Statista bilgilerine göre, dünya çapında Amerika Birleşik Devletleri, Fransa ve Almanya, havacılık ve uzay endüstrisindeki uçakların, uyduların, uzay aracı ve roketlerin tasarımı, üretimi, pazarlanması ve bakımını ima eden en önemli pazarlar arasındadır.
Meksika, şimdiye kadar sektörün üretim ülkesi olarak yerleştirildi. Örneğin, Starlink takımyıldızının 20 uydu bileşeninden 20'si SpaceX Raptor Motors yanma kameraları gibi, Monterrey ve Chihuahua'da üretilir ve ülkenin dünya çapında verilerden elde edilen verilere göre, endüstrinin onuncu dördüncü tedarikçisi olarak yerleştirilmesine izin verir. danışmanlık firması Mordor Intelligence.
Danışman, bu durum Meksika'nın 11.200 milyon dolarlık bir pazar büyüklüğüne ulaşmasına izin verdiğini söylüyor. Galiçya Ekonomik Tanıtım Enstitüsü'ne göre, sektördeki Latin Amerika'daki en büyük ikinci pazarı da temsil ediyor. Ancak Meksika Planına göre, mevcut yönetimin taahhüdü bir uydu ve kendi havacılık bileşenleri geliştirmek ve hatta uzay keşifleri yapmaktır.
Gustavo Alonso Cabare, ulusal şirketlerin kendi bileşenlerini ve tasarımlarını daha sonra silahlandırılabilmeleri için itiyor.
“Monterrey'de SpaceX Raptor motorlarını üreten şirket ama Meksika olduklarını söyleyemeyiz çünkü tanımlanmasına izin veren bir patent veya kural yok. Tüm mucitleri patent kaydını kolaylaştırmak için bir evrim olmalı ve Meksika'nın Maquiladora olmasını ve geliştirici olmayı bırakmasıyla. ”Dedi.
Meksika'da, Honeywell, Cessna, Safran, Bombardier, General Electric, Eaton Corporation, Airbus gibi ana havacılık üreticileri ve hatta Space X ve Starlink olarak Elon Musk parçalarının üretimi.
“Düşük işçilik maliyetleri, şirketlerin üretim tesislerini Meksika'da kurmalarının ana nedenlerinden biridir. Meksikalı üreticilerin kapasitelerine ek olarak, ”diyor Mordor Intelligence.
ALCE Müdürü için, havacılık faaliyetinin sadece üretim için değil, aynı zamanda doğrudan mekansal ticaret olarak adlandırılanlar arasındaki ülkenin doğrudan olması için Meksika için ilgili bir endüstri haline gelmesi için yasaların modernizasyonu.
“Meksika bu açıdan gecikti. Örneğin Arjantin, uyduları hizmet satmak için yaparken, Brezilya bilgi satmak için uydular üretiyor. Daha sonra, Meksika diğer uluslarla ekonomik, ticari bir ilişki kurmak için gelişmelidir ”dedi.
Meksika havacılık ve uzay endüstrisi tam gelişim için yasal bir çerçevenin olmaması da yetenek kaçmasına neden oldu. Ancak uzman, Ekonomi Bakanlığı'nın endüstri projelerini ve seçeneklerini teşvik etmek için koşullar yaratmaya çalıştığından emin oldu.
“Son zamanlarda 200 Meksikalı'nın bu endüstri için projelerini sunduğu bir Havacılık ve Uzay Kongresi'ndeydim. Hepsi, kendi kaynaklarına sahip genç girişimci profesyonellerdi, çalışma planlarını sunmak için Milano'ya gelen. Bu, yetenek olduğu testidir, ancak birçoğu ülkede gelişmek için gerçek bir fırsat olduğunu düşünmüyor ve diğer ülkelerde fırsatlar aramayı tercih ediyor. Bu durmalı ”dedi.
Meksika, şimdiye kadar sektörün üretim ülkesi olarak yerleştirildi. Örneğin, Starlink takımyıldızının 20 uydu bileşeninden 20'si SpaceX Raptor Motors yanma kameraları gibi, Monterrey ve Chihuahua'da üretilir ve ülkenin dünya çapında verilerden elde edilen verilere göre, endüstrinin onuncu dördüncü tedarikçisi olarak yerleştirilmesine izin verir. danışmanlık firması Mordor Intelligence.
Danışman, bu durum Meksika'nın 11.200 milyon dolarlık bir pazar büyüklüğüne ulaşmasına izin verdiğini söylüyor. Galiçya Ekonomik Tanıtım Enstitüsü'ne göre, sektördeki Latin Amerika'daki en büyük ikinci pazarı da temsil ediyor. Ancak Meksika Planına göre, mevcut yönetimin taahhüdü bir uydu ve kendi havacılık bileşenleri geliştirmek ve hatta uzay keşifleri yapmaktır.
Gustavo Alonso Cabare, ulusal şirketlerin kendi bileşenlerini ve tasarımlarını daha sonra silahlandırılabilmeleri için itiyor.
“Monterrey'de SpaceX Raptor motorlarını üreten şirket ama Meksika olduklarını söyleyemeyiz çünkü tanımlanmasına izin veren bir patent veya kural yok. Tüm mucitleri patent kaydını kolaylaştırmak için bir evrim olmalı ve Meksika'nın Maquiladora olmasını ve geliştirici olmayı bırakmasıyla. ”Dedi.
Meksika'da, Honeywell, Cessna, Safran, Bombardier, General Electric, Eaton Corporation, Airbus gibi ana havacılık üreticileri ve hatta Space X ve Starlink olarak Elon Musk parçalarının üretimi.
“Düşük işçilik maliyetleri, şirketlerin üretim tesislerini Meksika'da kurmalarının ana nedenlerinden biridir. Meksikalı üreticilerin kapasitelerine ek olarak, ”diyor Mordor Intelligence.
ALCE Müdürü için, havacılık faaliyetinin sadece üretim için değil, aynı zamanda doğrudan mekansal ticaret olarak adlandırılanlar arasındaki ülkenin doğrudan olması için Meksika için ilgili bir endüstri haline gelmesi için yasaların modernizasyonu.
“Meksika bu açıdan gecikti. Örneğin Arjantin, uyduları hizmet satmak için yaparken, Brezilya bilgi satmak için uydular üretiyor. Daha sonra, Meksika diğer uluslarla ekonomik, ticari bir ilişki kurmak için gelişmelidir ”dedi.
Meksika havacılık ve uzay endüstrisi tam gelişim için yasal bir çerçevenin olmaması da yetenek kaçmasına neden oldu. Ancak uzman, Ekonomi Bakanlığı'nın endüstri projelerini ve seçeneklerini teşvik etmek için koşullar yaratmaya çalıştığından emin oldu.
“Son zamanlarda 200 Meksikalı'nın bu endüstri için projelerini sunduğu bir Havacılık ve Uzay Kongresi'ndeydim. Hepsi, kendi kaynaklarına sahip genç girişimci profesyonellerdi, çalışma planlarını sunmak için Milano'ya gelen. Bu, yetenek olduğu testidir, ancak birçoğu ülkede gelişmek için gerçek bir fırsat olduğunu düşünmüyor ve diğer ülkelerde fırsatlar aramayı tercih ediyor. Bu durmalı ”dedi.