Pazarlama ve tanıtım, Meksika'da oyun oynamanın en zor seviyesi

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Bu durum Meksika'daki oyuncu sayısıyla tezat oluşturuyor çünkü The CIU'nun verilerine göre sektöre 39.000 milyon peso gelir sağlayan yaklaşık 69 milyon oyuncu var.

Lara, “Çok fazla güven yok ama bunun yavaş yavaş değişen bir şey olduğunu düşünüyorum” diyor ve bunun kanıtı, 1 Simple Game'in diğer üç Meksika stüdyosuyla (Navegante ve Seashell) birlikte Google'ın alacak olması. Bağımsız Oyunlar Fonu Oyunu 2024.

Bu, Google Play uzmanlarının oyun geliştirme yeteneklerini geliştirerek, daha fazla kişiyi işe alarak işlerini genişletmelerine ve Google Play aracılığıyla daha geniş bir küresel kitleye ulaşmalarına yardımcı olmak için sunduğu 2 milyon ABD doları tutarında özsermayesiz finansman ve uygulamalı rehberlik fonudur.

1 Simple Game aracılığıyla 10 yılı aşkın süredir video oyunları üreten Lara için sektörün ülkede sahip olduğu fırsat alanlarından biri de yaratımların pazarlanması ve tanıtılmasıdır.

“Oyun yapma konusunda iyiyiz. Çok iyi birkaç Meksika oyunu var, ancak iyi oyunlar yapmak ve onları tanıtmak Meksika pazarı için zor olmaya başlıyor. İşte bu noktada diğer ülkelerin bizden çok daha gelişmiş olduğunu ve daha fazla sömürmeyi bildiklerini düşünüyorum” diye sorunsallaştırıyor.

Ve Meksika'da oyunun bir iş olduğu giderek daha iyi anlaşılıyor. Uzman, bunun kanıtının, ulusal stüdyoların yaratımları için yeni finansman biçimleri elde etmesi olduğunu, ancak geliştirme ve pazarlama arasındaki kaynakların dengelenmesinin genellikle zayıf noktanın yattığını belirtiyor.

Bu bağlama rağmen Lara, büyük teknoloji şirketlerinin, iş konularında onlara mentorluk vermek ve oyunlarının tanıtımını yapmak için bağımsız geliştiricilere yöneldiğini, bunun gelecekte Meksika oyun endüstrisinin büyümesini temsil edecek bir şey olduğunu belirterek sözlerini bitiriyor.
 
Üst