Fernández Pendones, “Simetrik internet, bize dayatılan baskın oyuncudan (telmex) geldi ve hizmetin daha fazla yatırım yapmasını ve borçlanmanın daha fazla yatırım yapmasını ima etmeyi ima ediyor. Aboneler için mesaj, tüm şirketlerin fiber optik ağlarda zaten güçlü oyuncu ile sizin için rekabet etmeleri için simetri sağlamasıdır.” Dedi.
Telmex, dört yıl boyunca fiyatları artırmadan bant genişliğini artırdı, sermaye yatırım çabalarını kullanıcı kaybını tersine çevirmek için fiber optik ağını genişletmek için odakladı. Buna, 2024'ten bu yana hiçbir ücretsiz olarak simetrik bir web sitesinin yetkilendirilmesi eklenir.
Fernández Pendones, Telmex'in Amerika Mobil Grubu, telekomünikasyon devine ait ekonomik gücü sayesinde bu stratejiyi sürdürdüğünü söyledi. Sinyal, ana şirketin, ağın nihai kullanıcılara oranlar halinde bakımı ve genişlemesi enflasyonu nedeniyle aşımları yansıtmayan kayıpları emdiği gerçeğine dayanmaktadır.
Diğer rakipler, fiber optik gibi malzemelere maruz kalan maliyet değişiklikleri nedeniyle internetin fiyatını yılda en az iki kez ayarlamalıdır. Geçen yıl, örneğin, Ekonomi Bakanlığı% 35'i fibere ithalat tarifelerini artırdı.
“Otoritenin (IFT) baskın oyuncuyu enflasyonla anlaşan oranlara sahip olmaya zorlamaması adil değil” dedi.
Telmex Finans'a çarpıyor
Fernández pendones için Telmex, stratejisinin, şirketler arasındaki eşit olmayan oranlarla son kullanıcılar için efekt getiren sabit internet pazarının fiyatlarını tamamen etkilediği bir noktada.
Bu durum aynı zamanda şirketlerin finansmanına doğrudan yansıtılmıştır. MegaCable olarak oyuncular artık fiber optik ağlara yapılan yatırımlarının geri dönüşünün daha uzun yıllar içinde gerçekleştiğini ve fiyat artışları olmadan daha fazla veri sunmanın taktiklerini karlarının zararına kopyalamaya zorlandığını tahmin ediyorlar.
Örneğin, Izzi ve Sky CEO'su Francisco Valim, Meksika'nın telefon stratejisinin şirketlerini etkilemediğinden emin oldu, ancak şirketler bu planı olumlu sonuçlar almadan çoğaltmak için sallandı. 2024'ün sonunda, satışlarında% 6,9 düşüş ve 6, 223 milyon peso avantajında düşüş bildirdiler.
Totalplay ayrıca América Mobe iştiraki stratejisini daha fazla kullanıcı çekmek için entegre etti ve plan, 300.000 müşteri eklentisini üçüncü'den 2024'ün dördüncü çeyreğine eklemesine rağmen, faydalarının kayıpları devam etti.
Megacable durumunda, şirket ekleme ve gelir ekleme ritmine sahiptir, ancak göstergeler hala%19'luk bir düşüşle kapanırken 2024'ten beri vurulan faydaları telafi etmemektedir.
TelMex, 800.000 kullanıcı Interannual'ın eklenmesi sayesinde toplam 11.2 milyon müşteri bildirdi. Analistlerle Konferans Mobile CEO'su Daniel Hac'a göre, şirket bu yıl aylık 150.000 abone ekleyerek sabit internet pazarının% 50'sine ulaşmayı istiyor.
Düzenleyici değişiklikler
Sabit İnternet pazarında yapılan fiyat savaşı, karşı ağırlıklar zayıfladığı için kullanıcıların zararına ve rekabet gücüne tırmanabilir.
Federal Telekomünikasyon Enstitüsü'nün (IFT) ortadan kaybolması ve işlevlerinin dijital dönüşüm ve telekomünikasyon (ATDT) ajansına aktarılması, baskın operatörler tarafından daha agresif ticari uygulamalara kapıyı açan düzenleyici karşı ağırlıkları zayıflatabilir.
Ancak Raymundo Fernández, daha karmaşık bir şekilde, MegaCable senaryosundan kaçınmak için IFT ve hatta ATDT'ye, América Mobe'nin tutulduğu ve fayda sağlayacak şekilde değiştirilmediği düzenleyici önlemlerin sürdürülmesini istemesini söyledi.
Megacable Direktörü, “Piyasanın diğer rakiplerden daha ucuz malzemeler edinme gücü olan şirketler tarafından çarpıtılmaması için hendemizden savaşmaya devam edeceğiz.” Dedi.
Telmex, dört yıl boyunca fiyatları artırmadan bant genişliğini artırdı, sermaye yatırım çabalarını kullanıcı kaybını tersine çevirmek için fiber optik ağını genişletmek için odakladı. Buna, 2024'ten bu yana hiçbir ücretsiz olarak simetrik bir web sitesinin yetkilendirilmesi eklenir.
Fernández Pendones, Telmex'in Amerika Mobil Grubu, telekomünikasyon devine ait ekonomik gücü sayesinde bu stratejiyi sürdürdüğünü söyledi. Sinyal, ana şirketin, ağın nihai kullanıcılara oranlar halinde bakımı ve genişlemesi enflasyonu nedeniyle aşımları yansıtmayan kayıpları emdiği gerçeğine dayanmaktadır.
Diğer rakipler, fiber optik gibi malzemelere maruz kalan maliyet değişiklikleri nedeniyle internetin fiyatını yılda en az iki kez ayarlamalıdır. Geçen yıl, örneğin, Ekonomi Bakanlığı% 35'i fibere ithalat tarifelerini artırdı.
“Otoritenin (IFT) baskın oyuncuyu enflasyonla anlaşan oranlara sahip olmaya zorlamaması adil değil” dedi.
Telmex Finans'a çarpıyor
Fernández pendones için Telmex, stratejisinin, şirketler arasındaki eşit olmayan oranlarla son kullanıcılar için efekt getiren sabit internet pazarının fiyatlarını tamamen etkilediği bir noktada.
Bu durum aynı zamanda şirketlerin finansmanına doğrudan yansıtılmıştır. MegaCable olarak oyuncular artık fiber optik ağlara yapılan yatırımlarının geri dönüşünün daha uzun yıllar içinde gerçekleştiğini ve fiyat artışları olmadan daha fazla veri sunmanın taktiklerini karlarının zararına kopyalamaya zorlandığını tahmin ediyorlar.
Örneğin, Izzi ve Sky CEO'su Francisco Valim, Meksika'nın telefon stratejisinin şirketlerini etkilemediğinden emin oldu, ancak şirketler bu planı olumlu sonuçlar almadan çoğaltmak için sallandı. 2024'ün sonunda, satışlarında% 6,9 düşüş ve 6, 223 milyon peso avantajında düşüş bildirdiler.
Totalplay ayrıca América Mobe iştiraki stratejisini daha fazla kullanıcı çekmek için entegre etti ve plan, 300.000 müşteri eklentisini üçüncü'den 2024'ün dördüncü çeyreğine eklemesine rağmen, faydalarının kayıpları devam etti.
Megacable durumunda, şirket ekleme ve gelir ekleme ritmine sahiptir, ancak göstergeler hala%19'luk bir düşüşle kapanırken 2024'ten beri vurulan faydaları telafi etmemektedir.
TelMex, 800.000 kullanıcı Interannual'ın eklenmesi sayesinde toplam 11.2 milyon müşteri bildirdi. Analistlerle Konferans Mobile CEO'su Daniel Hac'a göre, şirket bu yıl aylık 150.000 abone ekleyerek sabit internet pazarının% 50'sine ulaşmayı istiyor.
Düzenleyici değişiklikler
Sabit İnternet pazarında yapılan fiyat savaşı, karşı ağırlıklar zayıfladığı için kullanıcıların zararına ve rekabet gücüne tırmanabilir.
Federal Telekomünikasyon Enstitüsü'nün (IFT) ortadan kaybolması ve işlevlerinin dijital dönüşüm ve telekomünikasyon (ATDT) ajansına aktarılması, baskın operatörler tarafından daha agresif ticari uygulamalara kapıyı açan düzenleyici karşı ağırlıkları zayıflatabilir.
Ancak Raymundo Fernández, daha karmaşık bir şekilde, MegaCable senaryosundan kaçınmak için IFT ve hatta ATDT'ye, América Mobe'nin tutulduğu ve fayda sağlayacak şekilde değiştirilmediği düzenleyici önlemlerin sürdürülmesini istemesini söyledi.
Megacable Direktörü, “Piyasanın diğer rakiplerden daha ucuz malzemeler edinme gücü olan şirketler tarafından çarpıtılmaması için hendemizden savaşmaya devam edeceğiz.” Dedi.