Hava fritözleri ve blenderleri ile ünlü Ninja'ya ait şirketin şimdiye kadar güzellik serisinde yalnızca bir ürünü daha vardı: Dyson'a doğrudan rakip olarak konumlandırılan bir saç kurutma makinesi.
SharkNinja Meksika Pazarlama Direktörü Laiza Martínez Cisneros, “Bu lansman, güzellik sektöründe teknolojinin evriminde bir dönüm noktasını temsil ediyor (…) Meksika pazarında göz altı bölgesi için soğutma teknolojisine sahip ilk LED maskedir” dedi.
Bir genişleme röportajında SharkNinja'nın küresel ürün geliştirmeden sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Danielle Lessing, LED ışık terapisinin cildin farklı katmanlarını uyararak onarım sürecini hızlandırdığını açıkladı.
Maskede farklı amaçlara yönelik üç ışık bulunur:
SharkNinja markayı tüm cilt tipleri için tavsiye ediyor ve şu anda piyasada 6.999 pesoya satılıyor.
Statista'nın verilerine göre Meksika'da Beauty Tech pazarındaki gelirlerin 2024 yılında 155,20 milyon euroya (166,35 milyon dolar) ulaşması bekleniyor.
Pazarın yıllık %14,23 oranında büyüme göstermesi bekleniyor.
Danışman, “Meksika güzellik teknolojisi pazarında yenilikçi cilt bakım cihazlarına ve sanal güzellik danışmanlıklarına yönelik talepte bir artış yaşanıyor” diye ekliyor.
Lessing'e göre küresel güzellik ortamı, mevcut cihaz tabanlı yaklaşımlar da dahil olmak üzere çeşitli çözümleri içeriyor. Her ne kadar Shark Beauty şu ana kadar saç bakım ürünleriyle tanınıyor olsa da, bu lansmanla “kategori için iddialı planlar” gördüğünü belirten şirketin küresel ürün gelişimini de sözlerine ekledi.
Expansión, Shark Beauty bölümüne Meksika'daki varlığı, satışları ve beklentileri hakkında sorular sordu ancak marka, rakamları paylaşamayacağını belirtti.
SharkNinja Meksika Pazarlama Direktörü Laiza Martínez Cisneros, “Bu lansman, güzellik sektöründe teknolojinin evriminde bir dönüm noktasını temsil ediyor (…) Meksika pazarında göz altı bölgesi için soğutma teknolojisine sahip ilk LED maskedir” dedi.
Bir genişleme röportajında SharkNinja'nın küresel ürün geliştirmeden sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Danielle Lessing, LED ışık terapisinin cildin farklı katmanlarını uyararak onarım sürecini hızlandırdığını açıkladı.
Maskede farklı amaçlara yönelik üç ışık bulunur:
- Canlandırıcı mod (kırmızı LED'ler ve kızılötesi ışık): kollajen üretimini teşvik etmeye yardımcı olur.
- Temizleme modu (LED'in aculez'i, kırmızı ve kızılötesi ışığı): ciltte tahrişe neden olan bakterilerin azaltılmasına ve iltihabın sakinleşmesine yardımcı olur.
- Bakım (kırmızı, mavi LED'ler ve kızılötesi ışık): cildin parlaklığının artmasına ve yumuşaklığının korunmasına katkıda bulunur.
SharkNinja markayı tüm cilt tipleri için tavsiye ediyor ve şu anda piyasada 6.999 pesoya satılıyor.
Statista'nın verilerine göre Meksika'da Beauty Tech pazarındaki gelirlerin 2024 yılında 155,20 milyon euroya (166,35 milyon dolar) ulaşması bekleniyor.
Pazarın yıllık %14,23 oranında büyüme göstermesi bekleniyor.
Danışman, “Meksika güzellik teknolojisi pazarında yenilikçi cilt bakım cihazlarına ve sanal güzellik danışmanlıklarına yönelik talepte bir artış yaşanıyor” diye ekliyor.
Lessing'e göre küresel güzellik ortamı, mevcut cihaz tabanlı yaklaşımlar da dahil olmak üzere çeşitli çözümleri içeriyor. Her ne kadar Shark Beauty şu ana kadar saç bakım ürünleriyle tanınıyor olsa da, bu lansmanla “kategori için iddialı planlar” gördüğünü belirten şirketin küresel ürün gelişimini de sözlerine ekledi.
Expansión, Shark Beauty bölümüne Meksika'daki varlığı, satışları ve beklentileri hakkında sorular sordu ancak marka, rakamları paylaşamayacağını belirtti.