Mediaset, Web’de çocuk hakları için kampanya

celikci

New member
Kampanyada, Mediaset Pazarlama Departmanı’nın konuyla ilgili düzenlediği odak grup çalışmasına katılan 7-13 yaş arası çocuklar yer alıyor. Reklamlar, web’de çok yaygın olan teknik terimlerle ilgili basit sorularla başlayarak çocukların mahremiyet ve web güvenliği algılarını anlamaya çalışır, bu kelimeler hepimizin bildiği ama çoğu yetişkin için bile anlamı net olmayan kelimelerdir. Çocukların samimiyeti dokunaklı ve elbette sürprizler de eksik değil. İletişimin amacı, çok gençleri günlük gezinme yoluyla İnternette yaydıkları kişisel bilgilerin değerinden haberdar etmektir.






“Verileri izleyin beyler!” Şirketin kamu yararına olan konulara olan bağlılığına tanıklık eden sürekli bir iletişim döngüsü olan “Mediaset’in geleceği vardır” faaliyetlerinin bir parçasıdır: bir topluluğun becerilerini ve iletişimsel gücünü başkalarının hizmetine sunmanın somut bir yolu. Mediaset gibi lider şirket.


Tüm kampanyalar https://mediasetinfinity.mediaset.it/haacuoreilfuturo linkinden görüntülenebilir.
 
Üst