Sonic x Shadow Generations, sinemaya bir başlangıç

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Sonic Generations gibi, kampanya da Sonic Adventure 2 gibi önceki oyunlardan yeniden tasarlanan Eylemlerin yeniden gözden geçirilmesinden oluşuyor. Sonik Kahramanlar (2003) ve Gölge Kirpi (2005). Ancak bu sadece daha iyi görseller ve ses değil, aynı zamanda deneyimi çağdaş işleme ve ekran aksiyon standartlarına uyarlamak için rotaların, engellerin ve koleksiyon öğelerinin yeniden keşfedilmesidir.

Shadow'un macerası Sonic'in macerasıyla hemen tezat oluşturuyor: Perdelerin daha uzun olması (yaklaşık beş dakika sürer), yol boyunca aşırı miktarda tehdit ve patlamalar, açılar ve abartılı (ama heyecan verici) görsel ve işitsel gösteri. kamera hareketleri, bu deneyimi nefesinizi toparlamanız ve göz kırpmanız için çok az zaman tanıyan bir adrenalin çılgınlığına dönüştürüyor; serideki oyunlarla bile karşılaştırılabilir Süngü ve Şeytan Ağlayabilir.


Shadow The Hedgehog, Bayonetta gibi oyunlara benzer aksiyon dolu bir maceranın kahramanı olarak geri dönüyor.
(Sega)


Büyük patronlara ulaşmak için üstesinden gelmeniz gereken küçük zorluklar da var. Bu senaryolar yaklaşık bir dakika sürer ve kabul edilen Elçilerin İşleri'nin bir bölümünün gözden geçirilmesinden oluşur, ancak diğerlerinin yanı sıra belirli sayıda yüzük toplamak, minimum sayıda düşmanı yenmek gibi koşullar vardır.

Bu küçük görevler ilerleme zorunluluğu olmak yerine tekrar değerini zenginleştiren bir nimettir; Kompakttırlar, ama hepsinden önemlisi ustacadırlar, çünkü Elçilerin İşleri'nin parçalarını toplarlar ve onlara öyle özel bir dokunuş verirler ki, bilinen bir alanı tekrarladığınızı unutursunuz.

Act'lere (ve diğer zorluklara) erişmek için gezindiğiniz HUB haritası, görevinizde ilerledikçe ve devasa düşmanları yendikçe kilidini açtığınız üç boyutlu bir alandır. Aslında Beyaz Uzay'ın keşfi, Sonic Frontiers'ın açık dünyasının küçük bir versiyonu gibi geliyor.

İlk bakışta söz konusu haritanın tamamen boşluk olduğu görülüyor ve oyuncuya vermek istediği ilk izlenim bu; ancak gerçekte mini zorluklarla, eski tanıdıklarla ve sırlarla doludur, bu da kampanyanın sonuna ulaşmak için gerekli hazineleri toplamak amacıyla Shadow'un (eski ve yeni) becerilerini kullanmayı zorunlu kılmaktadır.


Shadow'un düşmanları güçlü ve heybetlidir, ancak Shadow daha da güçlüdür.
(Sega)


Shadow, sert kişiliğinin ötesinde mekanik olarak aşırı gücüyle, kısa mesafelerde ışınlanma yeteneğiyle, teleskopik mızraklarıyla ve zamanı yavaşlatma gücüyle (“Kaos Kontrolü”) tanımlanır. Bu iyi bilinen yeteneklere, kilidini açtığınız yeni güçler eklenir.Kıyamet Güçleri”, bu, yüzleşmelerinizi kolaylaştırmanın yanı sıra, yeni rotalara erişmenizi ve Shadow'u hem düşmanları hem de sevdikleri için korkunç bir yaratık haline getirmenizi sağlar. Bu temelden bakıldığında Shadow, Sonic'ten çok daha güçlü hissediyor ancak bu onun yolculuğunu kolaylaştırmıyor.

Shadow'un güçlerinin en vahşi ve tehlikeye doymuş seviye tasarımıyla birleşimi, Shadow Generations'ı, Sega'nın yıldız serisinin sahip olduğu 33 yıl içinde bu türün en iyi maceralarından biri, hatta daha üstün kılıyor. Sonik Renklerve Sonic'in geleceğinin ölçüldüğü yeni çıta olmalı.

Buna ek olarak Sega'nın Aralık ayında yeni filmden ilham alan, oyuncunun seslendirmesini de içeren özel indirilebilir içerik yayınlayacağını da eklersek Keanu Reeves Shadow gibi biz de Shadow Generations'ı çekincesiz olarak önerebiliriz.

Sonuçlar


Şunu söylemek zor değil: Sonic x Shadow Generations serinin son dönemdeki en iyi oyunlarından biri.

Sega'nın iddiası pratik olduğu kadar başarılıydı da: En iyi Sonic oyunlarından birini akıllıca kurtarıp onu, mevcut platformların teknolojik gücünden yararlanarak destanın en sevilen karakterlerinden birinin başrolde olduğu orijinal bir macerayla birleştirmek.

Sonuç, Sonic'i bir karakter ve evren olarak harika yapan şeyin muhteşem bir kutlaması ve aynı zamanda onun video oyunları, çizgi romanları, animasyon dizileri ve filmleriyle büyüyen tüm nesillerin hayranlarını memnun edecek bir deneyim.
 
Üst