“Bu ön satışta en çok satan telefon, 512 GB Galaxy S24 Ultra oldu; bu yeni bir şey çünkü bu, kullanıcıların hem depolama kapasiteleri hem de RAM açısından daha sağlam cihazlara sahip olmak istedikleri anlamına geliyor.” Goldberg dikkat çekti.
Sözcüye göre kullanıcıların ihtiyacı daha kaliteli görüntü ve videolara sahip olmak, bu da onları daha ağır hale getirmek ve ayrıca daha fazla uygulamayla ilgili.
Rakamlar henüz çok yeni olmasına rağmen şirket, bu seride sattığı telefonların yüzde 70'inin en premium versiyon olduğunu ve başvuru durumunda bu ailenin satışlarının yüzde 60'ını almayı başardıklarını da belirtiyor. . Goldberg, bu tercihin kullanıcıların daha donanımlı bir ürüne daha fazla yatırım yapmak istemesinden kaynaklandığını belirtiyor.
Danışmanlık firması The Rekabetçi İstihbarat Birimi, kullanıcıların daha fazla teknolojik kapasiteye sahip ekipman satın almak için daha fazla kaynak harcadığını, ancak bunu ülkede en çok tercih edilen ve 67,6 ağırlığa ulaşan orta ölçekli ölçekte yaptıklarını söylüyor. Toplam aktif akıllı telefon sayısının yüzdesi.
Danışmanlık firması ayrıca, kullanıcıların yüzde 39,1'inin cihazlarını bir finansman planı kullanarak satın aldığına dikkat çekiyor; bu durum, ülkeye yeni gelen üreticiler, operatörler, kuruluşlar, bankalar ve uzmanlaşmış finans şirketleri için iş fırsatları yaratıyor.
Ayrıca, 2024 yılı boyunca Meksika'da yaklaşık 30 milyon akıllı telefonun satılacağı, buna ek olarak üretici ekosisteminin yeniden yapılandırılmasının Çinli üreticilerden kayda değer bir kazançla devam edeceği öngörülüyor. Bunlar, işletmedeki toplam ekipmanın %29,5'inin ortak katılımına ulaşmaktadır.
Counterpoint'in 2023 akıllı telefon pazarına ilişkin raporunda, akıllı telefon satışlarının 2023'ün üçüncü çeyreğinde yıllık %1 düşüşle 299,8 milyon adede ulaştığı belirtildi.
Samsung özelinde marka, çeyrek bazda %11 büyümesine ve 2023'ün üçüncü çeyreğinde ana akıllı telefon oyuncusu konumunu korumasına rağmen yıllık bazda %8 düşüş yaşadı.
İlk beş akıllı telefon markası arasında bir önceki yıla göre büyüyen tek marka Xiaomi oldu ve 2023 yılının üçüncü çeyreğinde 41,5 milyon akıllı telefon satışı gerçekleştirdi.
Sözcüye göre kullanıcıların ihtiyacı daha kaliteli görüntü ve videolara sahip olmak, bu da onları daha ağır hale getirmek ve ayrıca daha fazla uygulamayla ilgili.
Rakamlar henüz çok yeni olmasına rağmen şirket, bu seride sattığı telefonların yüzde 70'inin en premium versiyon olduğunu ve başvuru durumunda bu ailenin satışlarının yüzde 60'ını almayı başardıklarını da belirtiyor. . Goldberg, bu tercihin kullanıcıların daha donanımlı bir ürüne daha fazla yatırım yapmak istemesinden kaynaklandığını belirtiyor.
Danışmanlık firması The Rekabetçi İstihbarat Birimi, kullanıcıların daha fazla teknolojik kapasiteye sahip ekipman satın almak için daha fazla kaynak harcadığını, ancak bunu ülkede en çok tercih edilen ve 67,6 ağırlığa ulaşan orta ölçekli ölçekte yaptıklarını söylüyor. Toplam aktif akıllı telefon sayısının yüzdesi.
Danışmanlık firması ayrıca, kullanıcıların yüzde 39,1'inin cihazlarını bir finansman planı kullanarak satın aldığına dikkat çekiyor; bu durum, ülkeye yeni gelen üreticiler, operatörler, kuruluşlar, bankalar ve uzmanlaşmış finans şirketleri için iş fırsatları yaratıyor.
Ayrıca, 2024 yılı boyunca Meksika'da yaklaşık 30 milyon akıllı telefonun satılacağı, buna ek olarak üretici ekosisteminin yeniden yapılandırılmasının Çinli üreticilerden kayda değer bir kazançla devam edeceği öngörülüyor. Bunlar, işletmedeki toplam ekipmanın %29,5'inin ortak katılımına ulaşmaktadır.
Counterpoint'in 2023 akıllı telefon pazarına ilişkin raporunda, akıllı telefon satışlarının 2023'ün üçüncü çeyreğinde yıllık %1 düşüşle 299,8 milyon adede ulaştığı belirtildi.
Samsung özelinde marka, çeyrek bazda %11 büyümesine ve 2023'ün üçüncü çeyreğinde ana akıllı telefon oyuncusu konumunu korumasına rağmen yıllık bazda %8 düşüş yaşadı.
İlk beş akıllı telefon markası arasında bir önceki yıla göre büyüyen tek marka Xiaomi oldu ve 2023 yılının üçüncü çeyreğinde 41,5 milyon akıllı telefon satışı gerçekleştirdi.