Netflix geliri %17 artarak 277,65 milyon aboneye ulaştı

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Aboneler açısından şirket, dünya çapında toplam 277,65 milyon ödeme yapan aboneye sahip olduğunu bildirdi. Bu rakam, bir önceki çeyreğe kıyasla önemli bir artışı yansıtan %16,5'lik bir yıllık büyümeyi temsil ediyor.

Netflix, yatırımcılara yazdığı mektupta reklamcılık işi için iki temel stratejik öncelik belirledi: tüketicilere daha düşük fiyatlar sunmak ve şirket için yeni bir gelir ve kâr kaynağı yaratmak. Şirket, bu planın Ads ile kullanıma sunulmasından bu yana, yaklaşık 18 ay önce önemli bir büyüme yaşandığını ve şu anda mevcut olduğu pazarlardaki tüm kayıtların %45'inden fazlasını temsil ettiğini belirtiyor.

Ayrıca Netflix, reklamverenlere yönelik teklifini de geliştirdi. Örneğin Birleşik Krallık'ta reklamları “duraklat” veya “izlemeye devam et” gibi yeni özellikler Eylül ayından itibaren kullanıma sunuldu. Mayıs ayındaki beta lansmanından bu yana Expedia, Coca-Cola, Ford, L'Oréal ve McDonald's gibi büyük markaların 60'tan fazla reklam kampanyası durduruldu

ABD'de aylık 6,99 ABD doları tutarındaki ve yüksek çözünürlüklü ve indirme olmak üzere iki akış sunan bu plan, 2024'ün ikinci çeyreğinde reklam destekli üye tabanında %34'lük bir artış gördü.

Şirket, bu analizi eklemenin yanı sıra, yatırımcılar için Nielsen tarafından hazırlanan bir raporu da belgeye dahil etti; burada analiz firması, yayın izlemenin ABD'deki toplam televizyon süresinin %40'ını temsil ettiğini ve Netflix ve YouTube'un doğrudan TV izleme konusunda açık liderler olduğunu belirtti. -tüketici eğlencesi. Toplu olarak bu iki hizmet, TV izleme süresinin neredeyse yarısını oluşturur.
 
Üst