Resmi web sitesinde, bu durumun StarLink Mini Residencial Service'in maksimum kapasitesine, yani uydunun doygunluğuna veya karasal tahvillerde kapasite eksikliğine ulaştığı ve yeni aktivasyonlar yapmayı imkansız hale getirmesi ve yeni kullanılabilirlik tarihlerini belirleyememesi ile ilişkili olduğunu açıkladı.
StarLink hizmetine yol açan faktörlerden biri, grupların tüm bağlantı hizmet kitinin ticarileştirilmesini teşvik ettiği Facebook gibi sosyal ağlar aracılığıyla ürünün yeniden satılmasıdır.
Genişletme, sosyal ağlarda bir arama gerçekleştirdi ve Starlink mini ürününün gayri resmi satış gruplarını tespit etti, burada bazı durumlarda sadece ürünü satıyorlar, diğerlerinde kurulum veya yerleşim planı.
Anonim bir kaynak daha önce, ürün ve hizmetin yetkisiz kanallar aracılığıyla yeniden satışının kullanılabilirliklerini etkileyebileceğini ve Starlink ile Meksika'da hizmetlerini dağıtmak ve satmak için sözleşmesi olan uydu şirketlerini etkileyebileceğine dair daha önce yorumlanmıştı.
Kaynak, “İnsanlar onları yeniden satmak için birkaç kit satın alıyor ve diğer durumlarda, konut planı için resmi Starlink sayfasına birkaç hesapla kaydolmak ve böylece birkaç tüketiciye ve hatta işletmelere satabiliyorlar. Bu durum Meksika'ya özel değil, aynı zamanda diğer Latin Amerika ülkelerinde de oluyor.” Dedi.
CIU pazar araştırma müdürü Rolando Alamilla, Meksika'da, ihracatın KOBİ'ler olabilecek yetkili distribütörler için ithalat olarak şirketin kendisini temsil edebileceği pahalı nedeniyle Starlink mini kitinin (anten / yönlendirici) birkaç birim olduğunu açıkladı.
Alamilla, “Distribütörler ürünü (Starlink Mini) muhafazakar olarak getiriyor. Uydu İnternet Niş olmasına rağmen, daha fazla kullanıcının bu hizmete geçmeye başladığını, ancak henüz geleneksel seviyelerde değil,” dedi.
Bununla birlikte, uzman, Starlink'in Liverpool, Palacio de Hierro, Home Depot ve Office Depot gibi çeşitli perakendecilerle ulaştığı ittifakın, Starlink mini ürününü dağıtmak için şirketin ürününü daha düzenli bir şekilde pazarlamasına ve ürün eklentisinden kaçınmasına yardımcı olacağını düşünüyor.
Elon Musk'ın uydu şirketi, sadece bir Starlink mini ekibi 5.000 pesoyu aştığı için, pahalı olmasına rağmen, tüketiciler arasında uydu hizmetlerini test etmek için bir ilgi yaratan girişimci figürü sayesinde ülkede önemli bir pazar niş yapmaya başlar.
Starlink, dünya çapında 3.2 milyon uydu geniş bant abonesine sahiptir. Federal Telekomünikasyon Enstitüsü'ne (IFT) göre, hizmetini pazarlamadan sadece üç yıl sonra, hizmetini pazarlamadan sadece üç yıl sonra 150.000'den fazla müşteri ödemeyi başardı.
Bu kullanıcı tabanıyla Musk şirketi, ülkede daha uzun süredir faaliyet gösteren uydu oyuncularından pazar payını kaldırmaya başlar.
StarLink hizmetine yol açan faktörlerden biri, grupların tüm bağlantı hizmet kitinin ticarileştirilmesini teşvik ettiği Facebook gibi sosyal ağlar aracılığıyla ürünün yeniden satılmasıdır.
Genişletme, sosyal ağlarda bir arama gerçekleştirdi ve Starlink mini ürününün gayri resmi satış gruplarını tespit etti, burada bazı durumlarda sadece ürünü satıyorlar, diğerlerinde kurulum veya yerleşim planı.
Anonim bir kaynak daha önce, ürün ve hizmetin yetkisiz kanallar aracılığıyla yeniden satışının kullanılabilirliklerini etkileyebileceğini ve Starlink ile Meksika'da hizmetlerini dağıtmak ve satmak için sözleşmesi olan uydu şirketlerini etkileyebileceğine dair daha önce yorumlanmıştı.
Kaynak, “İnsanlar onları yeniden satmak için birkaç kit satın alıyor ve diğer durumlarda, konut planı için resmi Starlink sayfasına birkaç hesapla kaydolmak ve böylece birkaç tüketiciye ve hatta işletmelere satabiliyorlar. Bu durum Meksika'ya özel değil, aynı zamanda diğer Latin Amerika ülkelerinde de oluyor.” Dedi.
CIU pazar araştırma müdürü Rolando Alamilla, Meksika'da, ihracatın KOBİ'ler olabilecek yetkili distribütörler için ithalat olarak şirketin kendisini temsil edebileceği pahalı nedeniyle Starlink mini kitinin (anten / yönlendirici) birkaç birim olduğunu açıkladı.
Alamilla, “Distribütörler ürünü (Starlink Mini) muhafazakar olarak getiriyor. Uydu İnternet Niş olmasına rağmen, daha fazla kullanıcının bu hizmete geçmeye başladığını, ancak henüz geleneksel seviyelerde değil,” dedi.
Bununla birlikte, uzman, Starlink'in Liverpool, Palacio de Hierro, Home Depot ve Office Depot gibi çeşitli perakendecilerle ulaştığı ittifakın, Starlink mini ürününü dağıtmak için şirketin ürününü daha düzenli bir şekilde pazarlamasına ve ürün eklentisinden kaçınmasına yardımcı olacağını düşünüyor.
Elon Musk'ın uydu şirketi, sadece bir Starlink mini ekibi 5.000 pesoyu aştığı için, pahalı olmasına rağmen, tüketiciler arasında uydu hizmetlerini test etmek için bir ilgi yaratan girişimci figürü sayesinde ülkede önemli bir pazar niş yapmaya başlar.
Starlink, dünya çapında 3.2 milyon uydu geniş bant abonesine sahiptir. Federal Telekomünikasyon Enstitüsü'ne (IFT) göre, hizmetini pazarlamadan sadece üç yıl sonra, hizmetini pazarlamadan sadece üç yıl sonra 150.000'den fazla müşteri ödemeyi başardı.
Bu kullanıcı tabanıyla Musk şirketi, ülkede daha uzun süredir faaliyet gösteren uydu oyuncularından pazar payını kaldırmaya başlar.