Mediaset, Pier Silvio Berlusconi: "2024'te reklam koleksiyonu +%6"

celikci

New member
“Sistemimiz aynı zamanda web devlerini de geride bırakıyor” “İtalya pazarı küçük ama aşırı kalabalık, ancak Mediaset sistemi aynı zamanda web devlerini de geride bırakıyor”, diyor Berlusconi Cologno Monzese genel merkezinde bir basın toplantısı sırasında. Gösterilen verilere dayanarak, Medya seti YouTube, Netflix ve Amazon Prime gibi devlerin önüne geçiyor. “Mediaset Federico di Chio'nun stratejik pazarlama direktörü, dijital ortamda bağlantılara ulaşma yeteneğimizin Netflix kadar ve Amazon'dan daha değerli olduğunu doğruluyor”. Yönetici daha sonra Mediaset'in İtalyan pazarındaki haftalık izleyici sayısı açısından üstünlüğünün diğer yayıncılarla karşılaştırıldığında ne kadar sağlam olduğunun altını çiziyor. Aslında Biscione'nin 95,8 milyonu Rai'nin 69,4 milyonuna, Sky'ın 37,6 milyonuna ve Discovery'nin 33,4 milyonuna karşılık geliyor.



Mediaset CEO'su Pier Silvio Berlusconi, “Yılın ilk 3 ayını İtalya ve İspanya arasında yaklaşık %6'lık bir büyümeyle çok iyi kapattık” diye hatırlıyor. “Size söyleyebilirim ki, diye devam ediyor, tahminlerden bahsetmişken, gerekli tüm ihtiyatlılıkla, 2024'ün ilk 6 ayında reklam gelirlerinde de yaklaşık %6'lık bir büyüme kaydedeceğimizi göreceğiz”. “Bunu abartmadan yazabiliriz – diye savunuyor – ve ihtiyatlı davranarak buna ayak uydurabiliriz, bu mükemmel bir haber çünkü Avrupa futbol şampiyonalarının olduğu 6 ay Haziran'da bulunuyor ve eğer onaylanırsa bu iyi bir sonuçtur”.
 
Üst