Bir ortak bulmak için en iyi uygulama
Rekabetçi İstihbarat Birimi'nin (CIU) raporuna göre, şu anda flört platformları sayesinde bir partneri olan Meksikalıların %57,1'i onunla Bumble'da tanıştıklarını belirtti.
Son yıllarda partnerleriyle özel bir flört uygulaması platformunda tanışanların %93'ünün Tinder'ı indirdiği dikkat çekiyor, ancak bu uygulamanın flört etkinliği %14,3.
Ancak, telefonlarında flört uygulamaları bulunan tüm İnternet kullanıcılarını da hesaba katarsak, Bumble halihazırda Meksika akıllı telefonlarının %75'inde yer kaplıyor. İlk kez %65,6 ile Tinder'ı geride bıraktı.
Para yok, aşk yok
Mobil uygulamalarda aşkı ararken harcama yapmak da önemlidir. Ankete göre her 10 kullanıcıdan 4'ü platform içerisinde en az bir ödeme yaptı.
Bu Meksikalılar ayda ortalama 245,83 peso harcıyordu ve ödemenin nedeni, onları daha görünür hale getiren algoritmanın yanı sıra (%22,2) sınırsız beğeni (%33,3) verebilmekti.
“Bu Tinder olayı bana göre değil”
Bununla birlikte, uygulama kullanıcıları için çok sayıda flört başarı öyküsü olmasına rağmen, bunların %30,2'si Tinder, Bumble veya Grindr'da şansları olmadığı için mevcut partnerlerini geleneksel yöntemlerle buldu.
Cupid'in 14 Şubat için işi var
Meksika'da İnternet kullanıcılarının %32,2'sinin şu anda bir partneri yok ve %22,4'ü bir partner arıyor, en az bir flört uygulamasında aktif bir hesaba sahip, yani Cupid'in hâlâ yerine getirmesi gereken bir misyonu var. UKÜ.
Rekabetçi İstihbarat Birimi'nin (CIU) raporuna göre, şu anda flört platformları sayesinde bir partneri olan Meksikalıların %57,1'i onunla Bumble'da tanıştıklarını belirtti.
Son yıllarda partnerleriyle özel bir flört uygulaması platformunda tanışanların %93'ünün Tinder'ı indirdiği dikkat çekiyor, ancak bu uygulamanın flört etkinliği %14,3.
Ancak, telefonlarında flört uygulamaları bulunan tüm İnternet kullanıcılarını da hesaba katarsak, Bumble halihazırda Meksika akıllı telefonlarının %75'inde yer kaplıyor. İlk kez %65,6 ile Tinder'ı geride bıraktı.
Para yok, aşk yok
Mobil uygulamalarda aşkı ararken harcama yapmak da önemlidir. Ankete göre her 10 kullanıcıdan 4'ü platform içerisinde en az bir ödeme yaptı.
Bu Meksikalılar ayda ortalama 245,83 peso harcıyordu ve ödemenin nedeni, onları daha görünür hale getiren algoritmanın yanı sıra (%22,2) sınırsız beğeni (%33,3) verebilmekti.
“Bu Tinder olayı bana göre değil”
Bununla birlikte, uygulama kullanıcıları için çok sayıda flört başarı öyküsü olmasına rağmen, bunların %30,2'si Tinder, Bumble veya Grindr'da şansları olmadığı için mevcut partnerlerini geleneksel yöntemlerle buldu.
Cupid'in 14 Şubat için işi var
Meksika'da İnternet kullanıcılarının %32,2'sinin şu anda bir partneri yok ve %22,4'ü bir partner arıyor, en az bir flört uygulamasında aktif bir hesaba sahip, yani Cupid'in hâlâ yerine getirmesi gereken bir misyonu var. UKÜ.