Maya Tren, Bölüm 6 ve 7'de güvenlik için IFT spektrumunun bir sektörü elde eder

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Resmi belgelere göre, şirket bu yılın 13 Aralık 2024 ve 30 Ocak ayında imtiyaz talepleri sundu ve grupları bahsedilen bölümlerin koordineli ve verimli bir iletişiminin sürdürülmesine yardımcı olacak spektrum 415-420 MHz / 425-430 MHz'de faaliyet gösterdi.

Projenin onaylanması için, Dijital Dönüşüm ve Telekomünikasyon Ajansı (ATDT), başvuru ile ilgili itirazda bulunmadan bir görüş yayınladı ve kendisini sektörde ajans tarafından yayınlanan ilk kararlardan biri olarak yerleştirdi.

Maya Treninin özel ağı nasıl çalışacak?


Özel ağ, 415-420 MHz/425-430 MHz frekans segmentlerinde çalışacak sinyallerin iletilmesi ve alınması için donanımlı çeşitli tekrarlayan istasyonlardan oluşan Maya tren altyapısı ve radyokominasyon sisteminin uygulanması için gerekli yazılım ve donanımlardan oluşacaktır.

Bu, şirketin, bütünlüklerini ve yolcuların bütünlüğünü sağlamak için operasyonlardan sorumlu farklı alanların personeli arasındaki iletişimi güçlendirmesine ve atanan demiryolu ağını oluşturan altyapı ve ekipmanlara maruz kalabilecek etkilere katılmasını ve izlemesini sağlayacaktır.

Maya treninin güneydoğuda çalışması, özellikle kırsal ve orman alanlarında telekomünikasyon tonları altyapısının eksikliği nedeniyle karmaşık olabilir ve optimal tren kontrolü için iletişimi etkilemektedir. Buna, organize suçla güneydoğuda artan şiddet dalgası eklenir, bu nedenle özel ağlar bir projenin güvenliğini ortak çalışanlar olarak koruma seçeneği olarak yerleştirilir.

Spektral bantlar elde etme girişimi, madencilik gibi yüksek risk olarak sınıflandırılan endüstrilerde tekrar eden bir eğilim ile hizalanmıştır. Madencilik sektöründeki Autlán ve Peñoles gibi şirketler, radyokomünikasyon projeleri için zaten IFT imtiyazları elde etmişlerdir.

Yeni imtiyaz başlığı ile Maya trenini oluşturan yedi bölüm bir iletişim sistemine sahip olacaktı. 2023 yılında, devlet, kontrol, güvenlik, bakım ve genel hizmetlerin kontrolleri için çalışma grupları arasında bir iletişim kurmak için Palenque'den Tuluma'yı kapsayan 1 ila 5 bölümlerinde mobil özel bir radyokomünikasyon sistemini kurma ve işletme için düzenleyiciden izin aldı.

İmtiyaz ve gözetim fonksiyonlarını karşılayabilmek için önceki bölümlerde kurulmuş ve çalıştığı gibi, güncellenmiş bir radyokomünikasyon sisteminin yeni teknolojilere kurulmasını ve devreye alınmasını gerektirir. “Dedi.

Maya tren, kamu kullanımı için frekanslar olduğu için bir değerlendirmenin ödenmesine tabi olmayacak, ancak bunları 15 yıllık bir süre için kullanabilir. Bu, 4T Rail projesinin 2040'a atanan spektrum bandını kullanma yetkisine sahip olacağı anlamına gelir.
 
Üst