MSMES sayesinde Meksika, Rappi, Uber Eats ve Didi Food kullanımında ikinci sırada yer alıyor

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Teslimat Motoru olarak MSMES


Büyüme kazara olmamıştı, ancak büyük restoran zincirleri ekosistemle ilgili olsa da, platformlar mikro, küçük ve orta ölçekli işletmelerin (MSMES) daha önce uzak veya pahalı görünen bir dijital altyapıya erişmesini kolaylaştırdı.

Didi Food'un iş geliştirme lideri Tomás Jaramillo'ya göre, etki somut, platformlarında faaliyet gösteren 70.000'den fazla restoranın% 60'ı MSMES.

İşletmelerin ekosisteme entegre edilmesi için bu eğilimi büyük ölçüde gelirini artırma arzusundan kaynaklanmaktadır. Quadrant Strategies tarafından yapılan bir araştırma, Meksika'da Uber Eats'e bağlı MSME'lerin% 91'inin platforma katıldıklarından beri gelirlerinde bir artış olduğunu bildirdi. Buna ek olarak,% 89'u uygulamanın başka türlü ulaşamayacak yeni müşterilere ulaşmalarına yardımcı olduğunu söyledi.

Tower sensörü verilerine göre, Meksika'daki rekabetçi gıda dağıtım pazarında Didi Food ve Rappi, 2024 için aylık aktif kullanıcılar (MAU) açısından önde gelen platformlar (MAU) olarak öne çıkıyor.

Teslimat aynı zamanda Meksika'daki binlerce bağımsız bayi için bir gelir üreticisidir. Sadece Didi Food'da 60'dan fazla şehirde 155 milyondan fazla sipariş verildi, bu da geniş bir lojistik, teknoloji ve insan çalışma ağı anlamına geliyor.

Tlayudas El Tasajo'nun kurucusu Ddña Vero ve Liliana için bu dijitalleşme basit değil, dönüştürücüdür.

“Öğrenme eğrisi zordu. Başlangıçta didi yemeklerinde promosyonlar yapmakta zorlandım, platformun nasıl çalıştığını anlamadım. Ama yavaş yavaş anladım ve bugün daha fazla satış yapmak için mükemmel bir araç olarak görüyorum.”
 
Üst