme ve testlerin yanı sıra düzinelerce patent gerekiyordu. Su tüketimini %69'a kadar azaltan bir başka ürün olan saç duş başlığı, İsviçreli startup Gjosa'dan bir ortaklık ve ardından satın alma gerektirdi. Ancak derinlerde akıllarında basit bir ikilem var.
“Evet, AirLight Pro çevre üzerindeki etkinin azaltılmasına yardımcı oluyor; saç kurutma makinesi evdeki en çok enerji tüketen ikinci cihazdır (mikrodalga birincisidir)” diyor. “Ancak aslında daha verimli ve daha hızlı kuruma sorununu çözdük, insanlar buna bayılıyor.”
Balooch röportajı bir düşünceyle bitiriyor: CES gibi etkinlikler, tüketici teknolojisinde 20 yıllık sıçramalar olmadığını, bunların insanların sevdiği ürünlerle sonuçlanan artan hareketler olduğunu gösteriyor.
“Günün sonunda hatırladığımız, varlığımızı kolaylaştıran yeniliklerdir” diye bitiriyor.
Balooch, “Şirketler gerçek tüketici tercihlerine ve sorunlarına odaklanırsa, yaptıkları her işte lider olacaklardır” diyor. “En çok takdir edilen gerçek yenilik, onu kullananların hayatını kolaylaştırandır.”
Yönetici bu röportaja, gezegenin en önemli teknoloji fuarı olan CES 2024'ün ikinci gününde, sabahın çok erken saatlerinde katılıyor. Yoğun günler yaşadık ve devasa sahnenin koridorlarında yapılan turlar, sonsuz gibi görünen sorunlara basit çözümlere olan bağlılığın teknoloji endüstrisi için ilerlemenin yolu olduğunu bir kez daha doğruladı.
“Kulağa basit geliyor ama yakın zamana kadar saç boyama gibi sorunları gerçekten çözemedik” diyor. “Bu yıl bunu göstermeye geldik.”
L'Oréal, CES'te saç boyası kartuşları kullanan ve hareketli bir başlık aracılığıyla ürünü giysilere leke bırakmadan eşit şekilde dağıtan bir cihaz olan Colorsonic'in de aralarında bulunduğu bazı yenilikleri tanıttı.
AirLight Pro adı verilen, havayı ve kızılötesi ışık tarafından üretilen ısıyı kullanan bir kurutucu, tüketici teknolojisi hayranları arasında alkış toplayan cihazlardan bir diğeridir.
Her iki durumda da Balooch, geleneksel problem çözmeye odaklanmanın başarıya giden yol olduğunu garanti ediyor.
“CES'te ve sektördeki tüm harika ilerlemelere rağmen insanlar hâlâ hayatlarını iyileştirecek hizmetler bekliyor” diyor. “İnsanlar için teknoloji geliştirdiğinizi hatırladığınızda, bu çok daha kolay oluyor.”
L'Oréal gibi bir şirket yalnızca basit yeniliklere odaklanmıyor; aslında bahsedilen iki cihazın gün ışığına çıkması için yıllar süren geliştirme ve testlerin yanı sıra düzinelerce patent gerekiyordu. Su tüketimini %69'a kadar azaltan bir başka ürün olan saç duş başlığı, İsviçreli startup Gjosa'dan bir ortaklık ve ardından satın alma gerektirdi. Ancak derinlerde akıllarında basit bir ikilem var.
“Evet, AirLight Pro çevre üzerindeki etkinin azaltılmasına yardımcı oluyor; saç kurutma makinesi evdeki en çok enerji tüketen ikinci cihazdır (mikrodalga birincisidir)” diyor. “Ancak aslında daha verimli ve daha hızlı kuruma sorununu çözdük, insanlar buna bayılıyor.”
Balooch röportajı bir düşünceyle bitiriyor: CES gibi etkinlikler, tüketici teknolojisinde 20 yıllık sıçramalar olmadığını, bunların insanların sevdiği ürünlerle sonuçlanan artan hareketler olduğunu gösteriyor.
“Günün sonunda hatırladığımız, varlığımızı kolaylaştıran yeniliklerdir” diye bitiriyor.