Oracle: Desteğin yapay zekaya ihtiyacı var, müşteri hizmetlerinin yapay zekaya ihtiyacı var, herkesin yapay zekaya ihtiyacı var!
Üretken yapay zeka her şeyi temelden değiştirecek: tüm altyapıyı ve tüm uygulamaları. Ve Oracle’ın kurucusu Larry Ellison’un bu sözlerinin ardından neredeyse tüm Oracle ürün ve hizmetlerinde yapay zekaya dayalı bir dizi yeni özellik ve iyileştirme geldi.
Duyuru
Yapay zeka doğrudan müşteri hizmetlerine ve desteğine aktarılıyor
Çoğu Fusion Cloud CX ile ilgilidir. Örneğin müşteri hizmetleri temsilcilerinin yanıtları artık yapay zeka tarafından destekleniyor. Temsilciye önceki etkileşimlerin geçmişine dayanarak bir yanıt önerilir. Yanıt tatmin edici değilse, yeni yapay zeka destekli sorgu yetenekleri, aracının bilgi tabanında daha hızlı arama yapmasına olanak tanıyarak uygun çözümün daha kısa sürede elde edilmesini sağlar. Yapay zeka ayrıca standart sorunlar için kurtarma sürecini de destekler. Tamamen yeni problemler olması durumunda, başarılı bir çözümün ardından bilgi tabanı adı verilen bilgi tabanı buna göre genişletilir, böylece bu bilgiler artık dahil edilebilir.
Hizmet artık yüksek teknoloji şirketlerindeki eğitimli uzmanların yükünü hafifletmek amacıyla daha fazla standart prosedürü Seviye 1 desteğine taşımak için kullanılabilecek üretken bir yapay zeka işlevine sahip. Yapay zeka modülü ayrıca basit ama sık görülen hatalar hakkındaki mevcut bilgileri kullanır ve destek çalışanına sorun giderme için adım adım kesin talimatlar sağlar. Bu aynı zamanda bir asistanın belirli belirtilere göre olası hata kaynaklarını gösterdiği saha servis teknisyenleri için bir AI uzantısını da içerir. Bu aynı zamanda hatayı yalıtmak için gereken ek adımları da içerir. Hata tespit edildikten sonra, yedek parça tedarikinin lojistiği de dahil olmak üzere onarım için kesin talimatlar sağlanır. IDC analisti Aly Pinder’a göre, bu genişletilmiş destek fonksiyonları, yardım masaları ve hizmet alanlarındaki kronik personel yetersizliğini önemli ölçüde azaltabilir.
Doğrudan müşteri desteğinin yanı sıra, üretken yapay zekanın pazarlama ve satış uygulamalarında da uygulanması gerekiyor. Artık Oracle’a göre, dakikalar içinde ön nitelikli, dönüşüme hazır potansiyel müşteriler oluşturmak için kullanılabilecek yeni Kılavuzlu Kampanya özelliği var. Bunu yapmak için bir asistan, pazarlamacılara kişiselleştirilmiş bir kampanya aracılığıyla adım adım rehberlik eder. Ortaya çıkan potansiyel müşteriler daha sonra dönüşüme hazır fırsatlar olarak ilgili tüm bilgilerle birlikte satışa sunulur.
Dil modelleri: önceden oluşturulmuş, özel veya tamamen yeni
Tüm yeni üretken yapay zeka uzantıları, Cohere’in LLM’si kullanılarak oluşturulan önceden oluşturulmuş dil modellerine dayanmaktadır. Müşteriler ayrıca bu modelleri kendi bilgi depolarıyla da eğitebilirler. Cohere LLM’ye API aracılığıyla doğrudan bir müşteri uygulamasından erişilebilir. Ayrıca OCI, kendi yapay zeka çözümünüzü pratik olarak sıfırdan geliştirme olanağı da sunuyor. OCI üstkümesi bu amaç için mevcuttur: Nvidia GPU ve Uzaktan Doğrudan Bellek Erişimi (RDMA) içeren yalın donanım örneği. Oracle’a göre bu altyapı şu anda LLM eğitimi için bulutta mevcut olan en hızlı ve en uygun maliyetli altyapıdır.
Tüm AI duyurularını Oracle’ın duyurusunda bulabilirsiniz.
Üretken yapay zekanın ötesinde pek çok harika şey
Ancak duyuruların tümü üretken yapay zekayla ilgili değildi. Oracle, Fusion Bulut Uygulamalarından elde edilen verilerden daha iyi iş öngörüleri elde edebileceğiniz yeni analitik platformunu tanıttı. Yeni platform, Fusion Analytics Warehouse’un gelişmiş halidir ve OCI’nin Autonomous Database ve Analytics Cloud dahil Data Lakehouse hizmetleri üzerinde çalışır.
Ayrıca Oracle Fusion Cloud’un bir parçası olan Fusion Data Intelligence platformu da yenidir. Yapay zeka destekli uygulamaları desteklemek için otomatik veri hatları, 360 derece veri modelleri ve gelişmiş etkileşimli analitiklerle verileri hizmet olarak sunar. Fusion veri zekası platformu, Fusion Cloud Kurumsal Kaynak Planlama (ERP), Fusion Cloud Tedarik Zinciri ve Üretim (SCM), Fusion Cloud İnsan Sermayesi Yönetimi (HCM) ve Fusion Cloud Müşteri Deneyimi için eksiksiz bir kullanıma hazır analitik portföyü içerir (CX). Diğer özellikler arasında Oracle Digital Assistant, OCI Dil Belgesi Çeviri Deneyimi, OCI Vision ve OCI Speech yer alır.
(fo)
Haberin Sonu