Danışmanlık firması Mordor Intelligence'ın verilerine göre işitme cihazı pazarının 2024 yılında 61,9 milyar dolar değerinde olması beklenirken, 2029 yılında 106,68 milyar dolara ulaşması öngörülüyor.
Bu büyüme senaryosunun yanı sıra yapay zekanın farklı alanlara giderek daha sık entegrasyonu, JBL'de olduğu gibi markalar tarafından kullanıcılarında sadakat yaratmak için kullanılıyor.
O nasıl çalışır?
Markanın yapay zekasına SmartFit adı veriliyor ve onu kullanmak için yalnızca bir cep telefonuna ihtiyacınız var.
Tüketiciler, cihazlarının kamerasını kullanarak kulaklarını taramaya yönlendiren bir bağlantıya giriyorlar. Daha sonra kulaklıkların ne için kullanılacağı veya gürültü engelleme isteyip istemedikleri gibi tercihleriyle ilgili üç soruyu yanıtlamaları gerekiyor.
Bu verilerle yapay zeka, JBL modellerinde mevcut olan üç alternatiften birini sağlar:
Flex: Sağlam 'V' şekilli tragusa (kulağın çenenin bittiği ilk kısmı) ve sığ kabuğa sahip kulaklar için, işitme cihazı çıkıntı yapmadan kulaklara rahatça oturur ve kendilerini dış ortamdan izole etmeyi sevmeyen kişiler için tasarlanmıştır. Dünya.
Kiriş: Sağlam 'V' şekilli tragus ve sığ kabuklu kulaklar için tasarlanmıştır, ancak Flex'in aksine tam bir sızdırmazlık ve dolayısıyla gürültü engellemeyi garanti eder.
Tomurcuklar: Tragus olmayan kulaklar için tasarlanmıştır ve amaçları tam bir sızdırmazlık oluşturmak ve yüksek düzeyde gürültü engelleme sağlamaktır.
Markaya göre yapay zekayı beslemek için dünyanın farklı yerlerinde 1000'den fazla insanın kulağını taradılar. Kullanıcılar bu aracı kullandıklarında, aldığı bilgileri daha önce kaydetmiş olduğu verilerle karşılaştırarak bir sonuç döndürmektedir.
Teste girmek için herhangi bir giriş ücreti yoktur ve lig, resmi JBL ağlarında ve mağazalarında mevcuttur. Elbette bu yapay zekanın sunduğu sonuçlar yalnızca marka işitme cihazı seçimine yardımcı oluyor.
Zaten benzer araçlara girişen başka markalar da var. Örneğin, gerçekçi ve sürükleyici ses deneyimi için bireysel kulak şekillerini analiz eden Headphones Connect uygulaması aracılığıyla 360 Reality Audio Kurulumu'na sahip olan Sony; Ayrıca kullanıcıya en uygun pedleri önermek için yüzü ve kulakları tarayan AirPods da bulunuyor.
Bu büyüme senaryosunun yanı sıra yapay zekanın farklı alanlara giderek daha sık entegrasyonu, JBL'de olduğu gibi markalar tarafından kullanıcılarında sadakat yaratmak için kullanılıyor.
O nasıl çalışır?
Markanın yapay zekasına SmartFit adı veriliyor ve onu kullanmak için yalnızca bir cep telefonuna ihtiyacınız var.
Tüketiciler, cihazlarının kamerasını kullanarak kulaklarını taramaya yönlendiren bir bağlantıya giriyorlar. Daha sonra kulaklıkların ne için kullanılacağı veya gürültü engelleme isteyip istemedikleri gibi tercihleriyle ilgili üç soruyu yanıtlamaları gerekiyor.
Bu verilerle yapay zeka, JBL modellerinde mevcut olan üç alternatiften birini sağlar:
Flex: Sağlam 'V' şekilli tragusa (kulağın çenenin bittiği ilk kısmı) ve sığ kabuğa sahip kulaklar için, işitme cihazı çıkıntı yapmadan kulaklara rahatça oturur ve kendilerini dış ortamdan izole etmeyi sevmeyen kişiler için tasarlanmıştır. Dünya.
Kiriş: Sağlam 'V' şekilli tragus ve sığ kabuklu kulaklar için tasarlanmıştır, ancak Flex'in aksine tam bir sızdırmazlık ve dolayısıyla gürültü engellemeyi garanti eder.
Tomurcuklar: Tragus olmayan kulaklar için tasarlanmıştır ve amaçları tam bir sızdırmazlık oluşturmak ve yüksek düzeyde gürültü engelleme sağlamaktır.
Markaya göre yapay zekayı beslemek için dünyanın farklı yerlerinde 1000'den fazla insanın kulağını taradılar. Kullanıcılar bu aracı kullandıklarında, aldığı bilgileri daha önce kaydetmiş olduğu verilerle karşılaştırarak bir sonuç döndürmektedir.
Teste girmek için herhangi bir giriş ücreti yoktur ve lig, resmi JBL ağlarında ve mağazalarında mevcuttur. Elbette bu yapay zekanın sunduğu sonuçlar yalnızca marka işitme cihazı seçimine yardımcı oluyor.
Zaten benzer araçlara girişen başka markalar da var. Örneğin, gerçekçi ve sürükleyici ses deneyimi için bireysel kulak şekillerini analiz eden Headphones Connect uygulaması aracılığıyla 360 Reality Audio Kurulumu'na sahip olan Sony; Ayrıca kullanıcıya en uygun pedleri önermek için yüzü ve kulakları tarayan AirPods da bulunuyor.