KCD II'de katmanların katmanlara göre kullanımı korunur ve silah envanteri ortaçağ gerçekçiliğine eklenecek şekilde genişletilmiştir. İnce bir ağ seviyesi kullanmak, tam bir zırhla aynı şekilde korunmaz. Zırhlı bir rakibe karşı bir kılıç kullanmak, bir güverte kullanmaktan ve yavaş yavaş bu korumayı ortadan kaldırmaktan daha az etkili olacaktır. Ancak şüphe yok: Orta Çağ'da savaşmak istihbarat, beceri, silahların doğru kullanılmasını ve savaş atı uzmanlarını ve tarihçileri bir kez daha gerçeğe yaklaşmak için işe aldığı gerekli teknikleri öğrenmeyi gerektirir. Kılıçlara, tokmaklara, eksenlere ve diğer ölüm enstrümanlarına ek olarak, Warhorse, hikayenin gerçekleştiği, ancak savaşlarda boşlukları işgal etmeye başlayan dönemde neredeyse kullanılmayan cephanelik ve ilkel ateşli silahlara ballastas ekledi.
Envanter
(Nezaket: Plaion)
Henry, oyunun ilk taksitinde öğrenilen birkaç özellik ve beceriyi korur. Sıfırdan başlamıyor, ancak yol kutsal Roma İmparatorluğu'nda gerçek bir kazanan beyefendi olmak için uzun sürüyor. Envanter ve diğer arayüzler önemli ölçüde iyileştirildi, ancak KCD gazilerinin başından beri rahat hissedecekleri önemli bir benzerlik ile devam ediyorlar.
Çek bestecisi Jan Valta'dan sorumlu müzik, oyunun kronlarından bir diğeri olarak tekrar ediyor: popüler tonları her savaşı ve her orman turunu sürükleyici bir deneyim yapan bir orkestra ile karıştıran boheminin ortaçağ seslerinin bir karışımı . Küçük bir kalenin savunmasında ses ve gerçekçilik karışımını kıskanacak tarihi filmler var; Kurtarmaya tüm ordularla veya ejderhalarla biten hiçbir kahraman yoktur, bu hiper gerçekçi evrende, duvarlardan düşmanlara taş çekip yukarı çıktıkları merdivenlerden aşağı inerek kendini savunur. Yine gerçekçilik, her şeyin bir prensibi olarak.
Oyunun direktörü Dan Vávra, röportajlarda, ikinci taksitin niyetinin, milyonlarca insanın Çek Paradise, Kutná Time veya Sázava kadar güzel bir ortamda yaygın bir karaktere aşık olmasını sağlayan sadakati korumak olduğunu söyledi. . Görsel olarak güçlü ve sağlam bir şekilde mükemmel olan KCD II, izleyiciye aşık olmak için daha fazla kaynağa ve daha iyi teknolojiye sahip başarılı bir formülün tekrarlanmasına örnektir.
Tabii ki, her şey mükemmel değil ve KCD II aniden tekrarlayan ikincil görevlerden ve oyuncuyu menülerin kodeksini biraz daha öğrenmek için okumaya zorlayan uzun bir isim, asil başlık ve yer listesinden muzdarip. Bu ikinci taksitte, Orta Çağ'da ilk olarak bir gümüş ve diğer mineral imparatorluk imparatorluğu sağlayan bir bölgeden daha fazla çift boyutta harita siteleri var.
Sonunda, KCD II, hayranlar herhangi bir ihanet hissetmeyecek olsa da, daha geniş bir oyuncu kitlesine hitap etmeye yöneliktir. Henry ve Hans, düşmanca, karmaşık bir feodal dünyaya ve küçük bir beyefendinin kararlarının çok az ya da hiçbir şeyin kralların ve soyluların gönderdiği bir hikayenin gelişimini etkilediği daldırılabilir karakterlerdir. Ve bu, KCD II'yi tekrar bir mücevher oyununu yapan bir şey: çalan ve en iyisini yapan dünyayı yaşamak, başka bir şey değil. Güvenli Saga hayranları şimdi Kuttenberg'i keşfediyorlar, ancak yeni bir oyuncuların çöpleri bu görsel değişikliklere ve güçlü bir hikayeye çekilecek, herhangi bir savaşta olduğu gibi sadece sabır ve ödül gerekiyor.
Envanter
(Nezaket: Plaion)
Henry, oyunun ilk taksitinde öğrenilen birkaç özellik ve beceriyi korur. Sıfırdan başlamıyor, ancak yol kutsal Roma İmparatorluğu'nda gerçek bir kazanan beyefendi olmak için uzun sürüyor. Envanter ve diğer arayüzler önemli ölçüde iyileştirildi, ancak KCD gazilerinin başından beri rahat hissedecekleri önemli bir benzerlik ile devam ediyorlar.
Çek bestecisi Jan Valta'dan sorumlu müzik, oyunun kronlarından bir diğeri olarak tekrar ediyor: popüler tonları her savaşı ve her orman turunu sürükleyici bir deneyim yapan bir orkestra ile karıştıran boheminin ortaçağ seslerinin bir karışımı . Küçük bir kalenin savunmasında ses ve gerçekçilik karışımını kıskanacak tarihi filmler var; Kurtarmaya tüm ordularla veya ejderhalarla biten hiçbir kahraman yoktur, bu hiper gerçekçi evrende, duvarlardan düşmanlara taş çekip yukarı çıktıkları merdivenlerden aşağı inerek kendini savunur. Yine gerçekçilik, her şeyin bir prensibi olarak.
Oyunun direktörü Dan Vávra, röportajlarda, ikinci taksitin niyetinin, milyonlarca insanın Çek Paradise, Kutná Time veya Sázava kadar güzel bir ortamda yaygın bir karaktere aşık olmasını sağlayan sadakati korumak olduğunu söyledi. . Görsel olarak güçlü ve sağlam bir şekilde mükemmel olan KCD II, izleyiciye aşık olmak için daha fazla kaynağa ve daha iyi teknolojiye sahip başarılı bir formülün tekrarlanmasına örnektir.
Tabii ki, her şey mükemmel değil ve KCD II aniden tekrarlayan ikincil görevlerden ve oyuncuyu menülerin kodeksini biraz daha öğrenmek için okumaya zorlayan uzun bir isim, asil başlık ve yer listesinden muzdarip. Bu ikinci taksitte, Orta Çağ'da ilk olarak bir gümüş ve diğer mineral imparatorluk imparatorluğu sağlayan bir bölgeden daha fazla çift boyutta harita siteleri var.
Sonunda, KCD II, hayranlar herhangi bir ihanet hissetmeyecek olsa da, daha geniş bir oyuncu kitlesine hitap etmeye yöneliktir. Henry ve Hans, düşmanca, karmaşık bir feodal dünyaya ve küçük bir beyefendinin kararlarının çok az ya da hiçbir şeyin kralların ve soyluların gönderdiği bir hikayenin gelişimini etkilediği daldırılabilir karakterlerdir. Ve bu, KCD II'yi tekrar bir mücevher oyununu yapan bir şey: çalan ve en iyisini yapan dünyayı yaşamak, başka bir şey değil. Güvenli Saga hayranları şimdi Kuttenberg'i keşfediyorlar, ancak yeni bir oyuncuların çöpleri bu görsel değişikliklere ve güçlü bir hikayeye çekilecek, herhangi bir savaşta olduğu gibi sadece sabır ve ödül gerekiyor.