Sanremo 2024'ten BigMama'nın kadınlara yönelik monoloğu “Le Iene”ye

celikci

New member
BigMama'nın Le Iene'deki tam monologu


BigMama konuşması sırasında Sanremo deneyiminden başlamak istedi: “Aldığım ilk iltifatlardan biri şuydu: küçük bir kızsın ama yine de harika bir eser yazmışsın – diye başladı -. Bunu anlamam biraz zaman aldı. yarım iltifattı.Hep böyleydi, kadın olmama rağmen sallandığımı söylediler.Çünkü bir kadın sallandığında sesi artık bir enstrüman değil, megafondur.Vücudu artık bir nesne değil, bir manifesto. Kariyeri artık bir oyun değil, siyasete dönüşüyor.”


Şarkıcının düşüncesi şöyle devam etti: “Merak ediyorum kadınların sadece sallandığını anlamaya başladıklarında. Sanremo'mun en güçlü akşamı için şu barı yazdım: Sallayan bir kadınım, tuhaf mı? Çünkü yalnız hissetmekten daha kötü bir duygu olamaz ve bunu tüm hayatım boyunca hissettim.” BigMama daha sonra şöyle dedi: zorbalık deneyimi: “Saldırıya uğramak, alay edilmek, saldırıya uğramak, tecavüze uğramak ve ardından kendimi son derece kirli ve suçlu hissetmek – dedi -. Yoruldum: sesimin duyulması gerekiyordu, eşlik etmesi, elini tutması ve dinleyenleri farkındalığa doğru yönlendirmesi gerekiyordu. benim küçüğüm sanırım başardım. Unutma, konuştuğunda tehlikelisin, kontrol edilemez ve ele geçirilemezsin.”


Hala: “Ben sallanan bir kadınım, bu garip mi? Bu, şimdi söylersem bana sadece büyük bir mutluluk getiren bir cümle. Orada sahnede diğer kızlarla birlikte kendimi çok güçlü hissettim, birleşmiş kadınların sesi gibi. Rahatsız ol, sinirlen, isyan et, hayır de, ihbar et. Korkuyu alın ve onu dünyayı ikiye bölebilecek bir şeye dönüştürün. Konuşuyorum ama kravatsız, bu garip mi?”.
 
Üst