Bu sonuç, konsolide düzeyde düşük gelirden kaynaklandı; 1.923 milyon pesoya kıyasla 1.555 milyon peso rapor edildi; bu, futbol segmentinin son üç ayda olumlu bir performans göstermemesi nedeniyle %19,1'lik bir düşüş anlamına geliyor.
Club América, Azteca Stadyumu ile birlikte bu yılın ikinci çeyreğindeki 1.033 milyon pesoya kıyasla 633,3 milyon peso satış bildirdi.
Son aylarda Meksika futbolu karmaşık bir dönemden geçti çünkü taraftarlar, Meksika liginin benimsediği politikalar nedeniyle takımların rekabet gücünün azaldığını düşündükleri için Liga MX maçlarına ve hatta Meksika Milli Takımı'na düzenli olarak katılmamaya karar verdiler. . Kullanıcıların konumu şirketlerin finansmanına da yansımaya başladı.
Ollamani için Meksika'daki spor gösterileri ve özel etkinliklerin tanıtımını içeren bu segment, konsolide gelirinin %40'ından fazlasını temsil ediyor.
Ancak Meksika'da Play City markası altında 16 kuruluşu içeren oyun segmenti, Ollamani'nin konsolide gelirindeki düşüşü ikinci çeyreğe göre 737 milyon pesoya kıyasla %4,2 artışla 786,6 milyon pesoya yükselterek amorti etti. yıl.
Yayıncılık dikeyi, önceki dönemdeki 152,5 milyon pesoya kıyasla üçüncü çeyrekte satışlarında %0,6'lık hafif bir büyüme elde ederek 153,5 milyon peso elde etti.
Futboldaki gelirdeki düşüşe rağmen şirket, Azteca'yı 2026 Dünya Kupası'na hazırlama taahhüdünün bir parçası olarak bu dikey yatırımı 76,6 milyon pesoya kıyasla 123,5 milyon pesoya artırdı.
Club América'yı ve onun Azteca stadyumunu ve kodamanın diğer işlerini kontrol eden Ollamani'nin evrakları, Emilio Azcárraga'nın Amerika Birleşik Devletleri'nde FIFA ile ilgili soruşturma için talep ettiği lisansa yanıt olarak bu gün bir aksama yaşadı.
Club América, Azteca Stadyumu ile birlikte bu yılın ikinci çeyreğindeki 1.033 milyon pesoya kıyasla 633,3 milyon peso satış bildirdi.
Son aylarda Meksika futbolu karmaşık bir dönemden geçti çünkü taraftarlar, Meksika liginin benimsediği politikalar nedeniyle takımların rekabet gücünün azaldığını düşündükleri için Liga MX maçlarına ve hatta Meksika Milli Takımı'na düzenli olarak katılmamaya karar verdiler. . Kullanıcıların konumu şirketlerin finansmanına da yansımaya başladı.
Ollamani için Meksika'daki spor gösterileri ve özel etkinliklerin tanıtımını içeren bu segment, konsolide gelirinin %40'ından fazlasını temsil ediyor.
Ancak Meksika'da Play City markası altında 16 kuruluşu içeren oyun segmenti, Ollamani'nin konsolide gelirindeki düşüşü ikinci çeyreğe göre 737 milyon pesoya kıyasla %4,2 artışla 786,6 milyon pesoya yükselterek amorti etti. yıl.
Yayıncılık dikeyi, önceki dönemdeki 152,5 milyon pesoya kıyasla üçüncü çeyrekte satışlarında %0,6'lık hafif bir büyüme elde ederek 153,5 milyon peso elde etti.
Futboldaki gelirdeki düşüşe rağmen şirket, Azteca'yı 2026 Dünya Kupası'na hazırlama taahhüdünün bir parçası olarak bu dikey yatırımı 76,6 milyon pesoya kıyasla 123,5 milyon pesoya artırdı.
Club América'yı ve onun Azteca stadyumunu ve kodamanın diğer işlerini kontrol eden Ollamani'nin evrakları, Emilio Azcárraga'nın Amerika Birleşik Devletleri'nde FIFA ile ilgili soruşturma için talep ettiği lisansa yanıt olarak bu gün bir aksama yaşadı.