Pratik olarak bugünün tüm cihazları gibi, WH-1000XM6, birkaç işlevin teşvik edildiği belirli bir çipten AI işlevlerini de kullanır. Birincisi, herhangi bir harici gürültü ve hava basıncına uyan “uyarlanabilir NC optimize edici” ve “Otomatik Çevre Sesi” modu, ortamınıza gerçek zamanlı olarak uyum sağlamak için bile geliştirilmiştir ve müzik ve harici ses arasında bir denge elde etmenizi sağlar.
Yönetici detaylarının, Gadgets Inzone geliştirme ekiplerinin deneyiminin de dikkate alınmasıdır, bu da oyunlara odaklanan Sony Division'dır, böylece WH-1000XM6 da film izlerken veya video oyunları çalarken ve bu medyada daha sürükleyici bir deneyim sunar.
Oyunla ilgili olarak Kushinakajo, cihazlar arasındaki değişime kolayca izin veren “çoklu bot” ve “otomatik anahtar” işlevlerine sahip olmanın yanı sıra, sıvı oyunlarının tadını çıkarmak için ultra düşük gecikme sunan standart LE Audio için optimize edildiğini vurgular.
Küçük Değişiklikler Tasarımı
İlk bakışta, WH-1000XM6 seleflerine oldukça benzer; Bununla birlikte, basınçsız bir ayar sağlayan daha geniş bir kafa bandına sahiptirler ve asimetrik tasarımı sol ve sağ tarafları tanımayı sağlar. Sony, pedlerin onları tüm gün rahatça kullanmak için tasarlandığını vaat ediyor.
Öte yandan kasa, manyetik ve açılması daha kolaydır, şimdi kulaklıklar katlanır ve daha az yer kaplar. Üç renkte mevcut olacak Genel halka 11.999 peso ve satış öncesi 8.499 peso fiyat Sony'nin resmi mağazalarında mevcutken, teslimatlar 12 Haziran'dan itibaren sunulacak.
Bu bağlamda Kushinakajo, ürünün Malezya'da meydana geldiğine dikkat çekiyor, bu nedenle Çin'in ABD'ye ihracatına uygulanacak tarifelerle ilgili olarak ulusal halk için önemli bir etki olmayacak.
Sony daha zor bir pazarda yarışıyor
Mordor istihbarat verilerine göre, başlık piyasası büyüklüğünün 2024'te 61.000 milyon dolar olduğu tahmin ediliyor ve 2029 yılına kadar 106.000 milyon dolara ulaşması bekleniyor, bu yüzden Sony sektördeki referanslardan biri olmayı istiyor.
WH-1000XM6'nın Apple'ın Sonos Ace veya AirPods Max gibi rekabet ettiği aralıkta giderek daha fazla rekabet olsa da, Kushinakejo gelişimdeki ana binalardan birinin temel özellikleri geliştirmek olduğunu vurgulamaktadır. Bu durumda, gürültü iptali, farklılaşmak istedikleri ve yıllarca seçtikleri segmenttir.
Yönetici detaylarının, Gadgets Inzone geliştirme ekiplerinin deneyiminin de dikkate alınmasıdır, bu da oyunlara odaklanan Sony Division'dır, böylece WH-1000XM6 da film izlerken veya video oyunları çalarken ve bu medyada daha sürükleyici bir deneyim sunar.
Oyunla ilgili olarak Kushinakajo, cihazlar arasındaki değişime kolayca izin veren “çoklu bot” ve “otomatik anahtar” işlevlerine sahip olmanın yanı sıra, sıvı oyunlarının tadını çıkarmak için ultra düşük gecikme sunan standart LE Audio için optimize edildiğini vurgular.
Küçük Değişiklikler Tasarımı
İlk bakışta, WH-1000XM6 seleflerine oldukça benzer; Bununla birlikte, basınçsız bir ayar sağlayan daha geniş bir kafa bandına sahiptirler ve asimetrik tasarımı sol ve sağ tarafları tanımayı sağlar. Sony, pedlerin onları tüm gün rahatça kullanmak için tasarlandığını vaat ediyor.
Öte yandan kasa, manyetik ve açılması daha kolaydır, şimdi kulaklıklar katlanır ve daha az yer kaplar. Üç renkte mevcut olacak Genel halka 11.999 peso ve satış öncesi 8.499 peso fiyat Sony'nin resmi mağazalarında mevcutken, teslimatlar 12 Haziran'dan itibaren sunulacak.
Bu bağlamda Kushinakajo, ürünün Malezya'da meydana geldiğine dikkat çekiyor, bu nedenle Çin'in ABD'ye ihracatına uygulanacak tarifelerle ilgili olarak ulusal halk için önemli bir etki olmayacak.
Sony daha zor bir pazarda yarışıyor
Mordor istihbarat verilerine göre, başlık piyasası büyüklüğünün 2024'te 61.000 milyon dolar olduğu tahmin ediliyor ve 2029 yılına kadar 106.000 milyon dolara ulaşması bekleniyor, bu yüzden Sony sektördeki referanslardan biri olmayı istiyor.
WH-1000XM6'nın Apple'ın Sonos Ace veya AirPods Max gibi rekabet ettiği aralıkta giderek daha fazla rekabet olsa da, Kushinakejo gelişimdeki ana binalardan birinin temel özellikleri geliştirmek olduğunu vurgulamaktadır. Bu durumda, gürültü iptali, farklılaşmak istedikleri ve yıllarca seçtikleri segmenttir.