Netflix'te reklam görmenizin sorumlusu akıllı telefonunuz

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Bu olgu, reklamcılığın yapılma şeklini etkiler çünkü dikkatin dağılmasının kolay olduğu bir bağlamda kullanıcının dikkatini çekme ve tutma zorluğunu ortaya çıkarır. Netflix'te reklam vermek dikkati diğer medyalara dağıtma eğiliminde olan birden fazla cihazın kullanımının aksine, kullanıcıların akışa ayırdığı “özel ilgiden” yararlanmaya çalışır.

Nielsen'in The Gauge raporuna göre, yayın için harcanan süre hızla toplam televizyon kullanımının %40,3'üne ulaşarak 2021 rekorunu aştı ve The Gauge'da şimdiye kadar kaydedilen en büyük televizyon payına ulaştı.




Yayın platformlarına gelince, Disney+ (+%14,8), Tubi (+%14,7), Netflix (+%11,8) ve Max (+%11,0) dahil olmak üzere dördü kullanımda çift haneli büyüme kaydetti. %20 veya daha fazlası genç izleyicilere atfedilebilir.

Ancak şirketlerin bahislerindeki bu büyüme akış içinde reklamları konumlandırmak için Aynı zamanda kişiselleştirmeye de yanıt verir.

“Bir sonraki uygulamamız olan Netflix Ad Suite, üyelere içerik öneren algoritmanın aynısını kullanıyor ve artık reklamları gösteriyor. Bu, reklamları kullanım verilerine göre kişiselleştirmemize ve markalar ve ajanslar için değerli bilgiler sunmamıza olanak tanıyacak” dedi Khede.




Ve eMarketer'a göre bu format kalacak, Max, Netflix, Disney+ ve Prime Video reklamverenleri giderek daha ikna edici hale getiriyor ve 2024'ü 61,11 milyar dolar kârla kapatacak bir pazar olacak, bu da mobil reklamcılıkta toplam harcamanın %30'u anlamına geliyor. Amerika Birleşik Devletleri.

“Hulu ve Netflix gibi çoğu video yayın hizmetini mobil webde izlemek çok zor. Reklam destekli OTT büyümeye devam ettikçe, bu, mobil video reklamcılığının hızlı yükselişine katkıda bulunacaktır,” diye belirtiyor eMarketer, bu yılki video reklamcılık raporunda.
 
Üst