Mediaset, Pier Silvio Berlusconi: “Biz büyümenin motoruyuz”

celikci

New member
Ürün


“Sizinle bir yönetici ve hissedar olarak konuşuyorum” diye açıklıyor Pier Silvio Berlusconi, kriz olsun ya da olmasın Mediaset her zaman ürüne yatırım yaptı, akşamlarımız yüzde 19 arttı, miktarı ve cinsiyet gerçeğini artırdık, biz zenginleştik ve programımız Sonuçlar bizi ödüllendirdi: Son yıllarda Mediaset’in izleyici kitlesi her zaman büyüdü, geçen sezon 24 saatte yüzde 41’in üzerine ulaştık. Beklentilerimizin çok ötesinde bir sonuç. Dolayısıyla ürün ve sonuç”.

Gelişim


İkinci önemli nokta gelişmedir: “Mediaset hiçbir zaman yerinde durmadı, TV her şeyin başladığı ateştir ama Mediaset çok ama çok daha fazlasıdır -” diye devam etti Pier Silvio Berlusconi. Yıllar boyunca eylem yelpazemizi genişletmek için çok çalıştık, şimdi İtalya’da benzersiz bir çapraz medya iletişim sistemi kurduk.Bugün sistemimiz her hafta nüfusun yüzde 96’sıyla konuşuyor, dünyada bizimki gibi bir gerçeklik yok, yatırım, cesaret ve sonra tabii ki her şey yapılmalı reklam ajansımız Publitalia pazar payında da sürekli büyümemizi sağladı. Büyüme düzenli ve 2022’de zorlu döneme rağmen pazar payının yüzde 40’ın üzerine ulaştık. toplam reklam pazarı ( 2013’te %36,8’di) Gerçekten tatmin edici bir sonuç.Oyunda kalabilmek için büyümek ve büyümek için sınırlar dışına yatırım yapmak gerekiyor, bu yüzden taşındık ve Mediaset İspanya ile birleşmeyi tamamladık. bugün Almanya’nın en büyük ticari televizyonu olan ProSiebenSat’ta %100 kontrole sahibiz ve %30 eşiğine ulaştık: multimedya endüstriyel bir proje yürütmek ve Avrupa çapında bir oyuncu oluşturmakla ilgileniyoruz, hedefimiz bir Avrupa devi inşa etmek. karmaşık bir işlem ama bunu başarabilecek biri varsa o da Mediaset’tir”.

Değer


“Borsa değeri karmaşık bir konu – Berlusconi’nin altını çiziyor -, değer gerçekten baskı altında ve yine de Mediaset kendini diğer yayıncılardan çok daha iyi savundu, ortalama düşüş yüzde 8’den az, oysa bizim MFE’miz Yüzde 41 büyüyen pazar, bugün bizim gelişme beklentilerimize inanıyor ve biz de inanıyoruz”.

Sonuç


Mediaset CEO’su “Sonuç, dördüncü ve son ana noktadır: kâr önemlidir, birçok konuşma yapılabilir, ancak yalnızca aktif kâr ile stratejik ve gelişme beklentileri garanti edilebilir, herkese sağlamlık ve kesinlikler verilir – diyor. Sonuçlar, medya sektörü çok baskı altında, MFE’nin sonucu 2019’a göre yüzde 14 büyüdü, iyi bir sonuç, bunlar zor zamanlar ve sonuç önemli. hem Mediaset hem de tüm İtalyan yayıncılık sistemi ve ülkemizin endüstriyel sistemi için temel”.

Yeni şirket MFE


Pier Silvio Berlusconi, “Reklamı yeni teknolojilerle birleştiren her şeyi uluslararası düzeyde ileriye taşıma ve deneme görevi olan bir şirket kurduk” diye bitiriyor sözlerini. Mfe Advertising, Media For Europe ile çok somut bir çalışmadan başlıyoruz. İtalya ve İspanya arasındaki birlikten ve uygulamaya başladığımız sinerjiden doğan bu başarının CEO’su Stefano Sala’dır.”
 
Üst