2019'dan bu yana, şirket tedarik zincirini çeşitlendirmek amacıyla üretimini Çin dışına aktardı. Şu anda, üretiminin çoğu Malezya'da, özellikle Sabah eyaletinde, Borneo adasında yapılmaktadır.
Buna ek olarak, Sonos Vietnam'da üretim operasyonları da kurdu. Bununla birlikte, Vietnam ürünlerine% 46 ve Malezya'nın% 24'ü uygulayan ABD tarafından önerilen son tarifeler, nihai maliyetlerini ve fiyatlarını önemli ölçüde etkileyebilir.
Guerra, “Tarifelerin etkisi için, nereye gittiği değil, ürünlerin geldiği yer. Ve bugün onları zaten bildiğimizden farklı kılan bir etkisi yok,” dedi.
Şirketin bu tarifelerin maliyetini emmeyi göze alamayacağı unutulmamalıdır. Son üç aylık raporunda yapılan bir açıklamada, Sonos'un finans direktörü Saori Casey, marka envanterinin Şubat 2025'e kadar bitmiş ürünlerde 117 milyon dolar ve 24 milyon dolarlık bileşenlerden oluştuğunu söyledi.
Bu panorama göz önüne alındığında, şirket ürün teklifini çeşitlendirmeye çalışır. Haziran 2024'te ilk premium kulaklıklarını, Yüksek End kulaklık pazarından yararlanmayı ve ek gelir elde etmeyi amaçlayan bir hareket olan Sonos Ace'i başlattı. Bununla birlikte, şirket hala önemli zorluklarla karşı karşıyadır ve iyileşmesi bu engellerin nasıl ele alınacağına ve kullanıcılarının güvenini nasıl kurtaracağına bağlı olacaktır.
Bu yeniden yapılandırmaya katkıda bulunan iki etkinlik, Mayıs 2024'te kritik hatalara sahip olan ve ürünlerinin işlevselliğini etkileyen uygulamasının güncellemesiyle ilgili sorunlardır. CEO kalkışına ek olarak, Patrick Spence, bu yılın Ocak ayında istifa eden kârının olumsuz etkisinden sonra.
B2B Pazarı: Keşfetmek için bir dikey daha
Şirket, şirket tarafından sunulan ses altyapısını gerektiren restoranlar, kahve dükkanları veya işletmeler için yeni bir plan tasarladı. Sonos Uluslararası İş Geliştirme Kıdemli Direktörü Daniel Montaño'ya göre, bu modalite dünya çapında mevcuttur ve profesyonel kurulumcular içindeki markanın varlığını güçlendirecektir.
Montaño, “Baştan beri konut pazarında çok odaklandık, ancak bu tür ürünleri restoranlara, barlara veya insanların deneyim ve ses kontrollerini sevdiği birçok yerde genişletiyoruz.” Dedi.
Bu nedenle şirket, konuşmacı türünü değiştiren 'Bar Sports,' perakende mağazası 've' kafeterya 'olmak üzere üç paket sunuyor. Örneğin, spor seçeneği dört hoparlör içeriyor 100 Pro ve bir Sonos Arc Ultra, üç yıllık garanti ekleyen özel bir fiyata.
Montaño, “Bu faktör bu tür yerlerin sahipleri için çok önemlidir, çünkü ses tedarikçileriyle ürün alabilir ve kurulumu mümkün olduğunca profesyonel hale getirebilirler.” Dedi.
Buna ek olarak, Sonos Vietnam'da üretim operasyonları da kurdu. Bununla birlikte, Vietnam ürünlerine% 46 ve Malezya'nın% 24'ü uygulayan ABD tarafından önerilen son tarifeler, nihai maliyetlerini ve fiyatlarını önemli ölçüde etkileyebilir.
Guerra, “Tarifelerin etkisi için, nereye gittiği değil, ürünlerin geldiği yer. Ve bugün onları zaten bildiğimizden farklı kılan bir etkisi yok,” dedi.
Şirketin bu tarifelerin maliyetini emmeyi göze alamayacağı unutulmamalıdır. Son üç aylık raporunda yapılan bir açıklamada, Sonos'un finans direktörü Saori Casey, marka envanterinin Şubat 2025'e kadar bitmiş ürünlerde 117 milyon dolar ve 24 milyon dolarlık bileşenlerden oluştuğunu söyledi.
Bu panorama göz önüne alındığında, şirket ürün teklifini çeşitlendirmeye çalışır. Haziran 2024'te ilk premium kulaklıklarını, Yüksek End kulaklık pazarından yararlanmayı ve ek gelir elde etmeyi amaçlayan bir hareket olan Sonos Ace'i başlattı. Bununla birlikte, şirket hala önemli zorluklarla karşı karşıyadır ve iyileşmesi bu engellerin nasıl ele alınacağına ve kullanıcılarının güvenini nasıl kurtaracağına bağlı olacaktır.
Bu yeniden yapılandırmaya katkıda bulunan iki etkinlik, Mayıs 2024'te kritik hatalara sahip olan ve ürünlerinin işlevselliğini etkileyen uygulamasının güncellemesiyle ilgili sorunlardır. CEO kalkışına ek olarak, Patrick Spence, bu yılın Ocak ayında istifa eden kârının olumsuz etkisinden sonra.
B2B Pazarı: Keşfetmek için bir dikey daha
Şirket, şirket tarafından sunulan ses altyapısını gerektiren restoranlar, kahve dükkanları veya işletmeler için yeni bir plan tasarladı. Sonos Uluslararası İş Geliştirme Kıdemli Direktörü Daniel Montaño'ya göre, bu modalite dünya çapında mevcuttur ve profesyonel kurulumcular içindeki markanın varlığını güçlendirecektir.
Montaño, “Baştan beri konut pazarında çok odaklandık, ancak bu tür ürünleri restoranlara, barlara veya insanların deneyim ve ses kontrollerini sevdiği birçok yerde genişletiyoruz.” Dedi.
Bu nedenle şirket, konuşmacı türünü değiştiren 'Bar Sports,' perakende mağazası 've' kafeterya 'olmak üzere üç paket sunuyor. Örneğin, spor seçeneği dört hoparlör içeriyor 100 Pro ve bir Sonos Arc Ultra, üç yıllık garanti ekleyen özel bir fiyata.
Montaño, “Bu faktör bu tür yerlerin sahipleri için çok önemlidir, çünkü ses tedarikçileriyle ürün alabilir ve kurulumu mümkün olduğunca profesyonel hale getirebilirler.” Dedi.