Sıcak Satış 10 yaşına giriyor ve 2024 edisyonuna ilişkin beklentiler bunlar

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
2023 yılı edisyonunun bir diğer önemli göstergesi, 2022'ye kıyasla %66 daha fazla olan 2.696 pesoya ulaşan ortalama bilet alımındaki artış oldu. Aynı şekilde, canlı alışveriş gibi trendlerdeki artış da dikkat çekiyor, çünkü 184'ü % daha fazla içerikle ilgili yayınlanmış durumda. bu modaliteye.

“Meksika'da en fazla kullanıcıya sahip ikinci dijital hesap olarak, çevrimiçi ödemelerde yenilik ve güvenliğin yanı sıra, en iyi alışveriş deneyimini arayan milyonlarca kişiye kredi kartımızla ek indirimler sağlamak için AMVO ile ortaklık kurduk. Meksika'daki Mercado Pago'nun genel müdürü Pedro Rivas, “Çıkıyor” yorumunu yaptı.

On birincisi 15-23 Mayıs 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecek ve sosyal dinleme çalışmasında geçen yıl perakende sektörü %71 ile sosyal ağlarda en çok bahsedilen sektör olarak öne çıktı. Benzer şekilde, eve teslimat ve nakit ve kredi/banka kartı gibi ödeme yöntemleri de daha fazla bahsedildi.

Sıcak Satış 2024 Beklentileri


Bu baskı, alıcıların beklentilerini ve satın alma niyetini koruyor, çünkü 10 İnternet kullanıcısından yedisi bir ürün veya hizmet satın almayı düşünüyor. Bu arada, her 10 kişiden beşi, her iki kanalı birleştirmeyi planlayanlarla aynı oranda, yalnızca çevrimiçi kanal üzerinden satın almayı düşünüyor.

Kampanyaya katılanların demografik profiline bakıldığında cinsiyete göre adil dağılım göze çarpıyor; %70'i 25-44 yaş aralığında. Sıcak Satış ile ilgilenenlerin yarısı ülkenin orta bölgesinde ve CDMX'te yaşıyor.

Ayrıca, resmi web sitesinin kampanyayla ilgilenenler için ana bilgi kaynaklarından biri olarak önemi artıyor çünkü 10 siteden 9'u her şeyden önce promosyonlara erişim ve görünürlüğe değer veriyor; %64'ü etkileşime ve bilgi istişaresine, %40'ı ise kişiselleştirilmiş bilgiye değer veriyor.

Tercih edilen satın alma kategorilerine bakıldığında ise %76 ile Moda, %68 ile Elektronik, %64 ile Seyahat ve Ulaşım, %64 ile Güzellik ve Kişisel Bakım ve %62 ile Beyaz Eşya öne çıkıyor.

Bu etkinlik sırasında çevrimiçi satın almanın ana nedenleri zamandan tasarruf etmek ve fiziksel mağazalara gitmek (%36), daha fazla promosyon ve indirim bulmak (%34) ve faizsiz aylar, ertelenmiş ödemeler vb. gibi daha iyi ödeme olanaklarıdır. (%33).

Bu alımlara ayrılan bütçeyle ilgili olarak 10 potansiyel alıcıdan 8'i bunun 5.000 pesoya kadar olacağını belirtiyor. Aynı şekilde 10 kişiden 8'i bütçesinin geçen yıla göre aynı kalacağını veya artacağını garanti ediyor.

Eve teslimat en çok tercih edilen teslimat yöntemi (%58) olmaya devam ederken, bunu mağazadan teslim (%14) ve ofisten teslim (%13) takip ediyor. Akıllı teslimat dolapları, ürünlerinizi alıp teslim etmek için pratik bir seçenek olarak öne çıkıyor.

%93'ü kendileri için bir şeyler satın almak istiyor, bunu %56'sı bir aile üyesi için bir şeyler satın almak istiyor. %44'ü partneri için bir şeyler arayacak, %19'u evcil hayvanları için, %14'ü ise işleri için bir şeyler satın alacak.
 
Üst