Şirkette çevik yazılım geliştirme: Erken rezervasyon indiriminizi hemen alın

Adanali

Member


  1. Şirkette çevik yazılım geliştirme: Erken rezervasyon indiriminizi hemen alın

Çevik yazılımdan ürün geliştirmeye giden yolu adım adım nasıl aşacağını öğrenmek isteyen herkes, “Şirketlerde çevik yazılım geliştirme” çevrimiçi konferansının dördüncü baskısına katılabilir. iX VE dpunkt.verlag 25 Ocak 2024, doğru. Yedi konferansta ve ardından 23 Şubat’ta yapılacak çevrimiçi çalıştayda uzmanlar, müşteri beklenti ve isteklerini karşılamak için neden doğru ürünü düşünmeniz gerektiğini gösterecek. İndirimli erken kayıt fiyatındaki biletler 4 Ocak’a kadar satışta.

Duyuru



Başarılı ürün keşfi için gerilla taktiklerini kullanmak


Cosee CTO’su Konstantin Diener, giriş dersinde geliştiricileri yalnızca kod satırlarının çıktısına odaklanmamaya davet ederken, meslektaşı Tobias Morauf, kodun gerekli keşfinin nasıl çalıştığına dair bir fikir sağlamak için bir deneyim raporu kullanıyor ürün şüpheye düştüğünüzde bazı gerilla taktikleriyle uygulamaya konabilir. Birçok şirket, ürünlerinin (yazılımlarının) ne olması gerektiği konusunda net bir fikre sahip olduklarını geniş bir özellik listesiyle açıkça belirtmek ister. Morauf’un deneyimine göre, sonuçta tam olarak doğru ürünü oluşturmak için kullanıcılarla diyalog halinde gereksinimleri ayrıntılı olarak bulmak pratikte hala tavsiye edilmektedir.

Uygulamaya ve kalıpların dışına dair içgörüler


Çevrimiçi etkinliğin sonraki derslerinde katılımcılar, diğer şeylerin yanı sıra, yazılım mühendisliğinin mevcut durumu hakkında bir güncelleme alacak ve yazılım mimarisi üzerinde gerekli çalışmanın çapraz işlevli ekiplerde nasıl tasarlanabileceğini ve mimarinin hangi tarz ve ilkelere sahip olduğunu öğrenecekler. şu anda özellikle alakalı. Franziska Ratsch ve Sascha Wechsung, “Bits and Building Blocks” konuşmasında kalıpların dışında düşünmeye söz veriyorlar. Bu kitapta bina mimarisindeki klasik kullanıcı odaklı çalışma ile yazılım geliştirmedeki yaklaşımlar arasında paralellikler kuruyorlar. Konferansın sonunda katılımcılarla ürün keşfinin çok çeşitli bağlamlarda nasıl başarılı olabileceğini keşfetmek için etkileşimli bir oturum düzenlenecek.

Programda öne çıkanlar:

4 Ocak’a kadar erken rezervasyonlarda indirimden hemen yararlanın


Etkinliğe katılımın maliyeti 4 Ocak 2024’e kadar yalnızca 229 avro, ardından 279 avro (tüm fiyatlar artı KDV). 23 Şubat’taki ürün keşif atölyesinin bileti 499 euro. Konferansın ilerleyişi hakkında güncel bilgi sahibi olmak istiyorsanız, konferans web sitesindeki bültene kaydolabilir ve LinkedIn üzerinden organizatörlerle iletişime geçebilir veya X’i (eski adıyla Twitter) takip edin..


(harita)



Haberin Sonu
 
Üst