Snapchat hala var ve halihazırda 422 milyon kullanıcısı var

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Yatırımcılara yazdıkları mektupta, “Arkadaşlar arasında içerik paylaşımı hedef kitlenin büyümesini sağladığından, Snapchat'teki yüksek iletişim sıklığı içerik platformumuz için benzersiz bir avantajdır” dedi.

Ancak Snapchat'in en önemli pazarı Amerika Birleşik Devletleri değil ve hatta uygulamanın bu bölgedeki katılımı da düştü; Ekim 2023'teki 101 milyon kullanıcıdan bu yılın Nisan ayında 100 milyona düştü.

Uygulamayı en çok kullananların sayısı Avrupa'da bulunuyor ve bu sayı bir yılda 92 milyondan 96 milyona çıktı. Rapora göre Türkiye ve Rusya'yı da Avrupa'nın bir parçası olarak görüyorlar.

Ancak en önemli aktif kullanıcı sayısı küresel düzeyde olup, bir yıllık sürede %19 oranında artış göstermiştir. Snapchat'in şu anda dünyanın geri kalanında platformda 226 milyon aktif kullanıcısı var.

Bu kullanıcı sayısı aynı zamanda gelirlerine de yansıyor. 2023'ün ilk çeyreğindeki 989 milyon dolara kıyasla, yılın ilk çeyreğinde 1.195 milyon dolara ulaştılar, bu da %21'lik bir artışı temsil ediyor.

Ek olarak, kullanıcı başına ortalama gelir, 2023'ün ilk çeyreğindeki 2,58 dolardan 2024'ün ilk çeyreğinde 2,83 dolardı.

Snapchat neden hala büyüyor?


Platformun yaptığı ana çalışmalardan biri 'Snap Stars'tı. Bunlar, Snapchat'te içerik sunan tanınmış kişiler veya yaratıcılardır. Platform, 1.500'den fazla Snap Stars ekleyerek küresel Snap Stars Stories gönderilerinin, öne çıkan gönderilerin ve Stories'de harcanan zamanın üç ayda bir büyümesine yardımcı oldu.

Yeni Yaratıcı Şablonlar, daha uzun videolar yayınlama yeteneği ve yapay zeka destekli AR Gözlükleri oluşturmaya erişim gibi daha fazla içerik oluşturmaya yardımcı olacak yeni araçlar tanıttılar.

Artırılmış Gerçeklik (AR) de ana bahislerden biriydi. Arkadaşların sınavlarda ve diğer deneyimlerde yer almasını sağlayan “Arkadaş Lensleri” ve kullanıcıları arkadaşlarına eğlenceli metin ve resimli yanıtlar göndermeye yönlendiren “Soru ve Cevap Lensleri” gibi AR formatlarına yatırım yaptılar.

Ek olarak, AR Lenslerini daha sık güncelleyen, AR atlıkarınca için iyileştirilmiş bir sıralama modeli uyguladılar; bu da yeni Lenslerin keşfedilmesini kolaylaştırdı; bu da, o zamandan bu yana Snapchat kullanıcıları tarafından atlıkarıncada görülen yeni Lenslerin sayısında %50'nin üzerinde bir artışa yol açtı. lansmanı.

Ayrıca, NFL'nin Snapchat'in Kamera Kiti teknolojisini Las Vegas'taki Allegiant Stadyumu'na entegre ettiği Super Bowl LVIII gibi etkinlikleri de kaçırmadılar; bu, Super Bowl'a ev sahipliği yapan bir stadyumun bu teknolojiyi ilk kez dahil ettiği anlamına geliyor.
 
Üst