Ancak 1,51 milyar ila 1,56 milyar dolar arasındaki dördüncü çeyrek gelir beklentileri beklentilerin biraz altında. analist projeksiyonları. Düzeltilmiş kazançlarla ilgili olarak Evan Spiegel liderliğindeki şirket, bunların 210 ila 260 milyon arasında olacağını, orta noktanın ise ortalama analist tahmini olan 230,7 milyon dolardan daha yüksek olacağını öngörüyor.
2022'de başlatılan ve aylık 3,99 ABD doları ücret karşılığında özel ve deneme özelliklerine erişim sunan abonelik hizmeti Snapchat+'ın kullanıcı tabanı, Ağustos ayında bildirilen 11 milyon aboneden üçüncü çeyrekte 12 milyon aboneye yükseldi.
Bu büyüme, Snap'in yapay zeka ve artırılmış gerçekliğe (AR) yaptığı son yatırımlara atfedilebilir; Spiegel, bunun kullanıcılar için yeni yaratıcı deneyimler sağladığını ve uzun vadeli büyümenin anahtarı olan reklam platformunu güçlendirdiğini söylüyor.
Eylül ayında Snap, geliştiricilere özel olarak tasarlanan artırılmış gerçeklik gözlüklerinin beşinci nesli Spectacles'ı tanıttı. Bu gözlükler, dijital görüntülerin fiziksel ortama yerleştirilmesine olanak tanıyor ve gözlükler için AR uygulamaları oluşturmak isteyen geliştiricilere yönelik yıllık bir programda ayda 99 ABD doları karşılığında satışa sunuluyor.
Geliştiricilere yönelik bu odaklanma, şirkete göre Snap'in AR ve Spectacles ekosisteminde önemli bir rol oynayan geliştiriciler için kendisini en dost canlısı platform olarak kurma tutkusunu yansıtıyor.
Artırılmış gerçeklik pazarı büyüyor ve Meta gibi rakipler de tekliflerini geliştiriyor. Snap'in yeni Spectacles'ı duyurmasından kısa bir süre sonra Meta CEO'su Mark Zuckerberg, önümüzdeki yıl geliştiricilerin dikkatini çekmek ve tüketici lansmanını gerçekleştirmek üzere tasarlanan deneysel AR gözlüğü Orion'u tanıttı. Ancak ikincisi aynı zamanda Instagram, Facebook ve Messenger için filtreler geliştirmeye odaklanan stüdyo Spark'ın da kapatıldığını duyurdu.
Snap'in ürün ekosistemini genişletme ve marjlarını iyileştirmeye yönelik bu çabaları, rekabetin yüksek olduğu bir pazarda yenilikçiliğe ve konumunu korumaya odaklandığının altını çiziyor. Şirket, orta ve uzun vadede yeni büyüme fırsatları yaratabilecek lider bir AR platformu olarak kendisini pekiştirmeyi amaçlıyor.
2022'de başlatılan ve aylık 3,99 ABD doları ücret karşılığında özel ve deneme özelliklerine erişim sunan abonelik hizmeti Snapchat+'ın kullanıcı tabanı, Ağustos ayında bildirilen 11 milyon aboneden üçüncü çeyrekte 12 milyon aboneye yükseldi.
Bu büyüme, Snap'in yapay zeka ve artırılmış gerçekliğe (AR) yaptığı son yatırımlara atfedilebilir; Spiegel, bunun kullanıcılar için yeni yaratıcı deneyimler sağladığını ve uzun vadeli büyümenin anahtarı olan reklam platformunu güçlendirdiğini söylüyor.
Eylül ayında Snap, geliştiricilere özel olarak tasarlanan artırılmış gerçeklik gözlüklerinin beşinci nesli Spectacles'ı tanıttı. Bu gözlükler, dijital görüntülerin fiziksel ortama yerleştirilmesine olanak tanıyor ve gözlükler için AR uygulamaları oluşturmak isteyen geliştiricilere yönelik yıllık bir programda ayda 99 ABD doları karşılığında satışa sunuluyor.
Geliştiricilere yönelik bu odaklanma, şirkete göre Snap'in AR ve Spectacles ekosisteminde önemli bir rol oynayan geliştiriciler için kendisini en dost canlısı platform olarak kurma tutkusunu yansıtıyor.
Artırılmış gerçeklik pazarı büyüyor ve Meta gibi rakipler de tekliflerini geliştiriyor. Snap'in yeni Spectacles'ı duyurmasından kısa bir süre sonra Meta CEO'su Mark Zuckerberg, önümüzdeki yıl geliştiricilerin dikkatini çekmek ve tüketici lansmanını gerçekleştirmek üzere tasarlanan deneysel AR gözlüğü Orion'u tanıttı. Ancak ikincisi aynı zamanda Instagram, Facebook ve Messenger için filtreler geliştirmeye odaklanan stüdyo Spark'ın da kapatıldığını duyurdu.
Snap'in ürün ekosistemini genişletme ve marjlarını iyileştirmeye yönelik bu çabaları, rekabetin yüksek olduğu bir pazarda yenilikçiliğe ve konumunu korumaya odaklandığının altını çiziyor. Şirket, orta ve uzun vadede yeni büyüme fırsatları yaratabilecek lider bir AR platformu olarak kendisini pekiştirmeyi amaçlıyor.