Ödeme Sesi akışı hala kullanıcıları ikna etmiyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
“Bu oyuncular, özel içerik, rekabetçi fiyatlar ve ses kalitesi gibi stratejiler sayesinde zemin kazandı. Rekabetin güçlendirilmesi, bir pazarı sürekli evrimde ve kullanıcılar için daha çeşitli seçeneklerle yansıtıyor ”diyor danışman.

Bu hizmetlerin bir kullanıcısı olan Mery Gómez, genişlemeye Apple Music'e göç etmeye karar verene kadar Spotify'ı yaklaşık beş yıl boyunca kullandığını söyledi, çünkü kotası için daha fazla şey aldığını düşündü.

“ICloud paketine (Apple One) dahil edildiği için maliyet için Apple Music'e geçtim. Özel kayıtlar ve sürümler olmasını seviyorum. Ses kalitesini daha çok ve iOS cihazlarımla entegrasyonu seviyorum. Spotify'daki kişiselleştirilmiş öneri listelerini sevmeme rağmen, geri dönmenin yeterli olduğunu düşünmüyorum ”dedi.

Bu yarışma senaryosu, bu tür platformlar için Bonanza'nın geleceğine işaret ediyor. Mordor Intelligence'a göre, küresel müzik uygulamalarının büyüklüğünün 2029 yılına kadar 34.750 milyona ulaşması bekleniyor.

Kullanıcılar ödeme yapmamayı tercih ediyor


Geleceğe karşı parlak bir panorama olsa da, Meksika'da ses akışı platformları için fırsat alanı çok geniş kalıyor, çünkü ilerlemelerine rağmen kullanıcılar ödeme yapmamayı tercih ediyor.

Ve 2024'te İnternet kullanıcılarının% 72,8'i bu uygulamaları kullansa da, sadece% 14,7'si ödeme abonelikleri yoluyla bunu yapmaktadır.

Benzer bir şey küresel olarak olur. Piyasanın aboneliğe hakim olduğu boşluğu örneklendirmek için: Spotify, 675 milyon aktif kullanıcıya sahip olduğunu bildirse de, bu numaranın sadece 263 milyonu prim planı ödüyor.

Bununla birlikte, abone olan insan sayısı olmayanlardan çok daha düşük olsa da, bu şubeden gelir platformlar için önemlidir. Örnek olarak, Spotify'ın 2024 yılında abonelikler için yaklaşık 13.8 milyar avro (yaklaşık 14.419 milyon dolar) gelirleri, reklam için 1.8 milyar avro (yaklaşık 1.880 milyon dolar) karşısında, Catherine Perloff'un bilgi.
 
Üst