Genişleme tarafından danışılan analistler, akış devleri tarafından elde edilen ittifakın, diğer şirketlerin stratejiyi çoğaltması için kılavuza oturtacağı konusunda hemfikirdi, çünkü tüketicilerin uygun bir fiyata daha fazla akışa erişmesine izin verirken, platformlar izleyicilerini genişletme olasılığına sahip olacaklar.
CIU danışmanı analiz müdürü Radamés Camargo, “Ayrı platformlar işe almak yüksek bir fiyat anlamına geliyor, ancak bir kombinasyonun her iki akışa erişmesini sağlayarak maliyetin% 20 oranında azaltılabilir ve bu iyi bir haber” dedi.
Genişleme, VIX'ten konuyla ilgili daha fazla bilgi istedi, ancak yorum yayınlamadı.
Platformlar, içeriklerinin çok özel bir kitleyi güçlendirmeye izin verdiği bir noktadır, ancak aynı zamanda diğer kitlelere ulaşmaları için bunları sınırlar. Bununla birlikte, diğer şirketlerle ittifaklar, programlamaları yoluyla başka bir tüketiciye ulaşmalarına izin verecek ve böylece kendi içeriklerini oluşturmak için büyük sermaye enjeksiyonlarından kaçınacaktır.
Son yıllarda içeriğin münhasırlığı ve kapsamlı görsel -işitsel katalogların edinilmesi için cazip kalmak için akış, ancak bu formül meyve ödemedi ve aksine, mali durumları için sürdürülemez olduğu ve hatta ekstra ücret ödeyen kullanıcılar için sürüklenemez olduğunu gösterdi.
LA Salle Üniversitesi'ndeki kısıtlı televizyon sorunları ve araştırmacısı Claudia Benassini, “Disney ispanyolca içeriğini, kataloğuna alışkın olan anlatılarla ithal ediyor ve bu, pazarını genişletme fikrinden bahsediyor, ancak bunu yapmak büyük bir yatırım ima ediyor. Ancak VIX ile yapımlar için sermaye ödün vermeden başka bir kitleye ulaşabilirsiniz.” Dedi.
Bu fikir, VIX ile yapılan anlaşmanın, Disney'in Sports World Cup, Altın Kupası ve gelecek yıl, programlaması izleyiciler ve akış oyuncuları için en fazla taleplerden biri olacak Dünya Kupası gibi sporları iletmesine izin vermesi durumunda mantıklı.
Benassini, “Dünya Kupası dünya çapında en çok izlenen etkinliklerden biri ve tüm eğlence şirketleri buna sahip olmaya çalışıyor, ancak 2026 daha karmaşık olacak çünkü üç merkez var ve iletimi için büyük maliyetler anlamına gelecek, ancak Disney Alliance ile artık iletim haklarını elde etme endişeleri olmayacak.” Dedi.
Radamés Camargo için şirketin anlaşması, HBO, ESPN, Disney gibi ekstra kanallar almak gibi kısıtlı televizyon tekliflerinin yeniden düzenlenmesini ima ediyor.
Uzman, şimdilik daha fazla gelir elde etmek için akışın en uygun seçenek olduğunu düşünüyor. Platformlar, bir kombo aboneliğinin her ekleme veya satın alınması için belirli bir yüzde alacaktır, bu da eğlence çalışmaları ile Pay TV'nin çalıştığı benzer bir şema.
Camargo, “Bu tür ittifaklar, eski Pay TV modeline dönmemizi daha belirgin hale getiriyor ve kullanıcının gücüne sahip olduğu bu roman şemasından uzaklaşıyoruz.” Dedi.
CIU danışmanı analiz müdürü Radamés Camargo, “Ayrı platformlar işe almak yüksek bir fiyat anlamına geliyor, ancak bir kombinasyonun her iki akışa erişmesini sağlayarak maliyetin% 20 oranında azaltılabilir ve bu iyi bir haber” dedi.
Genişleme, VIX'ten konuyla ilgili daha fazla bilgi istedi, ancak yorum yayınlamadı.
Platformlar, içeriklerinin çok özel bir kitleyi güçlendirmeye izin verdiği bir noktadır, ancak aynı zamanda diğer kitlelere ulaşmaları için bunları sınırlar. Bununla birlikte, diğer şirketlerle ittifaklar, programlamaları yoluyla başka bir tüketiciye ulaşmalarına izin verecek ve böylece kendi içeriklerini oluşturmak için büyük sermaye enjeksiyonlarından kaçınacaktır.
Son yıllarda içeriğin münhasırlığı ve kapsamlı görsel -işitsel katalogların edinilmesi için cazip kalmak için akış, ancak bu formül meyve ödemedi ve aksine, mali durumları için sürdürülemez olduğu ve hatta ekstra ücret ödeyen kullanıcılar için sürüklenemez olduğunu gösterdi.
LA Salle Üniversitesi'ndeki kısıtlı televizyon sorunları ve araştırmacısı Claudia Benassini, “Disney ispanyolca içeriğini, kataloğuna alışkın olan anlatılarla ithal ediyor ve bu, pazarını genişletme fikrinden bahsediyor, ancak bunu yapmak büyük bir yatırım ima ediyor. Ancak VIX ile yapımlar için sermaye ödün vermeden başka bir kitleye ulaşabilirsiniz.” Dedi.
Bu fikir, VIX ile yapılan anlaşmanın, Disney'in Sports World Cup, Altın Kupası ve gelecek yıl, programlaması izleyiciler ve akış oyuncuları için en fazla taleplerden biri olacak Dünya Kupası gibi sporları iletmesine izin vermesi durumunda mantıklı.
Benassini, “Dünya Kupası dünya çapında en çok izlenen etkinliklerden biri ve tüm eğlence şirketleri buna sahip olmaya çalışıyor, ancak 2026 daha karmaşık olacak çünkü üç merkez var ve iletimi için büyük maliyetler anlamına gelecek, ancak Disney Alliance ile artık iletim haklarını elde etme endişeleri olmayacak.” Dedi.
Radamés Camargo için şirketin anlaşması, HBO, ESPN, Disney gibi ekstra kanallar almak gibi kısıtlı televizyon tekliflerinin yeniden düzenlenmesini ima ediyor.
Uzman, şimdilik daha fazla gelir elde etmek için akışın en uygun seçenek olduğunu düşünüyor. Platformlar, bir kombo aboneliğinin her ekleme veya satın alınması için belirli bir yüzde alacaktır, bu da eğlence çalışmaları ile Pay TV'nin çalıştığı benzer bir şema.
Camargo, “Bu tür ittifaklar, eski Pay TV modeline dönmemizi daha belirgin hale getiriyor ve kullanıcının gücüne sahip olduğu bu roman şemasından uzaklaşıyoruz.” Dedi.