İnternette gördüğünüz reklam, parmak iziniz sayesinde sizin için yapılır

KodKralicesi

Global Mod
Global Mod
Örneğin Meksika'da şirket, kullanıcıların veri ve navigasyon alışkanlıklarını analiz eden, ancak diğer araçlarda önemli bir farkla Connect'i başlattı.

Bu bağlamda, örneğin, üçüncü taraf çerezleri kullanmak, kullanılmayan bir kaynaktır, çünkü daha müdahaleci bir yaklaşıma sahip olmanın yanı sıra, web sitelerinde veya sosyal ağlarda farklı kanallardaki izleyicilerle markaların bağlantısını ve hassasiyetini sınırlar.

Mevcut alternatifler, Ponce, sosyodemografik bilgileri ve hatta gerçek işlemleri “reklamveren türlerinin her biri için ideal kitleler oluşturmak” için toplamaya ve kategorize etmelerine izin veriyor.

Yönetici, “Tüm segmentasyon, bir e -posta adresi veya telefon numarası gibi taşınmaz benzersiz bir kullanıcı tanımlayıcısından başlıyor” diyor. “Bu tanımlayıcı, dijital davranışlara dayalı sinyallerden gelen özellikler eklenir. Bu, müşterinin ihtiyaçlarının her biri için izleyicilerin bir kompozisyonunu yapmamızı sağlar.”

Bu tür önlemler de kaçınmayı amaçlamaktadır Yarı atıkyani işe yaramaz olan tüm reklam yatırım harcamaları ve Boston Consulting Group verilerine göre dünya çapında% 30'u aşıyor.

Reklam Devleri de


Connect gibi alternatiflere ek olarak, alanda daha fazla geçmişi olan oyuncuların da kendi segmentasyon platformları vardır. Örneğin Google, teknolojinin kullanıcıların en genel etkinliğini izlediği gizlilik sanal alanını geliştirdi.

Bu protokolün ilk kısmı, reklamverenlerle veri paylaşmadan Web'in genel kullanımına dayanarak kullanıcıların ilgi alanlarının sınıflandırılmasıdır. İkincisi, tıklamaları veya görselleştirmeleri ölçmek ve böylece reklamların bir etkisi olup olmadığını anlamak için raporlar oluşturur.

Son olarak, kitle korumasının bir API'sı, reklamverenlerle yapılan önceki tüm etkileşimleri göz önünde bulunduran insanların genel çıkarlarına odaklanan reklamları göstermektedir.

Bu girişim, Google'ın reklam pazarında alaka düzeyini kaybettiği bir bağlamın ortasında geçerlidir. EMarketer verilerine göre, 2018'de Google bu sektörün katılımının% 59,9'una sahipti, ancak yıllar içinde azaldı. 2019'da%59.6; 2020'de%55.8; 2021'de%56.2; 2022'de%54.9; 2023'te%52.1; 2024'te% 50.5 civarındaydı ve 2025'te% 48,3'e düşmesi bekleniyor.
 
Üst