O2, üçüncü taraflar adına müşterileri tanımlamak istiyor

Adanali

Member
Çevrimiçi perakendeciler, isim, yol, ev, posta kodu, yer, doğum tarihi ve e -mail adresini kontrollü Deutsche Telefónica O2'nin müşteri veritabanı ile otomatik olarak karşılaştırmalıdır. Bu hizmet artık Kyca Match adıyla O2 sunuyor. Kyca genellikle müşterinizi tanımak üzeredir, yani müşterilerin kimliği, genellikle sahtekarlığa karşı.


Duyuru



O2, müşteri verilerinin aktarılmaması gerektiğini vurguladı. Bunun yerine, perakendeciler müşteri tarafından girilen verileri bir programlama arayüzü (API) aracılığıyla O2'ye gönderir. 0 ila 100 arasında bir anahtar rakam hesaplanır, bu da girilen bilgilerin Müşterinin O2'de zaten arşivlenmiş verilerine ne ölçüde karşılık geldiğini gösterir. Bu nedenle perakendeci, hangi değerin müşteriler hakkındaki bilgileri kabul ettiğine karar verir.

Perakendecilere ek olarak, ağ operatörü sosyal ağlar ve seyahat acenteleri gibi kayıtlı diğer çevrimiçi hizmetlere de yöneliktir. İkinci durumda, dolandırıcılar aslında konaklama kaydediyor ve kiralıyor. Gezginler kitap, ödeyin ve sonra kendilerini kafasında bir çatı olmadan yerinde bulun. Şirket bir fiyat listesi yayınlamadı.

O2, teklifi kimlik hırsızlığına karşı bir koruma olarak lezzetli hale getirmeye çalışır. Katılmak istemiyorsanız, “Otomatik Bakım Uygulaması” nda bir O2 kancasını kaldırmalısınız.

GMSA Açık Ağ Geçidi


KYC Match, küresel olarak Standart Arabirimler için GMSA Ağ Operatörünün Uluslararası Derneği'nin telekomünikasyon altyapısına girişimidir. “GMSA Open Gateway” arayüzleri, Linux Vakfı'nda bulunan “Camara” projesinin bir parçası olarak tanımlanmaktadır.

Ericsson ortak pazarlama için Aduna adlı bir ortak girişim kurdu. İsveç tedarikçisi yüzde 50'ye aittir, Telefónica, Vodafone, Orange, Deutsche Telekom operatörlerinin T-Mobile USA, Verizon, AT&T, Telstra, América Móvil ve diğerleri dahil. Bu proje, aynı çatı altında GMSA Açık Ağ Geçidi arayüzlerini toplamayı ve bulut sağlayıcısı, hiperscaler, platform operatörleri veya yazılım üreticileri gibi müşterilere sunmayı amaçlamaktadır. Planlanan otomatik sorgu seçenekleri arasında, örneğin cihazın durumu, telefon numarası, “Edge Cloud” işlevleri, ağ operatörü tarafından faturalandırma ve ekipmanın konumu bulunur.


(DS)
 
Üst